Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Plastische chirurgie

+27
ijsjemeisje
Lejow
Siem
Exogenesis
Blair
Punk'd
liesje
Ella
Chocoholic
Bisq
Aimee
xxjojootjexx
Susan
Pineco
Razz
Rush
SoGood
Shopaholic
Caroow
Slakje
silly-one
Nyx
PapillonRose
Beachgirl
Mamsie
Sanne
Linda
31 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Plastische chirurgie  Empty Plastische chirurgie

Bericht  Linda do 13 jun 2013 - 9:52

Zou je iets aan jezelf willen laten veranderen? En zo ja, wat dan?

Ik zou m'n flubberbuik wel weg willen laten halen. En een borstvergroting als ik klaar ben met borstvoeding geven. En als ze dan toch bezig zijn, dan mogen ze m'n neus ook wel wat kleiner maken.

Helaas zullen we niet gauw zoveel geld daarvoor hebben. En ik ben een enorme schijterd, Dus het zal er niet van komen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Plastische chirurgie  Empty Re: Plastische chirurgie

Bericht  Sanne do 13 jun 2013 - 9:58

Nee, er is wel een aantal dingen aan mezelf die ik graag zou willen laten veranderen, maar dat zijn lichaamsdelen die onveranderbaar zijn (voor zover ik weet). Ik ben verder goed uit de zwangerschap gekomen, maar als dat niet zo zou zijn (bijv. veel hangend vel op de buik), dan zou ik dat uiteindelijk wel weg laten halen als ik me er erg aan stoor.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Mamsie do 13 jun 2013 - 10:22

Ik zou graag vollere/grotere borsten willen maar ik wil geen nepborsten. Lekker onlogisch ik weet het.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Beachgirl do 13 jun 2013 - 10:23

Mijn borsten zouden wel wat steviger mogen. Na ruim 20kg te zijn afgevallen is het een beetje een slappe bende scratch

Buik mag ook wel wat strakker maar daar kan ik met sporten nog wel wat aan doen, borsten zijn lastiger.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  PapillonRose do 13 jun 2013 - 10:23

Ik zou ook m'n buik willen laten doen, maar vrees dat ik er echt te schijterig voor ben. Ik vind het nog een te grote stap, een zware operatie die medisch gezien niet noodzakelijk is.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Nyx do 13 jun 2013 - 10:44

Als ik nu iets zou moeten bedenken dan zijn het wel mijn borsten. Ze worden vrij hangerig, dus dan zou ik wel weer gewoon een stevige boezem willen. Ze hoeven niet vergroot of verkleind te worden, maar gewoon wat verstevigd.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  silly-one do 13 jun 2013 - 11:19

Ik zou het permanente onderhuidslittekenweefsel laten weghalen, maar ik weet nu dat ik geen arts ga vinden die dat gaat doen.  Wordt er namelijk niet mooier op, plus de jeuk is niet met 100% zekerheid verdwenen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Slakje do 13 jun 2013 - 16:40

Een schaamlipcorrectie.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Caroow do 13 jun 2013 - 16:46

Ik wil een neusverkleining.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Shopaholic do 13 jun 2013 - 20:24

Vollere borsten.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  SoGood do 13 jun 2013 - 20:35

Ik heb echt een enorme fronsrimpel als ik hard nadenk, boos ben of in de zon kijk. Rimpeltjes vind ik helemaal niet erg, die horen erbij. Maar die frons maakt me soms onnodig bozig in mijn gezicht. Daar zie ik mezelf op korte termijn nog wel iets aan laten doen. Verder wil ik mijn ogen laten laseren. En als we toch bezig zijn wil ik wel een chemische peeling. En makkelijkere voeten. Of en altijd gladde benen/oksels/bikinilijn.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast do 13 jun 2013 - 20:46

Een borstvergroting, niks overdrevens hoor, maar ik zou wel een mooie C - cup willen, i.p.v. mijn schamele A-cupje. Alleen ik stel het steeds uit en blijf maar twijfelen, omdat ik het toch nogal vreemd vind om zoiets te veranderen alleen omdat ik het misschien wat mooier vind. Ik vind het best groot om dan maar iets te veranderen, want al met al ben ik best tevreden over mijn lichaam, dus dan zou het echt gaan om van een 8 naar een 9 te gaan, ofzoiets, als ik mezelf een cijfer zou geven...

Misschien nadat ik kinderen heb gekregen, maar wie weet zijn mijn borsten dan uit zichzelf al veranderd, of boeit het me helemaal niks meer.

Gast
Gast

Bericht  SoGood do 13 jun 2013 - 20:49

Wat is er mis met kleine borsten? Die van mij zijn ook niet groot maar ze passen wel bij de rest van mijn lichaam. Ik vind die van mij eigenlijk best wel mooi. Ze zijn stevig, niet groot, maar wel gelijk. Meestal draag ik push up dus in kleding zien ze er ook mooi uit. Ik ben er juist wel trots op. Ze waren weleens groter maar toen was de rest van mijn lichaam ook voller.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Rush do 13 jun 2013 - 20:50

Mamsie schreef:Ik zou graag vollere/grotere borsten willen maar ik wil geen nepborsten. Lekker onlogisch ik weet het.
Same here! Ik hoop stiekem dat m`n borsten na een zwangerschap wat groter blijven. M`n schoonzus ging van AA naar blijvende B! :O

Maar goed, meestal wordt het er niet beter op whaha! En dan zal ik ook nog wel even moeten wachten.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Rush do 13 jun 2013 - 20:51

SoGood schreef:Wat is er mis met kleine borsten? Die van mij zijn ook niet groot maar ze passen wel bij de rest van mijn lichaam. Ik vind die van mij eigenlijk best wel mooi. Ze zijn stevig, niet groot, maar wel gelijk. Meestal draag ik push up dus in kleding zien ze er ook mooi uit. Ik ben er juist wel trots op. Ze waren weleens groter maar toen was de rest van mijn lichaam ook voller.
Niets, maar die van mij passen niet bij de rest van m`n lichaam en ze zijn ook niet gelijk en zonder BH blijft er helemaal niets 'moois' van over. Dan zijn het net 2 vetkwabjes met tepel erop.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Razz do 13 jun 2013 - 20:55

Heb schaam me heel erg voor mijn buik en ik heb er ook echt last van. Ik lijk wel 5 maanden zwanger zo erg is het Cry

Als ik ooit zwanger raak van de tweede en als we verhuisd zijn (en ons spaargeld daar aan opmaken) wil ik serieus gaan sparen voor een correctie.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Gast do 13 jun 2013 - 21:02

Ik vind mijn borsten ook wel mooi hoor, ze zijn klein/stevig/mooie vorm en gelijk, maar ik moet altijd een BH met vulling aan, anders vind ik het niet mooi staan in kleding, omdat het dan lijkt alsof het helemaal niks is. En in een bikini voel ik me nooit zo op mijn gemak, ik zou graag nét even iets meer willen, dat vind ik gewoon zo prachtig staan. Al is het maar een B-cupje... Ik wil wel kijken hoe mijn borsten zullen veranderen na zwangerschap en dan ook gewoon borstvoeding geven en dan kijk ik daarna wel weer. Ik ben wel al bezig geld opzij te zetten, maar wie weet besteed ik het tegen die tijd liever aan heel andere (minder zelfzuchtige) dingen.

Gast
Gast

Bericht  Pineco do 13 jun 2013 - 21:59

Als ik ooit echt helemaal klaar ben met kinderen krijgen, zou ik best graag een wat strakkere buik en iets vollere borsten willen. Ik heb altijd gezegd dat ik nooit een operatie zou laten doen zonder medische noodzaak. Maar daar ben ik inmiddels niet meer zo stellig van overtuigd. Of ik het echt ooit zou durven en het geld ervoor zou overhebben, weet ik eigenlijk niet.

Oh, en ik zou graag een gepimpt gebit willen, maar weet niet of dat onder plastische chirurgie valt. Daar zit ik meer mee dan met mijn buik en borsten.
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  Susan do 13 jun 2013 - 22:01

Als het met een toverstokje kon dan zou ik wel wat dingen willen veranderen, maar ik ga er niet voor onder het mes.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  xxjojootjexx do 13 jun 2013 - 22:07

Ik wil graag een borstverkleining. Voor ik dat van mijzelf "mag" wil ik eerst 75 kilo wegen, dus heb nog even te gaan. Hopelijk kan ik in januari-2014 onder het mes.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Aimee do 13 jun 2013 - 22:29

Als ons gezin compleet is en ik geen borstvoeding meer hoef te geven, zou ik wel een borstlift willen. Ze hoeven niet groter, maar wel weer wat hoger.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Bisq do 13 jun 2013 - 22:41

Ik zou er nooit zelf voor kiezen om onder het mes te gaan voor plastisch chirurgie. Dan zou ik ergens al zo'n last van moeten hebben. Een borstoperatie bijvoorbeeld is echt geen pretje, om zomaar even te ondergaan omdat je je borsten iets te klein vindt. Maar dat is puur mijn mening op basis van ervaring.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Bericht  Chocoholic do 13 jun 2013 - 22:45

Ik zou graag een kleinere neus willen, dat staat al jaren op mijn verlanglijstje. Het is dat het prijzig is, en ik er toch wel redelijk bang voor ben (aangezien ze op je neusbot gaan hameren), dat het nog niet gebeurd is. Maar ik sluit niet uit dat ik er nooit iets aan zal laten doen.
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Bericht  Ella do 13 jun 2013 - 22:53

Ik zou een neuscorrectie willen en wat vollere borsten, sinds de zwangerschap en borstvoeding is het een slappe bende haha. 
Maar ik denk dat het bij dromen blijft. Ik zou er denk ik niet voor onder het mes gaan.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  liesje do 13 jun 2013 - 22:55

Zou dan graag grotere borsten willen heb nu een A maar zou naar een B of C cupmaat willen
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud