Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoelaat gaan jullie kinderen rond de 3 's avonds slapen?

+14
Bolleke
M@niek
Makamba
Rebecca
mauwmauw
LMCurious
Viva
meisjesmama
Thunder
pindaatje
Susan
Flower_L
Monte
Coco
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoelaat gaan jullie kinderen rond de 3 's avonds slapen? Empty Hoelaat gaan jullie kinderen rond de 3 's avonds slapen?

Bericht  Coco wo 9 nov 2011 - 10:06

Wij vinden het namelijk behoorlijk idioot dat de kleine boven ons die bijna of net 3 is, altijd pas rond 22u naar bed wordt gebracht.
Ligt dat aan ons?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelaat gaan jullie kinderen rond de 3 's avonds slapen? Empty Re: Hoelaat gaan jullie kinderen rond de 3 's avonds slapen?

Bericht  Monte wo 9 nov 2011 - 10:09

Ik heb dan wel geen kinderen, maar vind dat ook echt belachelijk. Hier zou iemand van die leeftijd er om 8 uur inliggen. 22 uur vind ik toch echt meer iets voor een kind van 12 en ouder
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Hoelaat gaan jullie kinderen rond de 3 's avonds slapen? Empty Re: Hoelaat gaan jullie kinderen rond de 3 's avonds slapen?

Bericht  Flower_L wo 9 nov 2011 - 10:12

ik vind het ook véél te laat hoor, maar heeft het kind geen slaapproblemen?
hier is het 19u echt bedtijd. Zal op den duur misschien half u later worden, maar mama en papa willen ook avond!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 10:12

Je weet natuurlijk niet wat zijn ritme is denk ik? Mijn zoon gaat tussen 7 en 8 naar bed.

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 9 nov 2011 - 10:13

Toen Ezra drie was ging hij om acht uur, en nu hij vier is gaat hij nog steeds om acht uur. Yrsa is twee en gaat om half acht.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  pindaatje wo 9 nov 2011 - 10:14

Lijkt me idd behoorlijk laat voor zo'n kleintje!
Hier is het om 19.00 bedtijd voor dochter van 2!

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Thunder wo 9 nov 2011 - 10:20

Misschien is het een slechte slaper? Mijn jongste is 2, maar heeft momenteel ook een slechte slaapperiode en komt ook vaak weer beneden. Zodoende gaat hij ook regelmatig tegen tienen naar bed.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  meisjesmama wo 9 nov 2011 - 10:22

Onze dochter ging toen ze 3 was rond 9 uur naar bed maar dat kwam ook door haar middagslaap. De middagslaap kon ze nog niet overslaan maar als gevolg daarvan sliep ze s'avond vaak laat.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861

Bericht  Viva wo 9 nov 2011 - 10:23

Onze dochter wordt in januari 2, en ze gaat meestal half 7 richting bed.
En half 8 is ze weer wakker!

10 uur vind ik echt véél te laat.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Viva wo 9 nov 2011 - 10:24

Viva schreef:Onze dochter wordt in januari 2, en ze gaat meestal half 7 richting bed.
En half 8 is ze weer wakker!

10 uur vind ik echt véél te laat.

Foutje, ik bedoelde wordt in januari 3!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Coco wo 9 nov 2011 - 10:26

Nee, ze is geen slechte slaper verder, hoor haar 's nachts verder ook nooit. Haar vader zegt dat ze altijd prima slaapt. Misschien doen ze dat zodat ze zelf 's morgens ook uit kunnen slapen? Want voor 10 uur hoor ik eigenlijk nooit wat. (uitzonderingen daar gelaten dat er om 5.30 stof gezogen wordt laughcry).
Maar vroeg mij eigenlijk af of zoiets of zo'n ritme wel goed is voor zo'n kleine meid.
Ze is nu sinds een maandje weer thuis, daarvoor heeft ze denk ik een 8 maand in een pleeggezin of iets gewoond. Niet thuis iig.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Bericht  Coco wo 9 nov 2011 - 10:27

Vind het persoonlijk ook meer een tijd om te gaan slapen voor kinderen boven de 10, in het weekend.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Bericht  LMCurious wo 9 nov 2011 - 10:29

Joris ligt er eigenlijk altijd tussen 18.00-19.00 in tegenwoordig. Nu hij 's ochtends weer iets langer slaapt zal hij 's avonds weer meer richting 19.00 gaan denk ik.

Ik weet dat de kleine van een vriendin altijd rond 21.00 ging. Maar die sliep altijd al weinig, ook overdag, en die werd echt super vroeg wakker de volgende ochtend als ze er eerder in lag en sliep. Dus dan maar om 21.00 en dan op een normale tijd wakker.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 10:29

Ohjoh! Hieronder nog zo een kind (ze is net 2) en ik hoor dr vaak om elf uur nog!

Gast
Gast

Bericht  mauwmauw wo 9 nov 2011 - 10:30

Dat is ongeveer mijn bed tijd(ja ik ben overtijd nu haha)ik ben 28...

ik vind het ook veel te laat voor een kindje van 3,V is nu 1,maar die ligt er om 19uur echt wel in.Kan als hij ouder word wel wat later zijn,maar echt geen 22uur.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Rebecca wo 9 nov 2011 - 10:35

Ons buurjongetje, dat ook 3 is, is om dat tijdstip ook altijd nog op. In het weekend horen we hem vaak nog na 23.00u en dan echt heel luidruchtig. Hij banjert dan nog met een speelgoedautootje keihard over de vloer en een half uur geleden hoorde ik 'm nog een keer hard gillen...
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  Coco wo 9 nov 2011 - 10:44

Ja hier gaat het er ook vrij luid aan toe, ze rent de hele avond heen en weer en danst en springt op haar kamertje, boven die van onze kids. Heel fijn. Very Happy Maar daar kan de kleine meid natuurlijk ook niets aan doen.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Bericht  Monte wo 9 nov 2011 - 10:48

Nois schreef:Ja hier gaat het er ook vrij luid aan toe, ze rent de hele avond heen en weer en danst en springt op haar kamertje, boven die van onze kids. Heel fijn. Very Happy Maar daar kan de kleine meid natuurlijk ook niets aan doen.
Nee maar de ouders wel. Als jouw kindjes er last van hebben zou ik het toch eens aankaarten bij ze, misschien hebben ze geen idee wat hoort/goed voor het kind is.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 11:21

Hier liggen ze allebei om 19.00 uur in bed.
Mijn buurkinderen spelen om 21.00 uur nog buiten en slapen over het algemeen niet voor 23.00.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 11:27

Mijn zoon gaat ook wel eens rond 22:00 naar bed maar dan heeft hij s'middags tot heel laat liggen slapen. (tot 17:45 ofzo)

Gast
Gast

Bericht  Makamba wo 9 nov 2011 - 12:33

Mijn dochter gaat om 8 uur naar bed.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  M@niek wo 9 nov 2011 - 19:40

Ik heb een hele slechte slaper en ja vaak gaat F.elice laat naar bed helaas, gelukkig zijn het periodes. We hebben van alles geprobeerd maar ze ligt er echt niet om 8 uur in. Ik hoop dat het in de loop der jaren wel beter wordt.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Bolleke wo 9 nov 2011 - 21:02

Tussen 19- en 20u gaat hij naar bed al jaren. 22u komt ook wel eens voor maar dan als er een verjaardag is ofzo.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sjonno wo 9 nov 2011 - 21:04

Hier is het heel lang rond 20.30 geweest, daarna rond 20.00 uur en nu liggen ze om 19.45 in bed. Vind dat eigenlijk nog te laat maar ze zijn nu al vaak rond 6.15 en 6.30 wakker, durf ze dus gewoon niet om 19 uur in bed te leggen, bang dat ik ze dan rond 5.30 al wakker heb. Ik doe nog steeds een moord voor klokje rond slapende kids Very Happy
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 21:14

Als hij 's middags niet heeft geslapen wil hij om 18.30u meestal gelijk met zijn broertje en anders gaat hij rond 19.00u/19.30u. Ik vind 22.00u wel erg laat voor zo'n leeftijd. Mijn zoontje is trouwens ook bijna 3.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: