Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bekkenpijn en dreumes

+3
Shopaholic
Sanne
Supertalentje
7 plaatsers

Ga naar beneden

Bekkenpijn en dreumes Empty Bekkenpijn en dreumes

Bericht  Supertalentje di 18 jun 2013 - 5:19

Niet verwacht, toch gekregen, bekkenpijn.
Nu heb donderdag en vrijdag samen met mijn dreumes van bijna anderhalf. Natuurlijk gaan we dan wandelen, boodschappen doen, eendjes voeren, langs de kinderboerderij, op visite, stukje fietsen en ook thuis vermaken we ons samen, samen spelen, kleuren, bouwen met duplo, stoeien, savonds in bad etc. Twee weken geleden had ik na onze 2 dagen samen 2 dagen spierpijnachtige pijn. Afgelopen week begon de pijn vrijdag al en heeft tot vandaag geduurd. Ik weet dat het alleen maar erger wordt, want baby moet nog 2 maanden groeien.

Maar hoe vul ik mijn dagen met kleine Gappie op een manier die voor mij minder belastend is, maar voor hem leuk? Voor de tv zetten is geen succes, ja, voor 10 minuten. Ik ontkom niet aan bukken, knielen, op mijn hurken zitten, op de grond zitten in de meest onmogelijke houdingen etc lijkt het wel. Hoe deden jullie dat?

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bekkenpijn en dreumes Empty Re: Bekkenpijn en dreumes

Bericht  Sanne di 18 jun 2013 - 5:24

Wat vervelend dat je er zo'n last van hebt.

Kun je misschien rustiger aandoen door aan de keukentafel te knutselen, tekenen, cake te bakken? Buiten een badje op te laten zetten en dan hem laten kliederen? 

Ik heb zelf nooit bekkenpijn gehad, maar is fietsen nog wel mogelijk? Dan zou je fietsend naar de kinderboerderij kunnen en daar op een bankje zitten, terwijl je zoon lekker speelt?

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bekkenpijn en dreumes Empty Re: Bekkenpijn en dreumes

Bericht  Shopaholic di 18 jun 2013 - 5:55

Hier was de tv een uit komst maar helaas valt dat bij jouw af lees ik nu!
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bekkenpijn en dreumes Empty Re: Bekkenpijn en dreumes

Bericht  Tania di 18 jun 2013 - 6:08

Zet een krukje bij de commode, laat hem zelf op de bank klimmen, laat hem zelf de trap op klimmen, spelletjes aan tafel doen (knutselen) zodat je niet op de grond hoeft te zitten. Koop eventueel zo'n bal waar je op kan zitten die ze bij fysio gebruiken. dan kun je daarop zitten als je bij je zoontje wil zitten als hij op de grond speelt.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bekkenpijn en dreumes Empty Re: Bekkenpijn en dreumes

Bericht  Steep di 18 jun 2013 - 7:42

Handige tips! Ik geloof dat ik er nu al aan moet geloven.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Bekkenpijn en dreumes Empty Re: Bekkenpijn en dreumes

Bericht  Mevrouw di 18 jun 2013 - 8:41

Vervelend zeg! Ik moet het ook rustig aan doen maar dat heeft een andere reden. Ik ga iedere dag met mijn zoontje naar de speeltuin (soms wel twee keer op een dag) daar kan hij zichzelf goed vermaken en kan ik op een bankje zitten of ga ik op de schommel zitten. Boodschappen kun je natuurlijk je man laten doen, en onze zoon vind de teletubbies wel erg leuk dus als het bijv. regent dan zetten we die even op. Daarnaast kan je dreumes prima zelf de trap op en af gaan en verschonen kun je ook gewoon benenden op de bank doen, dan hoef je niet zo hoog te tillen. Je kunt natuurlijk ook een opstapje in zijn bed zetten als je hem eruit wilt halen, dan gaat hij daar vast zelf wel opstaan en hoef jij niet zo diep te bukken. Je kunt hem nu ook al kleine opdrachtjes geven zoals de pamper op laten pakken en weggooien (dit vindt mijn zoon leuk om te doen:lol:) Je kunt natuurlijk boekjes gaan lezen, dan hoef je niet op de grond te zitten en hem vragen bijv. de auto te pakken en dan kun je ermee over tafel rijden. Naja er zijn veel dingen te bedenken om het jezelf wat makkelijker te maken en mijn tip is probeer dat nu alvast te doen en niet pas als je echt niet meer kunt. Heel veel succes

Mevrouw
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 20
Punten : 32
Registratiedatum : 03-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bekkenpijn en dreumes Empty Re: Bekkenpijn en dreumes

Bericht  Filoria di 18 jun 2013 - 19:33

Ik heb ook bekkenklachten, maar gelukkig is mijn zoon wat ouder. Hij ruimt zelf zijn speelgoed op, klimt zelf op de fiets etc. Verder maak ik heeel dankbaar gebruik van de krukjes en kinderstoeltjes die we in huis hebben. Als ik daar op zit, zit ik op zijn hoogte zonder te hoeven hurken of bukken.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Bekkenpijn en dreumes Empty Re: Bekkenpijn en dreumes

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum