Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sonja Bakker

+6
JustMeDaan
Blond
Caramba
Pussycat
Niekske
Spring
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Sonja Bakker Empty Sonja Bakker

Bericht  Gast ma 16 jan 2012 - 2:52

Ik ben begonnen met sonja bakker alleen heb best wel trek.....ben dus toe aan succes verhalen... Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Sonja Bakker Empty Re: Sonja Bakker

Bericht  Spring ma 16 jan 2012 - 2:58

Ik heb eens sonja bakker gedaan maar ben er mee gestopt. Wegens te weinig discipline en geen zin om te eten waar ik op dat moment geen zin in had..
Maar het werkt wel volgens mij! Mijn vriend was de eerste week al een paar kg afgevallen!
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Niekske ma 16 jan 2012 - 3:12

Ik heb alleen korte-termijn succes verhalen Wink ik ben zelf allergisch voor Sonja, maar vriendinnen van me hebben het vaker gedaan en zijn wel een paar kilo kwijt geraakt. Zat er helaas ook daarna snel weer bij...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Pussycat ma 16 jan 2012 - 3:12

Ik ben er een paar jaar terug bijna 10 kilo mee kwijtgeraakt.
En een honger dat ik had al die weken lang!
Nooit weer...

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Caramba ma 16 jan 2012 - 3:15

Ik heb het vorig jaar een week of 6 volgehouden en was 6 kg kwijt.
Daarna was ik niet meer gemotiveerd. Na het stoppen zat het er dan ook weer aan.

Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Niekske ma 16 jan 2012 - 3:21

Sorry Elodie, dit zijn vast niet de reacties die je wil horen.... maar de essentie van een goed dieet is dat je je eetgewoontes op een gezonde manier aanpast, dan alleen heb je er op de lange termijn iets aan. Bij Sonja Bakker is dat absoluut niet aan de orde, want je eet gewoon veel te weinig. Als je het volhoudt, ja dan val je snel af, maar zodra je weer normaal gaat eten, is het ook zo weer erbij.

Ik heb wel tips tegen een honger-gevoel: water drinken, komkommer eten en kauwgom kauwen.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Gast ma 16 jan 2012 - 3:29

ik heb het hier al vaker op het forum gezegd maar m`n moeder is d.m.v. Ben Fit nu al 30 kg afgevallen. Dit in combinatie met meer sporten.

Gast
Gast

Bericht  Blond ma 16 jan 2012 - 3:32

Ik ben door Sonja Bakker 15 kilo afgevallen en die zijn er ook niet meer teruggekomen Sonja Bakker 561177 .
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  JustMeDaan ma 16 jan 2012 - 3:48

16 kg ben ik ermee afgevallen, waarschijnlijk heb ik wel door haar dieet galstenen gekregen, waardoor ik vorig jaar mijn galblaas heb moeten laten verwijderen.
Je gaat van vet eten, naar helemaal geen vet meer zowat, en je gal raak je niet meer kwijt hierdoor, waardoor het gaat kristalliseren. Beter lijkt me om te lijnen met behulp van een diëtiste.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast ma 16 jan 2012 - 4:32

Ik ben nu met mijn 3e week Sonja Bakker bezig en ik heb totaal geen honger eigenlijk, omdat ik meer eet dan eerst. Verder is het wel en kwestie van de knop om hebben. Het werkt bij mij echt goed dat er precies staat wat en wanneer ik mag eten. En je kunt het zelf ook afwisselen en dat vond ik wel erg fijn.
Ik ben in 2 weken 3,7 kilo afgevallen. Uiteraard zal dit ook deels vocht zijn maar ik ben blij met het resultaat!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 16 jan 2012 - 4:43

_Chance schreef:Ik ben door Sonja Bakker 15 kilo afgevallen en die zijn er ook niet meer teruggekomen Sonja Bakker 561177 .
Dat is fijn om te lezen!!! Veel andere berichtjes vergeet ik maar even haha!

Lily, ik heb nu niet echt tijd om te sporten..maar dat ga ik straks sowieso ook weer doen.

Yoyo, dat vind ik idd ook fijn dat het precies beschreven staat. Maar ik mocht als lunch 2 crackers..oef normaal eet ik 4 a 5 boterhammen....Wink
Wel vind ik het lastig als ik niet thuis eet maar dat zal ook wellicht een kwestie van wennen zijn.

Gast
Gast

Bericht  Blond ma 16 jan 2012 - 4:48

Elodie schreef:
_Chance schreef:Ik ben door Sonja Bakker 15 kilo afgevallen en die zijn er ook niet meer teruggekomen Sonja Bakker 561177 .

Lily, ik heb nu niet echt tijd om te sporten..maar dat ga ik straks sowieso ook weer doen.

Yoyo, dat vind ik idd ook fijn dat het precies beschreven staat. Maar ik mocht als lunch 2 crackers..oef normaal eet ik 4 a 5 boterhammen....Wink
Wel vind ik het lastig als ik niet thuis eet maar dat zal ook wellicht een kwestie van wennen zijn.

Ik wisselde regelmatig lunch en ontbijt om. Ik liep toen stage op een school, en ik kon als lunch gewoon geen yoghurt of zo eten (als ik dat mee moest nemen dat was het warm tegen de tijd dat k het eindelijk at, Blegh). En ook soms als er drie crackers stond, dan nam ik gewoon twee boterhammen. Maar het is wel passen en meten als je niet tussen de middag naar huis kan om te lunchen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 16 jan 2012 - 4:49

Elodie schreef:

Is inderdaad een kwestie van wennen. Ik at namelijk ook een stuk of 8 boterhammen op een dag en 4 als lunch. Je moet daar wel echt aan toe zijn om je brood op te geven en niet gaan smokkelen bijvoorbeeld. Ik wist al 2 maanden dat ik dit ging doen, dus ik kon me er een beetje op instellen. Verder Als er twee crackers staan, kan je er ook voor kiezen om 1 boterham te eten. Voor in mijn boek staat hoeveel wat is en dat is wel prettig met afwisselen, dan hoef je dat zelf niet te bedenken.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 16 jan 2012 - 4:49

En van kwark wordt je echt wel vol :P

Gast
Gast

Bericht  Blond ma 16 jan 2012 - 4:55

Yoyo schreef:En van kwark wordt je echt wel vol :P

Haha ja zeker! Voor de smaak deed ik er vaak ananas of mandarijnstukjes in.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Coco ma 16 jan 2012 - 5:02

Een jaar of 5 geleden heb ik het gedaan. Ben toen 15 kg afgevallen in 2,5 maand en zolang ik voldoende en gezond at bleef dat er ook gewoon af. De 3 jaar erna ben ik tot aan mijn zwangerschap niet meer dan 5 kg aangekomen. En weer eraf en weer eraan. Very Happy. Meestal kwam ik in november en december dan zo'n 5 kg aan door alle pepernoten, feestdagen en vele verjaardagen etc. Wat er half februari meestal weer af was.

Het kan er dus prima afblijven, zolang je bewust blijft eten en niet gaat vreten. laughcry
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gast ma 16 jan 2012 - 5:03

dat staat trouwens ook in mijn boek ja, wat je kan vervangen..

Ik heb 2 dagen van te voren besloten en voor te gaan... ben er helemaal klaar mee/voor!! Maar mijn buik rommelt goed!

Gast
Gast

Bericht  Bloom ma 16 jan 2012 - 8:33

Ik ben er vorig jaar ook 10 kilo mee afgevallen en ben nu net weer begonnen om de laatste 10 kilo's te lozen. Ik heb de eerste paar dagen vaak wel honger maar daarna went je lichaam er aan. Wat ik wel doe is 1x in de week toch een "vettere" avondmaaltijd eten om mijn vetverbranding weer even wakker te schudden. Hoeft niet persé patat te zijn, maar gewoon lekker rijst met kip en een wat vettere saus of zo. Als ik stil sta qua gewicht zorgt dit er vaak voor dat het gewichtsverlies daarna weer even op gang komt plus dat het hierdoor gewoon beter vol te houden is. Ook nam ik in het weekend echt wel eens een rosé'tje. Maar dan echt maar 1 of 2. Ik sport er wel bij. Probeer 4 of 5x in de week een half uurtje op de crosstrainer te staan en ga vanaf volgende week een uurtje paardrijden in de week.
Bloom
Bloom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 59
Punten : 69
Registratiedatum : 08-12-11

Bericht  Gast ma 16 jan 2012 - 8:35

_Chance schreef:

Ik heb tot nu toe alleen optimel kwark gehad. Moet nog bepaalde dingen uitzoeken hoe ik optimel kan vervangen i.v.m. de aspartaam wat er in zit.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 16 jan 2012 - 8:36

Elodie schreef:dat staat trouwens ook in mijn boek ja, wat je kan vervangen..

Ik heb 2 dagen van te voren besloten en voor te gaan... ben er helemaal klaar mee/voor!! Maar mijn buik rommelt goed!

Dat heb ik ook ja! Je lichaam is echt aan het werk. Je stoelgang zal ook gaan veranderen Wink

Goed dat je bent begonnen en het went vanzelf wel. Ik vind het een gezonde levensstijl vergeleken met de levensstijl die ik had.

Gast
Gast

Bericht  Blond ma 16 jan 2012 - 8:43

Yoyo schreef:
_Chance schreef:

Ik heb tot nu toe alleen optimel kwark gehad. Moet nog bepaalde dingen uitzoeken hoe ik optimel kan vervangen i.v.m. de aspartaam wat er in zit.

Ik neem juist altijd naturel kwark van de Zaanse Hoeve (AH), die kost ook maar 45 cent geloof ik. En dan wat lijnzaad erdoorheen en wat fruit. Vind ik veel lekkerder dan Optimel kwark.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Liz ma 16 jan 2012 - 8:44

Pussycat schreef:Ik ben er een paar jaar terug bijna 10 5 kilo mee kwijtgeraakt.
En een honger dat ik had al die weken lang!
Nooit weer...

+1
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  Gast ma 16 jan 2012 - 8:47

_Chance schreef:
Yoyo schreef:
_Chance schreef:

Ik neem juist altijd naturel kwark van de Zaanse Hoeve (AH), die kost ook maar 45 cent geloof ik. En dan wat lijnzaad erdoorheen en wat fruit. Vind ik veel lekkerder dan Optimel kwark.

Maar wat is lijnzaad precies? Dat zie ik wel vaker voorbij komen, maar waar haal je dat?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 16 jan 2012 - 8:49

Niekske schreef:Sorry Elodie, dit zijn vast niet de reacties die je wil horen.... maar de essentie van een goed dieet is dat je je eetgewoontes op een gezonde manier aanpast, dan alleen heb je er op de lange termijn iets aan. Bij Sonja Bakker is dat absoluut niet aan de orde, want je eet gewoon veel te weinig. Als je het volhoudt, ja dan val je snel af, maar zodra je weer normaal gaat eten, is het ook zo weer erbij.

Ik heb wel tips tegen een honger-gevoel: water drinken, komkommer eten en kauwgom kauwen.

Van water drinken is mijn trek nog nooit weggegaan, van komkommer ook niet. Van kaugom kauwen krijg je juist honger, omdat je maag een seintje krijgt dat er eten in komt, wat er niet inkomt.

Wil je een voller gevoel hebben is mijn tip meer eiwitten eten. (gekookt ei als tussendoortje, gebakken ei zonder brood als ontbijt, kwark, tonijn, bonen, enz) Dat geeft een voller gevoel, minder koolhydraten eten, en als je ze eet, kies de bruine variant (bruine rijst, volkoren pasta, enz) de witte variant zet zich om in suikers. Sonja bakker is niet erg gezond omdat ze allemaal bewerkte producten voorschrijft, witte rijst, sausjes uit een pakje, lightproducten, lightkaas waar bijnna al het vet uit is gehaald ja, maar waar vervolgens zoveel toevoegingen bijgevoegd worden om de kaas nog enigszins smaak te geven, eierkoeken als verantwoord tussendoortje (= niet waar) en het is inderdaad lastig vol te houden.

Ik zou als ik jou was minderen met de koolhydraten die je in brood vindt en pasta, rijst, aardappels. Je koolhydraten uit groenten halen, bonen. Meer sporten en een gezond eetpatroon vinden. Ik ben met dit eetpatroon 6 kilo kwijt geraakt (het boek van Amber Albarda, www.amberalbarda.nl) en op de lange termijn werkt het veel beter.

Laatst aangepast door Carrie op ma 16 jan 2012 - 8:51; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 16 jan 2012 - 8:51

Yoyo schreef:
_Chance schreef:
Yoyo schreef:
_Chance schreef:

Maar wat is lijnzaad precies? Dat zie ik wel vaker voorbij komen, maar waar haal je dat?

Bij de natuurwinkel en albertheijn heeft het ook. Het 'borstelt' je darmen schoon en het is heel goed voor een goede stoelgang.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: