n.a.v.: zijn jullie wel eens op de radio geweest?
+7
Miccie
Tania
Minx
Sarah1985
Penny Blossom
Jeanette
Elliot
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
n.a.v.: zijn jullie wel eens op de radio geweest?
N.a.v. de tv-versie van dit topic. Want op tv ben ik nog nooit geweest, maar op de radio wel!
Een keer bij Q music, toen had ik een liedje aangevraagd en werd ik teruggebeld om dat liedje aan te kondigen ofzo. En een keer bij Radio 538, bij Bassie en Adriaan piepen.. Toen had ik het Pieppakket gewonnen!
Een keer bij Q music, toen had ik een liedje aangevraagd en werd ik teruggebeld om dat liedje aan te kondigen ofzo. En een keer bij Radio 538, bij Bassie en Adriaan piepen.. Toen had ik het Pieppakket gewonnen!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Re: n.a.v.: zijn jullie wel eens op de radio geweest?
Ja, een paar keer op 538.
Het langste/leukste was toen ik de rebus had gewonnen bij de Top 40.
Als je die gewonnen had mocht je naar de studio komen en de nummer 3 geloof ik aankondigen.
Ik heb het ergens nog op videoband (vriendin had het opgenomen) en op een cassettebandje staan
Ik ben er ook een paar keer geweest maar niet met een intervieuw ofzo.
Met een vriendin kwam ik daar regelmatig en dan mochten we naar binnen en erbij zitten maar niks zeggen. Alleen lachen als er iets grappigs gezegd werd ofzo.
En met Westlife ben ik er ook ooit geweest.
Het langste/leukste was toen ik de rebus had gewonnen bij de Top 40.
Als je die gewonnen had mocht je naar de studio komen en de nummer 3 geloof ik aankondigen.
Ik heb het ergens nog op videoband (vriendin had het opgenomen) en op een cassettebandje staan
Ik ben er ook een paar keer geweest maar niet met een intervieuw ofzo.
Met een vriendin kwam ik daar regelmatig en dan mochten we naar binnen en erbij zitten maar niks zeggen. Alleen lachen als er iets grappigs gezegd werd ofzo.
En met Westlife ben ik er ook ooit geweest.
Gast- Gast
Ja, pas nog met mijn foute nummers bij het Foute uur van Q-music. Verder tijdens de foute party van Q-music, ik bleerde de Spice Girls mee haha. Bij de plaatselijke radio ben ik wel tig keer op geweest en ook een keer van Omroep Brabant.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Jip, twee keer op 3fm. We deden toen mee aan de docent 2005 verkiezingen. De eerste keer werd onze docent op de radio geintervieuwd. Wij zaten er toen ook bij en moesten klappen, juichen etc. De tweede keer was toen de finale gespeeld werd, en uiteindelijk door ons gewonnen werd. We hebben toen een fiets voor de docent gewonnen en voor het campagneteam was een weekendje weg de prijs.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10
ja 1 keer bij een radio station geen idee wat de naam was geen bekende zoals 538. Ik moest een liedje raden. Wel vreemd want werd opgebeld door de radio en was nog niet in de uitzending en ze zeiden gewoon het antwoord. En toen kwam ik in de uitzending en moest ik het antwoord geven en won ik kaartjes voor een concert
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Ja, ik heb op een camping gewerkt waar omroep brabant een week lang te gast was om daar opnames te maken. De hele week door waren er steeds interviews en verslagen van de activiteiten. Was erg leuk en gezellig.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ja maar toen was ik twaalf en had ik een prijsvraag gewonnen. Ik mocht toen ook naar de studio komen om te kijken daar.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Ja een paar keer bij Rebecca Radio (later City FM) met het aanvragen van liedjes. Kon je een e-mail sturen met je aanvraag en het verhaal erbij, en dan kon je teruggebeld woden.
En ik heb een keer iets gewonnen bij 3 FM, je kon toen je favoriete top 3 insturen. En mij hadden ze er uit gepikt en gebeld. Later belden ze me live in de uitzending. Ik vond het mega spannend en heb een computerspel gewonnen (waar ik niks aan vond, maar dat terzijde).
En ik heb een keer iets gewonnen bij 3 FM, je kon toen je favoriete top 3 insturen. En mij hadden ze er uit gepikt en gebeld. Later belden ze me live in de uitzending. Ik vond het mega spannend en heb een computerspel gewonnen (waar ik niks aan vond, maar dat terzijde).
Gast- Gast
Ja 1 x keer, maar weet niet meer welk station het was. Wel 1 van de grotere (538 of Q-music).
Wij zaten toen in de auto onderweg naar een EK wedstrijd in Duitsland van het Nederland elftal. (was rond 5 uur 's ochtends). Ze vroegen toen aan de luisteraars van wat ben jij aan het doen? Sms het nu..
Dus ik heb dat gesmst en toen werden we teruggebeld met hoe we aan kaartjes waren gekomen en of we vaker naar wedstrijden gingen. Was erg grappig
Alleen jammer dat mijn man niet kon meeluisteren want het galmde natuurlijk enorm in de auto.
Wij zaten toen in de auto onderweg naar een EK wedstrijd in Duitsland van het Nederland elftal. (was rond 5 uur 's ochtends). Ze vroegen toen aan de luisteraars van wat ben jij aan het doen? Sms het nu..
Dus ik heb dat gesmst en toen werden we teruggebeld met hoe we aan kaartjes waren gekomen en of we vaker naar wedstrijden gingen. Was erg grappig
Alleen jammer dat mijn man niet kon meeluisteren want het galmde natuurlijk enorm in de auto.
Miccie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10
Ja, pas geleden bij heb je even om zoveel over 7 bij Qmusic. Ze hadden het over een vliegtuigmaatschappij waarbij een aantal rijen kindvrij zijn, daar reageerde ik op met een smsje, en vervolgens werd ik teruggebeld of ik er in de uitzending iets over wilde zeggen. Het einde van het gesprek was alleen een beetje raar, mijn verbinding werd verbroken omdat ik onder de bomen doorreed en geen bereik meer had.
Ik ben 1 keer met de hele klas op de radio geweest. Moesten iets van een puzzel op lossen en het antwoord kon je doorbellen, waren toen samen met nog een school op de radio, hadden 1 foutje jammer genoeg. Was groep 8 ofzo.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Met de hele klas toen ik in groep 8 zat, 19 jaar geleden (ja, ik ben oud )
Klasgenootje hield een spreekbeurt over de radio en toen kwamen we in het item 'De meester van de week' Ik heb het nog op een cassettebandje staan. Ik weet alleen niet meer welke zender het was. Google biedt ook geen uitkomst.
Wonnen we allemaal de cd van Clouseau.
Klasgenootje hield een spreekbeurt over de radio en toen kwamen we in het item 'De meester van de week' Ik heb het nog op een cassettebandje staan. Ik weet alleen niet meer welke zender het was. Google biedt ook geen uitkomst.
Wonnen we allemaal de cd van Clouseau.
Laatst aangepast door _Lacey_ op wo 24 okt 2012 - 6:00; in totaal 1 keer bewerkt
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Best wel vaak.. Meest recent was bij Q-music! Ik heb toen de cd gewonnen van de top 500 vanaf 2000 tot nu.
Gast- Gast
1 keer maar dat was bij radio Drenthe (dus geen landelijke zender). Ik was toen op bezoek bij mijn zus, en ik liep door Grolloo en toen werd ik aangehouden, hij vroeg toen waar ik vandaan kwam toen ik antwoordde op Ede (woonde ik toen nog) vroeg hij of dat in Brabant lag Was een mooie fout van die DJ.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Soortgelijke onderwerpen
» Zijn jullie ook zo ziek geweest?
» Zijn jullie misselijk geweest......
» Waar zijn jullie allemaal geweest?
» Zijn jullie ook wel 'ns bang geweest voor de (2e+) bevalling
» n.a.v. Zijn jullie wel eens opgelicht?
» Zijn jullie misselijk geweest......
» Waar zijn jullie allemaal geweest?
» Zijn jullie ook wel 'ns bang geweest voor de (2e+) bevalling
» n.a.v. Zijn jullie wel eens opgelicht?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: