Plastische chirurgie
+27
ijsjemeisje
Lejow
Siem
Exogenesis
Blair
Punk'd
liesje
Ella
Chocoholic
Bisq
Aimee
xxjojootjexx
Susan
Pineco
Razz
Rush
SoGood
Shopaholic
Caroow
Slakje
silly-one
Nyx
PapillonRose
Beachgirl
Mamsie
Sanne
Linda
31 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Plastische chirurgie
@Bisq; de meeste vrouwen doen het dan ook niet 'zomaar even', er is vaak een lange weg aan vooraf gegaan. Ik denk dat je het niet moet onderschatten. Borsten zijn een belangrijk onderdeel van je vrouwelijkheid en als je haast geen borsten hebt dan kun je dit echt als een gemis ervaren. Hoéft niet, maar voor sommige vrouwen is dit toch wel een ding. Ik ben zelf heel vrouwelijk verder, qua figuur en dus mis ik het wel dat mijn borsten niet gewoon gezellig meedoen.
Oja, en als ik een borstvergroting zou laten doen, dan zou niemand in mijn omgeving het zelfs maar merken, want ik draag altijd vulling in mijn BH, dus het ziet eruit als een B/C-cup, precies zoals ik het zou willen. Het is dus púúr voor mezelf als ik voor een borstvergroting zou kiezen.
Oja, en als ik een borstvergroting zou laten doen, dan zou niemand in mijn omgeving het zelfs maar merken, want ik draag altijd vulling in mijn BH, dus het ziet eruit als een B/C-cup, precies zoals ik het zou willen. Het is dus púúr voor mezelf als ik voor een borstvergroting zou kiezen.
Gast- Gast
@Kim, dat borsten een belangrijk onderdeel zijn van je vrouwelijkheid weet ik als geen ander, ik heb ze namelijk niet meer. Als je er in die zin erge last van hebt kan ik het begrijpen dat je onder het mes gaat. Dat geef ik ook aan in mijn post, hoewel er niet duidelijk staat dat ik met er last van hebben ik lichamelijk maar ook psychisch bedoel (kromme zin, maar geen tijd om er iets anders van te maken )
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
@Bisq, wat heftig zeg... ik ken het van dichtbij van mijn moeder, zij heeft ook geen borsten meer door borstkanker en daardoor ben ik natuurlijk ook weer aan het denken gezet. Waarom al die toestanden aan je lijf aangaan, als het niet écht noodzakelijk is? Ik twijfel dus zelf al heel wat jaartjes, af en toe heb ik periodes dat ik zeker weet dat ik het wil, maar dan ineens wil ik het toch weer niet. Vooralsnog denk ik dus; bij twijfel niet doen, maar ik sluit niet uit dat ik in de toekomst toch nog eens de stap waag...
Gast- Gast
Borsten, maar hetzelfde als Kim. Ik wil wachten tot na een zwangerschap/borstvoeding.
Verder kan ik eigenlijk niets bedenken
Verder kan ik eigenlijk niets bedenken
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Nee. Ondanks ik sommige dingen aan mezelf echt niet mooi vind, zou ik het niet willen veranderen.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Aan mijn lijf geen onnodige versleuteling.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Uiteindelijk een borstverkleining omdat ze te groot zijn voor de rest van mijn figuur maar vooral omdat ze te zwaar zijn. Het gaat me dan ook eigenlijk vooral om het praktische aspect
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Ik zou wat aan mijn benen willen doen, van onder tot boven. Dat ze wat meer bij mijn lichaam passen, ipv van die kolossale worstenpootjes.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
KimRosenberg85 schreef:Een borstvergroting, niks overdrevens hoor, maar ik zou wel een mooie C - cup willen, i.p.v. mijn schamele A-cupje. Alleen ik stel het steeds uit en blijf maar twijfelen, omdat ik het toch nogal vreemd vind om zoiets te veranderen alleen omdat ik het misschien wat mooier vind. Ik vind het best groot om dan maar iets te veranderen, want al met al ben ik best tevreden over mijn lichaam, dus dan zou het echt gaan om van een 8 naar een 9 te gaan, ofzoiets, als ik mezelf een cijfer zou geven...
Misschien nadat ik kinderen heb gekregen, maar wie weet zijn mijn borsten dan uit zichzelf al veranderd, of boeit het me helemaal niks meer.
Dit gaat mij net zo. Maar ooo wat zou ik het graag willen doen maar ik durf niet.
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Als het mogelijk was, zou ik willen dat ik geen sproeten meer op de rest van mijn lichaam buiten mijn gezicht zou hebben. Ik vind ze afgrijselijk op mijn armen, vooral dat ze nooit weg zijn en ik dus ook in de winter sproeten op mijn armen heb. Ik vind ze echt spuug- en spuuglelijk en zou willen dat er wat aan gedaan kon worden.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Als ik iets zou willen laten doen, wil ik een borstverkleining..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Als het geheel risicoloos was dan zou ik mijn buik en borsten laten aanpakken nadat ik klaar ben met kindjes krijgen en borstvoeding geven.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Borsten, buik en neus om mee te beginnen. En als ze dan gelijk mijn huid even doen als ik toch onder narcose ben...
Gast- Gast
Zo, ik zal maar eens opbiechten dat ik een paar keer bij de plastisch chirurg ben geweest. Ik had altijd heel veel moedervlekken in mijn gezicht (en dan bedoel ik ook echt veel) en vanaf mijn puberteit heb ik daar altijd van gewalgd (en werd er ook door een enkeling wel eens een beetje mee gepest). Ik walgde gewoon van mezelf en droeg m'n haar altijd los langs m'n gezicht, zodat het een beetje verborgen werd. Op m'n 16e ben ik uiteindelijk naar de dokter geweest en die heeft me doorverwezen; ik heb er toen een paar weg laten halen. Ik had er echter nog genoeg over en nu vier jaar geleden zat ik er toch nog steeds mee, dus toen ben ik uiteindelijk nog 2x geweest om nog meer moedervlekken weg te laten halen. Denk dat er in totaal wel bijna 15 verwijderd zijn ofzo! (waarvan twee net op de haargrens) Ik schaamde me altijd voor die dingen en nu schaam ik me ervoor om dit te vertellen, word er zelfs nu nog emotioneel van, omdat het me zo lang heeft achtervolgd en ik er zo erg mee gezeten heb. Blijft altijd een gevoelig onderwerp geloof ik. Maar ik ben zó blij dat ik het heb gedaan! Zit echt stukken beter in m'n vel sindsdien, ik walg niet meer van mezelf! Heb nog steeds wel moedervlekken over, maar daar kan ik mee leven (hoewel ik ze liever niet had). Foto's van voor die ingrepen wil ik helemaal niet meer zien eigenlijk.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Plastische chirurgie
» Plastische chirurgie
» Plastische chirurgie
» Plastische chirurgie na de bevalling?
» Plastisch chirurgie
» Plastische chirurgie