Werken als Intercedent?
Pagina 1 van 1
Werken als Intercedent?
Ik ben op zoek naar een andere baan, in een geheel andere sector. (Lang verhaal, zal ik jullie niet mee vervelen). In mijn zoektocht kreeg ik vandaag de vraag of ik niet als intercedent wilde werken. Degene die dat voorstelde vond dat het wel bij me paste. Ik weet niet zo goed wat ik me erbij voor moet stellen (nou ja, in theorie wel natuurlijk). Is er hier iemand met een dergelijke functie?
Vind je het leuk, verdient het wat etc.? Wat vind je er wel/niet prettig aan?
Vind je het leuk, verdient het wat etc.? Wat vind je er wel/niet prettig aan?
Gast- Gast
Re: Werken als Intercedent?
Ik heb gewerkt als Intercedent, maar ik moet nu gaan slapen! Stel je vragen, en ik zal zoveel mogelijk antwoord proberen te geven.
Gast- Gast
Re: Werken als Intercedent?
Ik weet wel wat van de functie af. Ik heb namelijk intercedenten gewerfd.
Het is een commerciele functie. Dus dat moet je wel liggen.
Je bent veel in contact met bedrijven die al klant zijn en daarnaast bel je potentiele klanten op. Daarnaast ga je op zoek naar goede kandidaten, het kan zijn dat die al in het systeem zitten, maar het kan ook zijn dat je nieuwe kandidaten moet werven. Je zult dus vacatures op moeten stellen en verder natuurlijk een stukje administratie (verloning etc.). En het ligt een beetje aan het soort uitzendbureau maar soms zul je ook ineens de volgende dag bijvoorbeeld 30 uitzendkrachten moeten hebben voor een klus, dus dan ben je voornamelijk daar mee bezig.
Hopelijk is het wat duidelijker. Je zou ook vacatures kunnen lezen, daar staan vaak ook de werkzaamheden in beschreven.
Edit: voor mij is de functie te commercieel, ik hou daar niet zo van. Het basisloon ligt vaak wat lager maar daar komen dan wel weer bonussen bovenop. Het is heel afwisselend en snel schakelen en volgens mij zit je nooit stil (dat is wat ik er leuk aan vind)
Het is een commerciele functie. Dus dat moet je wel liggen.
Je bent veel in contact met bedrijven die al klant zijn en daarnaast bel je potentiele klanten op. Daarnaast ga je op zoek naar goede kandidaten, het kan zijn dat die al in het systeem zitten, maar het kan ook zijn dat je nieuwe kandidaten moet werven. Je zult dus vacatures op moeten stellen en verder natuurlijk een stukje administratie (verloning etc.). En het ligt een beetje aan het soort uitzendbureau maar soms zul je ook ineens de volgende dag bijvoorbeeld 30 uitzendkrachten moeten hebben voor een klus, dus dan ben je voornamelijk daar mee bezig.
Hopelijk is het wat duidelijker. Je zou ook vacatures kunnen lezen, daar staan vaak ook de werkzaamheden in beschreven.
Edit: voor mij is de functie te commercieel, ik hou daar niet zo van. Het basisloon ligt vaak wat lager maar daar komen dan wel weer bonussen bovenop. Het is heel afwisselend en snel schakelen en volgens mij zit je nooit stil (dat is wat ik er leuk aan vind)
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: