Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dit zijn nog eens fijne temperaturen!

+35
Sarah1985
Derpy
_Summer
VeryCherry
Parisienne
sabje
M@niek
mii_joyce
Laurientje
Jasmine
Ella
Blair
silly-one
Printje
Ragazza
SuzieQ
Luce
Arwyn
Burn
Antibes
Marin
Hannah_
Razz
Exogenesis
Eris
Kamperseboekenwurm
Winegum
Paper Crown
Sissi
Moira
xxjojootjexx
Chocoholic
Pommes
Nyx
Caribbeanlover
39 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Dit zijn nog eens fijne temperaturen! - Pagina 3 Empty Re: Dit zijn nog eens fijne temperaturen!

Bericht  Exogenesis zo 16 jun 2013 - 23:42

Ik heb vanochtend om 10 uur al in een hemdje paardgereden. Hier lopen de temperaturen aardig op. In de tuin is het 30 graden.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit zijn nog eens fijne temperaturen! - Pagina 3 Empty Re: Dit zijn nog eens fijne temperaturen!

Bericht  M@niek zo 16 jun 2013 - 23:43

Hier is de zon nergens te zien Sad
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  sabje ma 17 jun 2013 - 0:10

Hier is de zon ook al weg. Heb het badje vanmorgen al opgezet, dus hoop dat hij nog terug komt.

Toch maar even op buienradar gekeken en er komt regen aan Sad. Zo de was maar is binnen halen.

Laatst aangepast door sabje op ma 17 jun 2013 - 0:20; in totaal 1 keer bewerkt
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Laurientje ma 17 jun 2013 - 0:11

Heb inmiddels lange broek en sokken aangetrokken, het lijkt wel weer herfst hier!
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Bericht  Parisienne ma 17 jun 2013 - 0:12

Hier nog niet veel warmte en zon. Niet heel erg, N. is bij opa en oma en ik ben toch in huis bezig. Ik kijk wel uit naar morgen en overmorgen. Badje op het balkon en lekker van het mooie weer genieten samen met N.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Nyx ma 17 jun 2013 - 0:36

Het enige waar ik nu bang voor ben is dat mijn make-up van mijn gezicht smelt. Ik heb niet net heel lang mijn best gedaan om het zo snel te laten wegsmelten. Het is gelukkig 'maar' 22.5 graden in huis, dus ik blijf hier nog wel even zitten.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  VeryCherry ma 17 jun 2013 - 0:52

Oh, ik vind het echt heerlijk weer. Geen idee hoe warm het nu buiten is, maar hierbinnen is het 20 graden smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Exogenesis ma 17 jun 2013 - 0:57

Hier is de zon nu ook weg. Maar goed, de warmte is ook voorspeld voor morgen en woensdag. Hoewel de berichten zeer uiteen lopen...
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  VeryCherry ma 17 jun 2013 - 0:58

Ik zie het wel, zolang het maar gaat onweren vind ik alles best Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  _Summer ma 17 jun 2013 - 1:00

Hier is het rond de 22 graden, fijne temperatuur! Maar ik denk dat er nog wel een buitje aankomt, de lucht kijkt zo donker!
_Summer
_Summer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 97
Punten : 105
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Exogenesis ma 17 jun 2013 - 1:01

VeryCherry schreef:Ik zie het wel, zolang het maar gaat onweren vind ik alles best Very Happy

Onweer... jaaaa! Van mij mag het in de zomer nog héél vaak knallen bounce
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  VeryCherry ma 17 jun 2013 - 1:06

Gaaf is dat hè? En vooral om dan een stuk te gaan rijden, dan kan je de bliksem zo mooi zien Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 17 jun 2013 - 1:16

Hier is het koud, niks van de warmte te bekennen... Zonder jas vind ik het niet eens lekker.

Gast
Gast

Bericht  Ella ma 17 jun 2013 - 1:22

Vanochtend was het lekker hier. Nu is het al een tijdje bewolkt en regent het af en toe Neutral valt vies tegen dus
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Razz ma 17 jun 2013 - 1:23

Ik vind het maar plak weer vandaag!

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Derpy ma 17 jun 2013 - 1:31

Hier is het maar 22 graden en begint het nu te onweren. Ik zit in korte broek en slippers op m'n werk en heb het koud.
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Bericht  Sarah1985 ma 17 jun 2013 - 3:33

hier is het ook niet mooi weer. Heel erg bewolkt

https://www.nieuws.nl/algemeen/20130617/Woensdag-mogelijk-warmste-dag-ooit

woensdag misschien warmste dag ooit
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Exogenesis ma 17 jun 2013 - 3:36

Oh, zo heet, dat geloof ik niet. Maar het idee dat we door deze plotselinge hitte een grote kans op fiks onweer krijgen, daar wíl ik absoluut in geloven bounce Ik heb er nu al zin in!! Klinkt misschien vaag en stom, maar ik kan gewoon van de spanning/dreiging alleen al genieten I love you

VC, wij zijn soulmates in thunderstorms! Dat kan niet anders :dance:
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sarah1985 ma 17 jun 2013 - 3:39

oh dat heb ik ook altijd ga dan steeds kijken hoe laat de bui komt. En vind het echt spannend als het dan harder gaat waaien
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Derpy ma 17 jun 2013 - 3:39

Ik vind onweer ook fijn. Dan slaap ik altijd met m'n gordijnen open.
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Bericht  Exogenesis ma 17 jun 2013 - 3:43

Yes! Allemaal zielsverwanten! :cheering: Ik stel een meeting voor. Zo iets als Storm Chasers, maar dan onze versie.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  SuzieQ ma 17 jun 2013 - 5:55

Oooh ja onweer, heerlijk! Hier is het nu 26 graden, morgen is 34 graden voorspeld en woensdsg nog iets warmer. Ik vind dar echt vervelend, op kantoor is het dan ook zo warm en ik krijg dan altijd zulke opgezwollen en pijnlijke voeten en handen. Doe mij maar 20-25 graden!

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Bericht  Gast ma 17 jun 2013 - 6:05

Ik hoop op een warmterecord voor eventjes en dan maar gauw onweer. Alleen niet onweer als ik naar huis moet fietsen, dan vind ik het eng. Maar verder vind ik onweer na zo'n hete dag heerlijk verkoelend, ik zit ook altijd vol smart te wachten tot het donkerder wordt. E hoe dreigender hoe beter, en dan vind ik het jammer als er maar drie klappen uit komen ofzo.

Gast
Gast

Bericht  Sissi ma 17 jun 2013 - 7:24

Voor woensdag wordt hier 36 graden voorspeld. Gelukkig hebben wij een airconditioning beneden dus als het echt te warm wordt, gaat dat gewoon aan. En ik ben ook dol op onweer:D Vooral wanneer je 's nachts in bed ligt vind ik het heerlijk! Helaas onweert het hier niet zo vaak.
Sissi
Sissi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12

Bericht  Tsjip ma 17 jun 2013 - 7:44

Zo warm hoeft voor mij ook weer niet! Ik ben wel blij dat ik woensdag maar een halve dag hoef te werken. De kinderen in mijn klas zijn al zo moeilijk te motiveren de laatste 2 weken en die hitte werkt natuurlijk dan helemaal niet mee. 

Hier was het vandaag op zich wel lekker. Vanmiddag was het bewolkt met soms een beetje regen maar vanavond werd het weer mooi. Wel broeierig warm nu. Morgen ben ik tot nu toe nog vrij en dat is met die warmte toch wel het fijnst! 

Oh de onweer vind ik ook leuk trouwens! Maar ik moet het wel kunnen zien. Als ik 's nachts in bed lig en ik kan niet naar buiten kijken vind ik het een stuk minder leuk. Dan ga ik altijd diep onder de dekens liggen. Wink

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: