Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar gaan jullie heen op vakantie met de kinderen?

+23
Pompoen
SarahKey
Silke
Laurientje
Thunder
Coccinelle
piertje
Caroow
snoezel
smooch
Aimee
Parisienne
Puggle
Manderijn
Flower_L
Linda
Bluestar
Annie24
Sophiee
Sanne
MADDIE
PiP
Liadan
27 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen op vakantie met de kinderen? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie heen op vakantie met de kinderen?

Bericht  Thunder za 15 jun 2013 - 7:43

Laurientje, wij gaan naar camping Agri Nova in Noordwelle.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen op vakantie met de kinderen? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie heen op vakantie met de kinderen?

Bericht  Laurientje za 15 jun 2013 - 7:50

Rataplan schreef:Laurientje, wij gaan naar camping Agri Nova in Noordwelle.

Bij Renesse in de buurt, ziet er leuk uit! (wij wonen op walcheren vandaar dat ik benieuwd was!)
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Bericht  Thunder za 15 jun 2013 - 7:53

Laurientje schreef:
Rataplan schreef:Laurientje, wij gaan naar camping Agri Nova in Noordwelle.

Bij Renesse in de buurt, ziet er leuk uit! (wij wonen op walcheren vandaar dat ik benieuwd was!)

Klopt inderdaad, is maar een klein stukje. Mijn schoonouders staan daar al jaren op de camping en wij nu ook sinds 3 jaar. Het is er heel rustig en vooral veel oudere mensen, maar wij vinden het ideaal. Overdag zijn we toch vaak niet op de camping.

Ik wist idd dat jij ook uit Zeeland komt!

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Pompoen za 15 jun 2013 - 7:54

Naar welk land ga je?: Nederland (Terschelling)
Hoe lang ga je daar heen? Als ik het door laat gaan 3 weken
Hoe ga je daar heen?: Met de auto
In wat voor accommodatie zit je?: Huisje
Welke faciliteiten zijn er?: Het is van de familie, er zijn gewoon een badkamer, twee wc's en slaapkamers en verder een aantal terrassen en een enorm grasveld. Oh ja en er is geloof ik een heel ouderwets kinderbedje, een teil en ook iets van een boxachtig ding, maar L. heeft nog niet zo veel nodig denk ik.
Wat gaan jullie daar nog ondernemen?: Lezen, fietsen, wandelen, naar het strand
Wat is jouw tip aan anderen voor op vakantie gaan met (kleine) kinderen?: Ik heb het nog nooit gedaan, dus echt een tip kan ik niet geven. Maar wat mij fijn lijkt is dat het gewoon ongecompliceerd en makkelijk is, alles binnen handbereik en als het pestweer is ook gewoon prima om binnen te zijn.

Laatst aangepast door Pompoen op za 15 jun 2013 - 8:15; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Printje za 15 jun 2013 - 7:58

Naar welk land ga je?: Gewoon lekker in Nederland
Hoe lang ga je daar heen? 2x een midweek naar Centerparcs
Hoe ga je daar heen?: met de auto
In wat voor accommodatie zit je?: Een huisje
Welke faciliteiten zijn er?: Vanalles, zwembad, kinderboerderij, speeltuinen etc
Wat gaan jullie daar nog ondernemen?: geocachen of course:bounce: Naar de dierentuin etc
[b]Wat is jouw tip aan anderen voor op vakantie gaan met (kleine) kinderen?:
Ikzelf zou niet gaan vliegen met jonge kinderen maar er zijn ook mensen waarbij het goed gaat dus eigenlijk geen tips
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Darius za 15 jun 2013 - 10:32

Naar welk land ga je?:
We zijn lid van de SVR en hebben een camping uitgezocht in Polen, Zuid-Duitsland, Oostenrijk en Noord-Frankrijk. We kijken twee dagen van te voren waar het mooi weer is en daar gaan we naar toe. 

Hoe lang ga je daar heen?
Bijna twee weken waarschijnlijk, zo lang hebben we vakantie en dan zien we wel hoe en wat. 

Hoe ga je daar heen?:
Auto.

In wat voor accommodatie zit je?:
Eigen tent.

Welke faciliteiten zijn er?:
Niets bijzonders, het zijn boerencampings, en kinderen mogen meehelpen met beesten voeren ed. Vaak zit er wel een klein speeltuintje bij en ik let ook altijd op dat de douches en toiletten schoon zijn.

Wat gaan jullie daar nog ondernemen?:
Geocaching, bergwandelen, musea bezoeken.

Wat is jouw tip aan anderen voor op vakantie gaan met (kleine) kinderen?:
Ga vooral niet met het idee op vakantie om straks weer 'uitgerust'  terug te zijn. Op vakantie is het hard werken! :-) Maar als je niet al te veel verwacht en zelf relaxt bent, dan gaat het helemaal goed komen! 
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  PapillonRose za 15 jun 2013 - 10:41

Naar welk land ga je?:
België (Ardennen)

Hoe lang ga je daar heen?
Twee weken.

Hoe ga je daar heen?:
Met de auto.

In wat voor accommodatie zit je?:
Een vakantiehuis van particulieren, niet op een park ofzo.

Welke faciliteiten zijn er?:
Niets bijzonders, wel een enorme tuin. Dingen als een badje, fietsje en speelgoed nemen we zelf mee.

Wat gaan jullie daar nog ondernemen?:
Weten we nog niet allemaal, maar in elk geval wel wandelen, stadjes bezoeken, een keer naar Plopsa Coo.. En ook van de tuin bij het huis genieten met mooi weer.

Wat is jouw tip aan anderen voor op vakantie gaan met (kleine) kinderen?:
Als je lang onderweg bent is voldoende vermaak handig, en met de auto regelmatig even stoppen onderweg (vind ik in elk geval handig, sommigen rijden liever door). En niet teveel verwachtingen hebben vooraf, met een kindje loopt het toch sneller anders, wat overigens niet negatief hoeft te zijn. [/b]
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Steep wo 26 jun 2013 - 3:44

Voor iedereen met een eigen tent (Darius zag ik sowieso). Hoe doen jullie dat? Hoe zet je de tent op terwijl je ook nog op je kinderen moet letten? Wij hebben een grote tunneltent en willen dit jaar naar Frankrijk. Vorig jaar stonden we naast mijn schoonzus en zwager dus die konden op Ruben letten, maar nu hebben we dat niet. Ik zie een beetje veel beren op de weg..
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Darius wo 26 jun 2013 - 3:51

Steep schreef:Voor iedereen met een eigen tent (Darius zag ik sowieso). Hoe doen jullie dat? Hoe zet je de tent op terwijl je ook nog op je kinderen moet letten? Wij hebben een grote tunneltent en willen dit jaar naar Frankrijk. Vorig jaar stonden we naast mijn schoonzus en zwager dus die konden op Ruben letten, maar nu hebben we dat niet. Ik zie een beetje veel beren op de weg..

De kinderen scharrelen gewoon wat rond om de tent. Hij is wel makkelijk op te zetten. We hebben een stormtent, met 1 grote paal in het midden. Die vergt even wat krachtinspanning en dan kunnen we niet op de kinderen letten. E en L geven geen problemen, en bij P vraag ik of de buren even willen opletten die vijf minuten, en anders zetten we hem even vast in de autostoel.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Steep wo 26 jun 2013 - 3:55

Darius schreef:
Steep schreef:Voor iedereen met een eigen tent (Darius zag ik sowieso). Hoe doen jullie dat? Hoe zet je de tent op terwijl je ook nog op je kinderen moet letten? Wij hebben een grote tunneltent en willen dit jaar naar Frankrijk. Vorig jaar stonden we naast mijn schoonzus en zwager dus die konden op Ruben letten, maar nu hebben we dat niet. Ik zie een beetje veel beren op de weg..

De kinderen scharrelen gewoon wat rond om de tent. Hij is wel makkelijk op te zetten. We hebben een stormtent, met 1 grote paal in het midden. Die vergt even wat krachtinspanning en dan kunnen we niet op de kinderen letten. E en L geven geen problemen, en bij P vraag ik of de buren even willen opletten die vijf minuten, en anders zetten we hem even vast in de autostoel.

Aaah ok. Wij moeten eerst 6 bogen in de tent duwen en hem dan als een harmonica neerzetten. Wij zijn ongeveer een uur bezig en tijdens het neerzetten kan 1 van ons niet weg omdat de tent dan omvalt.. kisschien eerst een badjr neerzetten zodat hij daarin kan spelen.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: