Plastische chirurgie na de bevalling?
+21
loesje
Jazzlyn
Paper Crown
Annie24
Thunder
Makamba
Susan
Coco
Parisienne
meisjesmama
Fearie
Teddyaapje
Océane
Blue flower
Fiwen
Annemie
Wennes
Linda
PapillonRose
Liadan
Urban Naked
25 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Plastische chirurgie na de bevalling?
Omdat ik laatst een topic heb gelezen dat veel meiden toch goed geschrokken zijn van hun lichaam na de bevallen moest ik aan deze vraag denken.. Zouden jullie open staan voor plastische chirurgie? Omdat b.v. je borsten hele slappe theezakjes zijn geworden waardoor sporten niet meer helpt? Of een correctie aan je buik? Is het onzin en moet je lijf maar accepteren omdat je iets moois op de wereld hebt gezet? Of vindt jij je lijf ontzettend veel waard? En wat zou jij dan laten veranderen?
Ben eigenlijk wel benieuwd wat de mama's hier voor een kijk op hebben.
Ben eigenlijk wel benieuwd wat de mama's hier voor een kijk op hebben.
Gast- Gast
Re: Plastische chirurgie na de bevalling?
Als ik er het geld voor zou hebben en ik zeker zou weten dat ik geen kinderen meer wil zou ik daar best over kunnen nadenken. Als m'n lijf me enorm zou storen. Maar dat is dus iets voor de toekomst, dat zie ik dan wel.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Ik zou het zelf niet snel doen, maar mijn lichaam is ook niet heel extreem veranderd. Mijn buik is niet meer wat ie was, maar dat is wel een heel eind weg te trainen (ben ik deze week mee eindelijk mee begonnen...). Ook zit er striae op, dat is jammer maar vind ik niet verschrikkelijk. Mijn borsten zijn iets slapper maar ook groter, ik ben alleen nog niet gestopt met borstvoeding dus ik weet niet hoe die uiteindelijk gaan worden.
Ik kan me wel voorstellen dat als je veel vel over hebt bij je buik en je geen borsten meer over hebt, dat je er dan iets aan laat doen. Ik vind niet dat je dan koste wat kost hoeft te accepteren hoe je lijf eruit ziet na een bevalling.
Ik kan me wel voorstellen dat als je veel vel over hebt bij je buik en je geen borsten meer over hebt, dat je er dan iets aan laat doen. Ik vind niet dat je dan koste wat kost hoeft te accepteren hoe je lijf eruit ziet na een bevalling.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
yep! na de geboorte van I.ndy heb ik al gezegd dat als ons gezin compleet is dat ik mijn borsten ga laten vergroten.... Op dit moment weten we nog niet of we graag een 4e zouden willen pas als we daar definitief over uit zijn kunnen we met de volgende stappen beginnen...
(zal dus ook nog wel even duren)
(zal dus ook nog wel even duren)
Gast- Gast
Ik denk niet dat ik het zou doen. Mijn buik vind ik een drama na de bevalling, toch overweeg ik niet om er iets aan te laten doen. Het is en blijft een operatie waar risico's aan kleven. Mij niet gezien.. Al snap ik wel dat mensen er voor kiezen. Mijn ding is het alleen niet.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb steeds geroepen dat ik dat wel zou doen. Maar ondanks dat ik striae op mijn buik heb, vind ik het resultaat reuze mee vallen. Maar mocht ik ooit echt ontevreden zijn dan ga ik daar wel goed over nadenken.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Hmmm, als ik het niet zou kunnen verhelpen met sporten zou ik er over nadenken.
Mits ik het geld er voor had! En het zou durven.
Mits ik het geld er voor had! En het zou durven.
Gast- Gast
Ik heb er altijd al mee "gezeten" dat ik mijn borsten te klein vond. Nu met de zwangerschap zijn ze echt geweldig! Uiteraard zal dit voor korte duur zijn.
Ik zou er alleen niks aan willen doen, omdat ik niet in een gezond lichaam wil snijden/opereren. Dan maar extra grote pushup bh's.
Ik zou er alleen niks aan willen doen, omdat ik niet in een gezond lichaam wil snijden/opereren. Dan maar extra grote pushup bh's.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Ik zou het wel willen, maar uiteindelijk niet durven.. Ik zou dan wel een buikwandcorrectie willen, maar toevallig was daar een tijdje terug een documentaire over, over mensen bij wie het mis is gegaan.. dan probeer ik het eerst wel met sporten..
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Als ik het geld zou hebben zou ik meteen een afspraak maken. Ik ben tijdens mijn zwangerschap nergens aangekomen behalve mijn buik en mijn borsten. Borsten zijn nog steeds prima, wel net wat kleiner maar nog steeds een mooie volle C cup. Maar mijn buik Ik ga me er met de dag ongelukkiger over voelen. Bewegen, gezond eten, niet snoepen... het lijkt allemaal niet te helpen. Die huid is zo opgerekt geweest (25 kg buik aangekomen) dat het gewoon niet meer hersteld.
Ik ga overigens wel 'gewoon' in bikini in de zomer maar dat is meer omdat ik echt een vreselijke hekel heb aan een badpak en omdat ik mezelf probeer wijs te maken dat het niet erg is en dat ik maar moet blijven denken aan het feit dat ik daar mijn dochter in heb gedragen. Vaak lukt dat wel maar er zijn ook heel veel momenten waarop ik me er doodongelukkig over kan voelen.
Ik ga overigens wel 'gewoon' in bikini in de zomer maar dat is meer omdat ik echt een vreselijke hekel heb aan een badpak en omdat ik mezelf probeer wijs te maken dat het niet erg is en dat ik maar moet blijven denken aan het feit dat ik daar mijn dochter in heb gedragen. Vaak lukt dat wel maar er zijn ook heel veel momenten waarop ik me er doodongelukkig over kan voelen.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Absoluut, ondanks dat ik kind(eren) heb vind ik mijn lijf ook erg belangrijk, voor mijn man maar voornamelijk voor mezelf. Ik wil net als beegee als ons gezin compleet is mijn buik en borsten laten doen.
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Na de oudste viel het, op wat strepen/striae na, wel mee. Toen ik weer richting mijn eigen gewicht kwam was het wel weer 'in vorm' maar dan met wat witte/oude striae. Daar kan ik wel mee leven. Borsten waren niet veranderd. Ik wacht het wel af na deze zwangerschap, als het weer alleen bij strepen blijft ben ik blij dat het meevalt. Is het nou echt zo erg dat mijn vel al zijn elasticiteit heeft verloren (na het afvallen) dan wil ik daar best over nadenken hoor, ik moet toch ook lekker in mijn vel kunnen zitten...
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Als t gegarandeerd zonder complicaties zou zijn en daarmee bedoel ik dat je echt totaal geen risico's loopt, ook niet jaren later, dan zou ik het denk ik wel doen. Ik heb best veel vel over bij mn buik wat vol met straie zit en mijn borsten zouden dan ook ietsjes groter mogen, ze zijn nu weer terug op 'oud niveau' maar ik mis mijn ik-geef-3-maanden-borstvoeding-tieten toch wel
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Ik overweeg het maar ik vind 10.000 euro wel erg veel geld...
Gast- Gast
Shoesdontlie schreef:Ik overweeg het maar ik vind 10.000 euro wel erg veel geld...
Als het zoveel kost, dan laat maar Maar bij meer betaalbare prijzen en een stel hangende borsten zou ik het wel overwegen.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Ik zou mijn buik wel willen aanpakken over mijn borsten ben ik eigenlijk wel tevreden. Moet wel zeggen dat ik van de 2 meiden maar 4 weken borstvoeding heb gegeven....
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Ik ben heel tevreden over mijn buik, deze is nog net zo mooi, plat en strak als voordat ik zwanger was. Mijn borsten zijn wel wat kleiner geworden, maar hier zou ik niet snel iets aan laten doen. Misschien als ik me er over een jaar of 15 niet fijn meer bij voel. Mocht ik het echt nodig vinden zou ik het zeker wel overwegen, als ik het geld ervoor had
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik vind mijn lijf zeker belangrijk! En zeker mij lekker in mijn vel voelen. Doordat ik nu niet de kleding kan dragen (of nou ja, het kan natuurlijk wel, maar het is geen porum) die ik zou willen dragen, zit ik ook niet zo lekker in mijn vel. Ik had dan ook wel echt een gigantische buik met die twee aapjes erin, zelfs de gyn schrok ervan en begreep niet hoe ik net voor de keizersnede nog naar het ziekenhuis kon fietsen . Ik ben er na de 30 weken door diverse gyns ook al op gewezen dat mijn buik nooit meer in vorm zou komen zonder cosmetische ingrepen, maar dat ik in mijn geval sowieso in aanmerking kom voor een (gedeeltelijke) vergoeding. Maar al zou het mij 20.000 euro kosten. Dan nog zou ik het doen. Gelukkig zijn mijn borsten geen kwaad aan gedaan. Maar als dat na de volgende baby wel theezakjes worden laat ik dat ook wel opvullen.
De tijd kan mij niet snel genoeg gaan. Ik vind het trouwens ook echt onzin dat mensen zoiets onnodig vinden omdat je kinderen hebt gebaard. Er bestaat ook nog zoiets als je eigen geluk en heb je ook nog een man/vriend/vriendin.
De tijd kan mij niet snel genoeg gaan. Ik vind het trouwens ook echt onzin dat mensen zoiets onnodig vinden omdat je kinderen hebt gebaard. Er bestaat ook nog zoiets als je eigen geluk en heb je ook nog een man/vriend/vriendin.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Maar dat je plastische chirurgie onnodig vindt zegt toch niet dat je je lichaam dus onbelangrijk vindt? Ik let op mijn eten, ga naar de sportschool, maar plastische chirurgie gaat me te ver. Het hoeft voor mij ook niet perfect en dat verwacht mijn man ook niet, andersom verwacht ik dat ook niet van hem.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
meisjesmama schreef:Ik zou mijn buik wel willen aanpakken over mijn borsten ben ik eigenlijk wel tevreden. Moet wel zeggen dat ik van de 2 meiden maar 4 weken borstvoeding heb gegeven....
Hoe je borsten eruit gaan zien heeft niks te maken met borstvoeding geven, de zwangerschap heeft invloed op je borsten.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik zeg ook nergens dat je je lichaam dan niet belangrijk vind, niet iedereen heeft een ingreep nodig om de buik enigzins normaal te krijgen. Bij velen lukt het grotendeels wel met sporten.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik heb er wel eens over nagedachte en zou het zeker wel willen. Durf het alleen niet en geld is ook een issue.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Liadan schreef:meisjesmama schreef:Ik zou mijn buik wel willen aanpakken over mijn borsten ben ik eigenlijk wel tevreden. Moet wel zeggen dat ik van de 2 meiden maar 4 weken borstvoeding heb gegeven....
Hoe je borsten eruit gaan zien heeft niks te maken met borstvoeding geven, de zwangerschap heeft invloed op je borsten.
+1
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Als ik klaar ben met kinderen krijgen zou ik idd overwegen om mijn buik en bovenbenen te laten doen. Nu ga ik naar de sportschool en moet nog zo'n 5-10 kilo afvallen. Maar het lubbert nu allemaal al, al dat vel, dat ik bang ben voor als al mijn kilo's eraf zijn.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Makamba schreef:Liadan schreef:meisjesmama schreef:Ik zou mijn buik wel willen aanpakken over mijn borsten ben ik eigenlijk wel tevreden. Moet wel zeggen dat ik van de 2 meiden maar 4 weken borstvoeding heb gegeven....
+1
ook prima die van mij zin in iedergeval groter dan voor mijn zwangerschappen, misschien iets slappe naar het is goed zo!
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wie bij de bevalling?
» In bad na bevalling
» De bevalling....
» De bevalling....
» Sex na de bevalling
» In bad na bevalling