Tips eczeem
+3
Susan
Parel
Muus
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tips eczeem
Mijn zoon (6 mnd) zit sinds vorige week helemaal onder de eczeem.
Ik ben maandag al naar de huisarts met hem geweest omdat hij er erg veel last van heeft en in plots helemaal onder zat.
We hebben hormoonzalf gekregen en het advies om geen zwitsal ed meer te gebruiken.
Ik heb nu alles van Zarqa aangeschaft en probeer hem goed vettig te houden met een vaselinecetomacrogol.
Heeft iemand nog tips wat ik nog meer zou kunnen doen? Hij trekt zijn oren er bijna vanaf (daar lijkt de eczeem wel minder te worden) en slaapt heel erg slecht 's nachts.
Ik ben maandag al naar de huisarts met hem geweest omdat hij er erg veel last van heeft en in plots helemaal onder zat.
We hebben hormoonzalf gekregen en het advies om geen zwitsal ed meer te gebruiken.
Ik heb nu alles van Zarqa aangeschaft en probeer hem goed vettig te houden met een vaselinecetomacrogol.
Heeft iemand nog tips wat ik nog meer zou kunnen doen? Hij trekt zijn oren er bijna vanaf (daar lijkt de eczeem wel minder te worden) en slaapt heel erg slecht 's nachts.
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Re: Tips eczeem
De cetamatogol werkte hier niet of nauwelijks.
Van de dermatoloog kregen we de tip om te kijken naar cetaphil, verkrijgbaar oa bij bol.com. Dat is een emulsie voor de atopische eczeem gevoelige huid en bij ons werkt hij als een tiet.
Van de dermatoloog kregen we de tip om te kijken naar cetaphil, verkrijgbaar oa bij bol.com. Dat is een emulsie voor de atopische eczeem gevoelige huid en bij ons werkt hij als een tiet.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik vind zelf La Roche-Posay fijner dan Zarqa.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ah hier kan ik wat mee! Jammer dat ik dan al een hele nieuwe lijn heb aangeschaft. Dit weekend toch maar eens verder kijken.
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557