Wie werkt er als intercedent(e)?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie werkt er als intercedent(e)?
Omdat ik bijna afgestudeerd ben, ben ik mij aan het orienteren voor een baan. Werken als intercedente lijkt mij wel wat. Het interne opleidingsprogramma (meestal) en de afwisseling in het werk lijken mij super. Vooral het vele contact met mensen en het stukje "sales" dat erbij komt kijken (klantenbezoek en hen binnenhalen) vind ik aantrekkelijk.
Wie van jullie werkt er als intercedent(e), en kunnen jullie er iets over vertellen?
Wat zijn je voornaamste werkzaamheden, en is het wel zo afwisselend als dat ik denk?
Is het wat je ervan verwacht had?
En bij welke werkgever werk je, en hoe zit het met de interne doorgroeimogelijkheden bij dit bedrijf?
En als jullie het willen vertellen, je leeftijd en brutoloon?
Thanks en ik hoop op reacties die mij wat meer duidelijkheid kunnen verschaffen
Wie van jullie werkt er als intercedent(e), en kunnen jullie er iets over vertellen?
Wat zijn je voornaamste werkzaamheden, en is het wel zo afwisselend als dat ik denk?
Is het wat je ervan verwacht had?
En bij welke werkgever werk je, en hoe zit het met de interne doorgroeimogelijkheden bij dit bedrijf?
En als jullie het willen vertellen, je leeftijd en brutoloon?
Thanks en ik hoop op reacties die mij wat meer duidelijkheid kunnen verschaffen
Pearly_maar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 34
Punten : 42
Registratiedatum : 30-11-10
Re: Wie werkt er als intercedent(e)?
ik werk niet als intercedente maar heb het traject om daar voor aangenomen te worden compleet doorlopen (en ben het bij het laatste gesprek niet geworden, grmbl). Achteraf gezien ben ik daar wel blij om.
Uiteindelijk ben ik dus blij dat ik geen intercedente geworden ben!
Gast- Gast
Re: Wie werkt er als intercedent(e)?
wolletjes schreef:ik werk niet als intercedente maar heb het traject om daar voor aangenomen te worden compleet doorlopen (en ben het bij het laatste gesprek niet geworden, grmbl). Achteraf gezien ben ik daar wel blij om.
Waarom?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Werken als Intercedent?
» Werkt dat zo?
» wie werkt er in een kledingwinkel?
» Hoe werkt het PGB?
» Help, hoe werkt flesvoeding!
» Werkt dat zo?