Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weeën - rugpijn + Hoe begon jouw bevalling?

+18
Snoes
snoezel
Razz
Pink!
Shy
M-G
Smaragdje
tweeling
Ezzer
slaatje
Frummeltje
Lejow
piene1983
MamaDaan
Steep
Printje
Vixen
Slakje
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Weeën - rugpijn + Hoe begon jouw bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Weeën - rugpijn + Hoe begon jouw bevalling?

Bericht  Nijntje vr 21 jun 2013 - 8:52

piene1983 schreef:Ik heb een hele dag rondgelopen met zeurende rugpijn in mijn onderrug, net boven de kuiltjes in de onderrug. Geen klachten van pijn in mijn buik, niet het gevoel van weeen. Mijn moeder moest me erop wijzen dat het wellicht weeen waren, dat geloofde ik niet maar 16 uur later is B. geboren. Overigens de hele bevalling rugweeen gehad, geen buikwee tot aan het persen. Vreselijk, niets mee te beginnen! Zei me later dat ze dacht dat mijn bevalling al begonnen was. Die nacht nog heerlijk geslapen nergens bij stil gestaan. Werd s morgens wakker, stond op, dacht nog wordt het weer niet vandaag, vliezen breken niet bij het opstaan, maar op weg naar de badkamer toch... Toen bleek er meconium in het vruchtwater te zitten dus in het zkh aan het infuus gelegd om het op te wekken, begin van de middag was ze er Very Happy
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum