Goedemorgen zaterdag!
+23
Oasis
nina
Charles
Suus
Zonneschijn
Suusie
Rouxxxe
Parel
Snirp
Poubelle
Nyx
SoGood
Kowalski
Bolleke
Pompoen
Lady4
Manderijn
kajaka88
Catwoman79
Roxi3
GeKKiE
Ibbeltje
Burn
27 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Goedemorgen zaterdag!
Oeh Sterkte Charles.
Ik heb trouwens nooit eerder gehoord dat iemand pas na 2 weken gecremeerd werd.
Ik heb trouwens nooit eerder gehoord dat iemand pas na 2 weken gecremeerd werd.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Wat vervelend Charles, dat je daar zo lang tegen aan hebt moeten lopen. Heel veel sterkte vandaag, ik hoop dat het een mooi afscheid wordt
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Sterkte vandaag, Charles!
Ik ga vandaag niets leuks doen: alleen maar aan school werken. Maandag een belangrijk tentamen en ook scriptie kan niet blijven liggen. Helaas.
Ik ga vandaag niets leuks doen: alleen maar aan school werken. Maandag een belangrijk tentamen en ook scriptie kan niet blijven liggen. Helaas.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Pompoen: kan mij heel goed voorstellen dat je last van je droom hebt! weet niet zo goed hoe ik het anders moet zeggen:hug:
Charles: sterkte tijdens de crematie
Charles: sterkte tijdens de crematie
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Charles schreef:Moggeh. Ik heb straks een crematie waar ik erg tegen opzie. Alweer twee weken geleden is een goede vriendin plotseling overleden. Vanwege orgaandonatie, bureaucratie en blijkbaar omdat het een crematie is (duurt dat altijd zoveel langer?) kunnen we vandaag pas afscheid nemen.
Gecondoleerd!
Niet dat ik weet! Maar het is wel zo dat sommige crematoria érg druk zijn en daardoor is het soms moeilijk om een plekje te vinden. Ik wilde al niet in het crematorium, dus we hebben alles ergens anders gedaan, maar anders had het misschien wel niet gekund op de dag die we nu hebben gedaan! (ik kan ineens niet buiten het tekstvak typen)
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik kan ook niet quoten :S
Maar sterkte Charles.
Suus, tot straks!
Wij hebben vandaag tuinfeest en bbq met alles erop en eraan, bandje in de tuin enzo. De wind moet alleen nog even uit, dan is het heerlijk!
Maar sterkte Charles.
Suus, tot straks!
Wij hebben vandaag tuinfeest en bbq met alles erop en eraan, bandje in de tuin enzo. De wind moet alleen nog even uit, dan is het heerlijk!
Gast- Gast
Dankjullie! Pompoen, ik hoorde juist, en dat klonk zo cru, dat ze altijd wachten tot de oven 'vol' is. Bah wat akelig om neer te zetten, maar dat zeiden haar ouders. En verder duurde het een week voordat haar nieren werden getransplanteerd.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Sterkte Charles.
Ik heb een rustige dag vandaag! Uitgeslapen, ontbeten met vriend, bril besteld, boodschappen gedaan & huisje schoongemaakt. Nu zit ik lekker op de bank en ga ik niet zoveel meer doen. Ik begin (weer) pijn aan mijn voet te krijgen, ditmaal mijn rechter, maar vorige keer ben ik er 10 weken mee uitschakelt geweest, ik hoop het niet dit keer
Ik heb een rustige dag vandaag! Uitgeslapen, ontbeten met vriend, bril besteld, boodschappen gedaan & huisje schoongemaakt. Nu zit ik lekker op de bank en ga ik niet zoveel meer doen. Ik begin (weer) pijn aan mijn voet te krijgen, ditmaal mijn rechter, maar vorige keer ben ik er 10 weken mee uitschakelt geweest, ik hoop het niet dit keer
Gast- Gast
Goeiemiddag allemaal!
Ik was ook al bijtijds op, om 8.00 uur toen vriend de deur uit ging om te werken. Rustig ontbeten en erna boodschappen gedaan. Daarna paar uurtjes hard gewerkt om vacatures te zoeken en brieven te schrijven, hopelijk zit er iets positiefs tussen.
Nu zit ik heerlijk aan een zelfgemaakte salade even te ontspannen... Straks nog even rommelen in huis, cadeautjes inpakken en eten koken rond de tijd dat vriend thuiskomt. Vanavond gaan we naar een verjaardag van een vriendinnetje.
Ik was ook al bijtijds op, om 8.00 uur toen vriend de deur uit ging om te werken. Rustig ontbeten en erna boodschappen gedaan. Daarna paar uurtjes hard gewerkt om vacatures te zoeken en brieven te schrijven, hopelijk zit er iets positiefs tussen.
Nu zit ik heerlijk aan een zelfgemaakte salade even te ontspannen... Straks nog even rommelen in huis, cadeautjes inpakken en eten koken rond de tijd dat vriend thuiskomt. Vanavond gaan we naar een verjaardag van een vriendinnetje.
*Bloempje*- Fluisteraar
- Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Jeetje Charles, veel sterkte..
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ikzelf ben nog even de stad in geweest, werd ineens niet lekker en mijn benen doen pijn. Ik heb mijn skinny ingeruild voor een lelijke joggingbroek en mijn lenzen voor een bril. En nu ga ik Verliefd op Ibiza kijken (vreselijk, ik hou helemaal niet van dat soort films) en misschien nog wat slapen. Hopelijk kan ik er vanavond weer tegenaan!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb lekker tot 12:00 uitgeslapen en ben vanmiddag naar de sportschool geweest. Nu hang ik een beetje op de bank en kijk 'Say yes to the dress' Ik moet zo ff een was doen, wat was opruimen ook en nog boodschappen doen. Verder doe ik weinig vandaag, misschien vanavond een film kijken ofzo.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Jeetje Charles, veel sterkte. Ik weet niet of het inmiddels voorbij is, maar ik hoop dat je een goede afsluiting hebt gehad. Voor zover ik weet, kan de dienst/uitvaart meestal wel na de gebruikelijke 5/6 dagen, maar wordt (er is écht geen manier om dit respectvol te schrijven) het lichaam bewaard tot de oven inderdaad 'vol' is. Toch wil ik later gecremeerd worden.
Pompoen, dat is een vervelende manier om wakker te worden.
Ik ben zelf vanmorgen om half acht wakker geworden. Ik ben met mijn man even een stukje wezen wandelen en daarna was ik alweer zo moe dat ik anderhalf uur heb geslapen.
Pompoen, dat is een vervelende manier om wakker te worden.
Ik ben zelf vanmorgen om half acht wakker geworden. Ik ben met mijn man even een stukje wezen wandelen en daarna was ik alweer zo moe dat ik anderhalf uur heb geslapen.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag
» Goedemorgen Zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen Zaterdag
» Goedemorgen zaterdag