Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Plastische chirurgie

3 plaatsers

Ga naar beneden

Plastische chirurgie Empty Plastische chirurgie

Bericht  Twellie zo 18 maa 2012 - 10:08

Naar aanleiding van een topic in de zwangerschapspijler: wie heeft er al eens plastische chirurgie ondergaan, wat is er gebeurd en ben je er helemaal blij mee?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Plastische chirurgie Empty Re: Plastische chirurgie

Bericht  Zwerver zo 18 maa 2012 - 10:48

Ik. Een borstvergroting. Ja ben er onwijs blij mee! Ik zou het iedereen aanraden die er al jaren over nadenken. Kost wel een hoop centen maar als je het hebt en het graag wilt zeg ik doen. Het heeft mij heel veel veranderd. Zou het zo weer doen. Ondanks de zware pijn en weken niks kunnen!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Zwerver zo 18 maa 2012 - 11:25

Dubbel :P

Laatst aangepast door wc-eend op ma 19 maa 2012 - 4:01; in totaal 1 keer bewerkt
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 20:51

Nee nog nooit.

Ik zou wel graag een tepelcorrectie willen. Mijne zijn nogal plat. Maar ik heb dat al sinds dat ik 11/12 zijn en dan zijn ze meestal 'slecht' aangelegd. Het enige wat dan gedaan kan worden is de melkkanaaltjes doorknippen en ik zou in de toekomst graag borstvoeding geven dus dat doe ik niet.

Het zou ook nog zo kunnen zijn dat ze met een eventuele zwangerschap goed 'groeien'.

Mochten ze na zwangerschappen/borstvoeding etc. nog steeds plat zijn dan laat ik ze zeker corrigeren.

Verder zou ik niets laten doen op het moment.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 19 maa 2012 - 0:53

Ook als je harde tepels hebt punk'd? En wat bedoel je precies met plat? Gaan ze wel mee in de ronding van je borst of zijn ze echt plat?

Ik kan me best voorstellen dat ik ooit mijn ogen laat liften. Ik heb de ogen van mijn moeder en dus een "hangend" ooglid. Nu valt het nog hartstikke mee maar mijn moeder heeft het op een gegeven moment ook moeten laten liften omdat het over haar wimpers heen ging hangen haha. Dat klinkt erger dan het was maar het is echt veel mooier geworden! Dus ik denk dat ik dat tegen de tijd dat het bij mij ook zo ver is ook wel wil laten doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 19 maa 2012 - 0:59

Ik heb zeg maar wel de tepelhof maar dat laatste harde stukje zeg maar (haha) dat steekt er bij mij niet uit maar is 'plat' of een beetje teruggetrokken. Dus mijn tepel kan ook gewoon hard worden maar dat puntje steekt nooit uit.

Zoiets, al is deze wel meer ingetrokken. Dat heb ik niet.

Plastische chirurgie Sendimage.php?path=51

Ik vind het wel echt lelijk. Dus hopelijk komt het ooit nog goed. Vooral toen ik puber was vond ik het echt vreselijk dat ik dat had. (het schijnt echt dat een kwart van de vrouwen het heeft in meer of mindere mate) maar toch. Ik hoor er nooit iemand over.

Okee het is nou ook niet iets wat je gewoon even in de bus bespreekt hahaha.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 19 maa 2012 - 1:01

Haha nee, al zie ik het jou wel in de bus bespreken haha. Maar, waarschijnlijk heb je hier geen donder aan, ik denk dat je het zelf lelijker vindt dan nodig. Misschien komt het inderdaad nog goed!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 19 maa 2012 - 1:04

Powerbabe schreef:Haha nee, al zie ik het jou wel in de bus bespreken haha. Maar, waarschijnlijk heb je hier geen donder aan, ik denk dat je het zelf lelijker vindt dan nodig. Misschien komt het inderdaad nog goed!

haha mijn vriend zegt dat ook altijd.. Hij zegt het ziet er gewoon mooi uit hoor. Ik praat er volgens hem altijd over alsof ik half mismaakte tieten heb :P

Maar die correctie zou ik dus ook puur voor mijzelf doen. Maar eerst hoop ik dat het in de toekomst met een zwangerschap verdwijd.

Het zou trouwens ook kunnen met 2 tepelpiercings. Dan trekken ze je borst een stukje terug zodat de tepel een beetje naar buiten plopt en dan steken ze die naald erdoor zodat de tepel niet terug kan.. Maaaarr dat zie ik niet echt zitten :P

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 19 maa 2012 - 1:06

Haha uhmm ja. Nee doe maar niet.

Gast
Gast

Bericht  Rush ma 19 maa 2012 - 1:07

Ik heb ook platte tepels, alleen in harde toestand wel iets een puntje.

Tepelpiercings bij ingetrokken tepels of platte tepels zetten is geen pretje. Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud