Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarom Sonja Bakker.. Waarom..

+15
Derpy
Ilovethe90s
M@niek
Bolleke
Japie
CCC
GreenGrass
Bliss
Razz
Susan
Zininzon
Printje
Nyx
Lady Starstruck
Lejow
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Waarom Sonja Bakker.. Waarom.. - Pagina 2 Empty Re: Waarom Sonja Bakker.. Waarom..

Bericht  GreenGrass do 20 jun 2013 - 5:26

Die man had ook een beetje een wazige omschrijving wat hij voor de kost deed... 

Ik vond het een beetje een gluiperd.
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom Sonja Bakker.. Waarom.. - Pagina 2 Empty Re: Waarom Sonja Bakker.. Waarom..

Bericht  Gast do 20 jun 2013 - 6:29

Bolleke schreef:Ja haha, wat een dom mens. Iedere keer als ik haar zie vind ik haar dommer. Ik moet er ook gewoon niet meer naar kijken, maar ja vind het programma zo leuk smile Van Peter dan, van Sonja vind ik niets leuk. "ooowhhh zie je, nu moet ik blozen hoorrrr" Oh jee, ja zie je nu moet ik weer blozen!"

Erg eigenlijk dat de mensen die zo dom overkomen toch bakken met geld weten te verdienen. Waarom lukt mij dat dan niet? :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom Sonja Bakker.. Waarom.. - Pagina 2 Empty Re: Waarom Sonja Bakker.. Waarom..

Bericht  Bolleke do 20 jun 2013 - 8:41

Ja precies! Wat heeft zij nou helemaal bereikt dat ze bakken met geld verdient? En die man, volgens mij is dat een golddigger hoor. Je kunt Sonja toch niet echt leuk vinden?!
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom Sonja Bakker.. Waarom.. - Pagina 2 Empty Re: Waarom Sonja Bakker.. Waarom..

Bericht  Gast do 20 jun 2013 - 8:51

Heb je hem wel eens gezien? Het is ook gewoon een lompe westfriese boer smile

Dat vind ik in haar ex nog meer zitten al is het ook gewoon een sul. En ja ik ken ze en zie ze heel regelmatig. 

Haar huis is trouwens wel echt mooi, het oude huis wat minder waar ze nog samenwoonde met haar ex.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom Sonja Bakker.. Waarom.. - Pagina 2 Empty Re: Waarom Sonja Bakker.. Waarom..

Bericht  Gast do 20 jun 2013 - 8:52

Bolleke schreef:Ja precies! Wat heeft zij nou helemaal bereikt dat ze bakken met geld verdient? En die man, volgens mij is dat een golddigger hoor. Je kunt Sonja toch niet echt leuk vinden?!

Nou inderdaad lekker vaag over de vraag wat hij dan doet. Oh haar een beetje helpen facebookacties te verzinnen. Right...laughcry Hoe ze verder is als persoon weet ik niet dus daar kan ik niks over zeggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom Sonja Bakker.. Waarom.. - Pagina 2 Empty Re: Waarom Sonja Bakker.. Waarom..

Bericht  Exogenesis do 20 jun 2013 - 8:54

Haar man lijkt behoorlijk ouder dan haar trouwens. En bezat hij dat huis niet al?

Wel beschamend om te zien hoe ze haar eigen boek 'promootte' Laughing
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom Sonja Bakker.. Waarom.. - Pagina 2 Empty Re: Waarom Sonja Bakker.. Waarom..

Bericht  Gast do 20 jun 2013 - 8:54

Zij heeft overigens zoveel geld verdiend omdat ze zelf die boeken hebben uitgegeven zonder uitgeverij, dus er zat geen marche tussen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom Sonja Bakker.. Waarom.. - Pagina 2 Empty Re: Waarom Sonja Bakker.. Waarom..

Bericht  Gast do 20 jun 2013 - 8:56

Exogenesis schreef:Haar man lijkt behoorlijk ouder dan haar trouwens. En bezat hij dat huis niet al?

Wel beschamend om te zien hoe ze haar eigen boek 'promootte' Laughing

Hij is inderdaad een stuk ouder en heeft zelf ook oudere kinderen, volgende maand trouwen ze ook. Sonja had het huis zelf gekocht na de scheiding. 

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom Sonja Bakker.. Waarom.. - Pagina 2 Empty Re: Waarom Sonja Bakker.. Waarom..

Bericht  Shy do 20 jun 2013 - 9:44

Ik vraag mij ook af waarom.. Al ben ik stiekem wel benieuwd Embarassed
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom Sonja Bakker.. Waarom.. - Pagina 2 Empty Re: Waarom Sonja Bakker.. Waarom..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum