Plastische chirurgie
+7
loura
Lejow
Melis_je
Rovine
Blond
Zwerver
Curious
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Plastische chirurgie
In mijn mailbox zat vandaag een mailtje van GroupOn met een aanbieding voor een schaamlipcorrectie voor slechts 999 euro. Ik zag eerder al allerlei andere vormen van plastische chirurgie bij GroupOn voorbij komen, zoals borstvergrotingen en liposucties.
Ik krijg hier zelf een beetje een raar gevoel bij, het wordt zo wel heel laagdrempelig als het even in de aanbieding wordt gegooid terwijl het nog altijd om een operatie gaat met alle risico's en napijn vandien. Hoe staan jullie hier in? Is het goed dat het tegenwoordig zo makkelijk is om onvolkomendheden te corrigeren of wordt de drempel zo wel heel laag en de lat voor uiterlijk steeds hoger?
Ik krijg hier zelf een beetje een raar gevoel bij, het wordt zo wel heel laagdrempelig als het even in de aanbieding wordt gegooid terwijl het nog altijd om een operatie gaat met alle risico's en napijn vandien. Hoe staan jullie hier in? Is het goed dat het tegenwoordig zo makkelijk is om onvolkomendheden te corrigeren of wordt de drempel zo wel heel laag en de lat voor uiterlijk steeds hoger?
Gast- Gast
Re: Plastische chirurgie
Misschien dat steeds meer mensen minder tevreden zijn met hun uiterlijk. Denk ook wel dat de media ook wel beinvloed, alsof het ideaal plaatje perfect is. Nu moet ik trouwens ook denken aan wat van de week in het AD stond. Een jonge vrouw wilde een soort van bil-implantaten en kon goedkoop en snel via een arts terecht, bleek deze arts een oplichter eerste klas te zijn en heeft ze ipv siliconen cement, vet en lijm in haar bibs gekregen. Met als resultaat een misvormt en zeer pijnlijk onderlichaam. Er stond ook een foto bij, het was echt naar om te zien.
Gast- Gast
Cimic schreef:Misschien dat steeds meer mensen minder tevreden zijn met hun uiterlijk. Denk ook wel dat de media ook wel beinvloed, alsof het ideaal plaatje perfect is. Nu moet ik trouwens ook denken aan wat van de week in het AD stond. Een jonge vrouw wilde een soort van bil-implantaten en kon goedkoop en snel via een arts terecht, bleek deze arts een oplichter eerste klas te zijn en heeft ze ipv siliconen cement, vet en lijm in haar bibs gekregen. Met als resultaat een misvormt en zeer pijnlijk onderlichaam. Er stond ook een foto bij, het was echt naar om te zien.
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Wef...
Laatst aangepast door wc-eend op za 26 nov 2011 - 21:21; in totaal 1 keer bewerkt
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Curious schreef:Cimic schreef:Misschien dat steeds meer mensen minder tevreden zijn met hun uiterlijk. Denk ook wel dat de media ook wel beinvloed, alsof het ideaal plaatje perfect is. Nu moet ik trouwens ook denken aan wat van de week in het AD stond. Een jonge vrouw wilde een soort van bil-implantaten en kon goedkoop en snel via een arts terecht, bleek deze arts een oplichter eerste klas te zijn en heeft ze ipv siliconen cement, vet en lijm in haar bibs gekregen. Met als resultaat een misvormt en zeer pijnlijk onderlichaam. Er stond ook een foto bij, het was echt naar om te zien.
Ik heb even een stukje gecopieerd van het AD
De politie in het Amerikaanse Miami heeft vrijdag een nepdokter aangehouden die ervan wordt verdacht een patiënte te hebben geïnjecteerd met cement, olie, superlijm en een bandenplakmiddel. De patiënte was uitgekomen bij de zogenaamde arts na een zoektocht naar een betaalbare plastisch chirurg.
De patiënte, een vrouw die in een nachtclub zou gaan werken en wat meer rondingen in haar lichaamsvorm wilde laten aanbrengen, betaalde mei vorig jaar 700 dollar (ruim 500 euro) voor een reeks injecties in en rondom haar billen.
De behandeling door de 30-jarige Oneal Ron Morris leverde niet het gewenste effect op. Toen ze klaagde over pijn, stelde Morris haar gerust met de woorden: 'Maak je geen zorgen, het komt in orde. We blijven je gewoon inspuiten met het spul en dan komt het vanzelf voor elkaar.'
Schaamte
Om te herstellen van de behandeling van de nepdokter meldde de patiënte zich naderhand tot tweemaal toe in een ziekenhuis, maar durfde daar uit schaamte niet te vertellen wat er precies was gebeurd. De politie zegt lang jacht te hebben gemaakt op de dader en sluit niet uit dat er meer slachtoffers zijn die geen aangifte durven te doen omdat ze zich schamen.
Enorm achterwerk
De politie meldt dat Morris een man is die zichzelf uitgeeft voor vrouw. Op politiefoto's is te zien dat Morris zelf in het bezit is van opgezwollen lippen en een enorm achterwerk. Volgens een politiewoordvoerder is het waarschijnlijk dat de zogeheten arts de injecties eerst op zichzelf heeft uitgeprobeerd.
Morris wordt beschuldigd van het valselijk uitoefenen van de medische professie met als gevolg het toebrengen van ernstige lichamelijke verwondingen.
(Redactie)
Gast- Gast
Als ik het geld had, zou ik mijn bovenbenen een liposuctie geven. Ik haat ze met heel mijn hart, en wat ik ook probeer, ze worden niet slanker.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik heb het weleens in de gaten gehouden bij Groupon, maar ze worden zelden tot nooit gekocht.
Gelukkig maar, een stel tieten kopen zonder dat je een arts gesproken hebt vind ik een beetje ver gaan.
Gelukkig maar, een stel tieten kopen zonder dat je een arts gesproken hebt vind ik een beetje ver gaan.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vind het in alle gevallen belachelijk om er zoveel waarde aan te hechten als het je geen pijn doet. Ja, mentale pijn is ook pijn, maar hele landen hebben er geen mentale pijn van omdat ze geen tijd of geld hebben om zich met dit soort onzin bezig te houden.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
_Chance schreef:Als ik het geld had, zou ik mijn bovenbenen een liposuctie geven. Ik haat ze met heel mijn hart, en wat ik ook probeer, ze worden niet slanker.
Pfff, zo +1
Ze schuren tegen elkaar in de zomer als ik een rokje aan heb, zo pijnlijk en vervelend
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb er geen problemen mee dat dit soort ingrepen op groupon staan.. Blijkbaar is er veel vraag naar en dit is voor veel mensen een uitkomst om zo toch iets aan hun zelf te doen waar zij niet tevreden mee zijn en vaak al een hele tijd mee zitten.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind het een beetje triest dat de media er zo op inspeelt dat iedereen maatje nul moet hebben. Er zijn genoeg meiden die er in tuimen en zoiets zouden kopen bij Groupon.
Ik heb er helemaal geen problemen mee als iemand iets wilt veranderen aan zijn/haar lichaam. Ik vind het wel erg als sommige zo beinvloed worden door de media.
Ik heb er helemaal geen problemen mee als iemand iets wilt veranderen aan zijn/haar lichaam. Ik vind het wel erg als sommige zo beinvloed worden door de media.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Er is nogal wat ophef over deze aanbieding zie ik op nieuwssites.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Linkje??
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
http://www.telegraaf.nl/vrouw/actueel/10997382/___Schaamte__om_groupon-actie__.html?p=36,2
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik vind het een beetje vreemd dat er nu zo overdreven gereageerd wordt, terwijl Groupon dit al maandenlang doet. Borstvergrotingen, body sculpture, buikcorrecties. Ik heb het allemaal al langs zien komen. Waarom pas reactie bij het woord 'schaamlipcorrectie'?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik vind het juist wel prima dat je het op deze manier laagdrempeliger maakt, mensen zouden er gewoon openlijk over moeten kunnen praten en voor uit moeten kunnen komen. Je verandert toch ook vaak genoeg je kapsel oid? En ogen laseren is ook allom geaccepteerd. Natuurlijk gaat een liposuctie of schaamlipcorrectie wel veel verder, maar als het gecerfiticeerde klinieken zijn en mensen er goed over na hebben gedacht denk ik so what?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Plastische chirurgie
» Plastische chirurgie
» Plastische chirurgie
» Plastische chirurgie na de bevalling?
» Plastisch chirurgie
» Plastische chirurgie
» Plastische chirurgie