Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Katten streken

+12
Moira
Rush
SoGood
Rovine
M-G
Caramba
Sarah1985
nijntje4
Sorella
Dolphinne
Linnie1985
MADDIE
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Katten streken - Pagina 2 Empty Re: Katten streken

Bericht  Rush zo 16 jun 2013 - 23:21

Sorella schreef:
MADDIE schreef:@ sorella wat een brave kat. Heb getracht die van mij op te voeden, maar dat is nier helemaal gelukt .

Ik wilde eigenlijk een hond maar ik kreeg een kat. Dus heb ik haar als een hond opgevoed, ze kan ook zitten en pootjes geven enzo laughcry
Hahahah!

Onze poes haalt eigenlijk ook geen streken uit. Ze weet dat ze alleen boven mag komen als ik ook boven ben en ik kan gerust een complete BBQ schotel op het aanrecht laten staan, want ze weet dat ze daar niet op mag komen. Schoteltjes van toetjes mag ze wel uitlikken. Ik zet dan eerst het schoteltje op de grond en dan wacht ze netjes tot ik haar roep. Ze zeurt ook niet, behalve als ik kipfilet aan het snijden ben, want ze weet dat ze de restjes mag. Die gooi ik dan zo naar haar toe en dan vangt ze de stukjes met haar bek haha.

Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Katten streken - Pagina 2 Empty Re: Katten streken

Bericht  Caramba zo 16 jun 2013 - 23:41

Carrie schreef:Waarom mogen sommige katten niet naar boven?

Onze kat mocht eerst wel boven komen, sinds hij een geïrriteerd oortje heeft gehad en hiervoor zure oordruppen kreeg, mag hij niet meer boven komen. De reden daarvan is, toen ik die oordruppen gaf is hij meteen daarna naar boven gevlucht, om vervolgens, tot 2 keer aan toe, op bed te pissen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Katten streken - Pagina 2 Empty Re: Katten streken

Bericht  Siamsa zo 16 jun 2013 - 23:57

Een van mijn katten is fan van tampons, het liefst de super super tampons. Als ik op de wc zit laat ik de deur altijd open staan (alleen als ik alleen thuis ben uiteraard) en hij gaat dan in de wc zitten naast de wc-pot omhoogkijkend naar het doosje met tampons. Hij gaat echt helemaal los met zo'n tampon, rent het hele huis door achter dat ding aan:laughcry:
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Katten streken - Pagina 2 Empty Re: Katten streken

Bericht  Siamsa zo 16 jun 2013 - 23:58

Hoe leren jullie katten trouwens dat ze bijvoorbeeld niet op het aanrecht mogen komen? Die van mij zijn echt ontzettend hardleers, maar wil ze echt van dat aanrecht af hebben gewoon.
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Katten streken - Pagina 2 Empty Re: Katten streken

Bericht  Hoochie ma 17 jun 2013 - 0:24

Ik kan een heel boek schrijven over die van mij:
- dol douchen, gaat ook altijd mee. Kan hem ook optillen en dan samen onder de douche
- met mij gaat die altijd mee naar de wc, met mijn vriend niet. Als de deur dicht is komt hij ook aan de deur krabbelen totdat ik open doe
- overal op zitten en hij weet heel goed waar hij niet op mag. Zodra ik opsta schiet die er vanaf om 3 minuten later er weer op te klimmen
- het bed gebruiken als krabpaal Mad
- zodra er een beestje in huis is, mug, vlieg etc is hij helemaal in de ban daarvan en moet gevangen worden
- als we 's morgens uit bed komen is het net alsof hij ons een jaar niet heeft gezien en haal het maar niet in je hoofd om hem niet op te pakken
- als hij mee is wezen douchen en de ander ligt nog in bed, gaat hij de ander wakker maken

Het is echt een eigenwijs en ondeugend beest, maar ook een onwijze kroelkat en mijn kleine vriendje I love you
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Katten streken - Pagina 2 Empty Re: Katten streken

Bericht  Sarah1985 ma 17 jun 2013 - 3:31

Siamsa schreef:Een van mijn katten is fan van tampons, het liefst de super super tampons. Als ik op de wc zit laat ik de deur altijd open staan (alleen als ik alleen thuis ben uiteraard) en hij gaat dan in de wc zitten naast de wc-pot omhoogkijkend naar het doosje met tampons. Hij gaat echt helemaal los met zo'n tampon, rent het hele huis door achter dat ding aan:laughcry:

ja dat doet mijn kat ook. Soms vergeet ik de deur dicht te doen als we weggaan en dan ligt de hele hal bezaaid met tampons

En leren om niet op het aanrecht te mogen. Steeds er weg halen en onder de kraan of plantenspuit

Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Katten streken - Pagina 2 Empty Re: Katten streken

Bericht  Moira ma 17 jun 2013 - 3:35

Eén van mijn katten blijven ook gewoon op het aanrecht springen, heb al vanalles geprobeerd. Die kat is ook helemaal obsessed met water. Zodra de kraan open gaat springt ze op het aanrecht om er mee te spelen/ te drinken.
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Katten streken - Pagina 2 Empty Re: Katten streken

Bericht  Rush ma 17 jun 2013 - 3:46

Om eerlijk te zijn was onze poes extreem gehoorzaam vanaf het begin. Wanneer ze iets probeerde strafte m`n vriend het direct af en dan was het ook klaar.

Maar het werpt nu wel z`n vruchten af haha. Als ze wel boven komt met mij, dan steekt ze ook geen poot uit naar het bed, echt super handig en wel zo fris.

Een kat op het bed of aanrecht vind ik zo ranzig.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Katten streken - Pagina 2 Empty Re: Katten streken

Bericht  MADDIE ma 17 jun 2013 - 8:11

Carrie schreef:Waarom mogen sommige katten niet naar boven?


Omdat ze dan in de slaapkamers gaan zitten en dat vind ik niet hygiënisch.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Katten streken - Pagina 2 Empty Re: Katten streken

Bericht  Moira ma 17 jun 2013 - 20:00

Rush schreef:Om eerlijk te zijn was onze poes extreem gehoorzaam vanaf het begin. Wanneer ze iets probeerde strafte m`n vriend het direct af en dan was het ook klaar.

Maar het werpt nu wel z`n vruchten af haha. Als ze wel boven komt met mij, dan steekt ze ook geen poot uit naar het bed, echt super handig en wel zo fris.

Een kat op het bed of aanrecht vind ik zo ranzig.

Heerlijk als ze zo goed luisteren. Onze andere kat luistert ook goed, die is zo bang dat we hem anders niet aardig vinden ofzo. Bij ons komen ze trouwens niet op bed, we doen de deur van de slaapkamer dicht. Op het aanrecht dus wel en dat vind ik ook echt niet fijn. Iedere keer als ik eten klaar wil maken ontsmet ik het met zo'n Dettolspray. Het liefst zou ik een afgesloten keuken hebben Wink.
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Katten streken - Pagina 2 Empty Re: Katten streken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum