Plastisch chirurgie
+9
SuperGrover
Mint
Kabouter
Caresses
Blond
ijsjemeisje
Moon
Toet
Lejow
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Plastisch chirurgie
Iets voor jou?
Ik ben op sig wel tevreden met mijn lichaam. Maar als mijn gezin compleet is ga ik toch wat aan mijn borsten laten doen.
Ik hoef geen opgepompte tieten. Maar ik word er echt ongelukkig van als ze blijven zoals nu.
18 maanden borstvoeding geven heeft geen positieve werking gehad op mijn borsten.
Ik ben op sig wel tevreden met mijn lichaam. Maar als mijn gezin compleet is ga ik toch wat aan mijn borsten laten doen.
Ik hoef geen opgepompte tieten. Maar ik word er echt ongelukkig van als ze blijven zoals nu.
18 maanden borstvoeding geven heeft geen positieve werking gehad op mijn borsten.
Gast- Gast
Re: Plastisch chirurgie
Als ik de centen had, had ik mijn ogen laten laseren en mijn bovenbenen en knieën laten liposuccen.
Ik zie gewoon zo goed als niets zonder lenzen/bril en wil daar wel eens vanaf.
Verder heb ik behoorlijke stevige bovenbenen/knieën. Met als gevolg dat als het bijvoorbeeld warm weer is en ik een rokje draag, mijn benen altijd langs elkaar schuren. Dit gaat uiteindelijk gewoon echt zeer doen... En mijn knieën vind ik gewoon niet mooi haha
Verder heb ik behoorlijke stevige bovenbenen/knieën. Met als gevolg dat als het bijvoorbeeld warm weer is en ik een rokje draag, mijn benen altijd langs elkaar schuren. Dit gaat uiteindelijk gewoon echt zeer doen... En mijn knieën vind ik gewoon niet mooi haha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Dat lijkt me ook wel fijn. Als je altijd een bril moet dragen om ook eens zonder bril te kunnen lopen én ook nog eens wat kan zien.
Is het echt zo duur? Anders kan je er misschien voor sparen.
Is het echt zo duur? Anders kan je er misschien voor sparen.
Gast- Gast
Er zijn twee ingrepen die ik wel zou overwegen als het ooit zo erg wordt dat ik het nodig vind. Een borstlift en facings voor m'n tanden om ze witter te maken. Gelukkig heb ik over die dingen nu nog niet al te veel te klagen en ik hoop van harte dat het zo blijft, want het zijn prijzige ingrepen en een borstlift lijkt me ook nogal heftig.
Gast- Gast
Ik zou dan mijn huid laten laseren. Op mijn gezicht heb ik een hele onzuivere huid waar ik ontzettend van baal.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ogen laseren durf ik niet omdat ik bang ben dat het mis gaat..
Als ik veel geld had zou ik wel een borstvergroting overwegen.. Mijn borsten zijn echt te klein..
Als ik veel geld had zou ik wel een borstvergroting overwegen.. Mijn borsten zijn echt te klein..
Gast- Gast
Hoewel ik geen grote borsten heb zou ik toch liever mijn littekens op mijn buik 'weg willen hebben', maar dat lukt een arts ook niet..
Moon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10
Ik roep al vanaf mijn 17e dat ik een borstvergroting wil.
Nu heb ik eindelijk het geld ervoor (ben nu 25) en ben ik bang dat ik niet durf.
Meer meiden hier die een borstvergroting hebben ondergaan?
Nu heb ik eindelijk het geld ervoor (ben nu 25) en ben ik bang dat ik niet durf.
Meer meiden hier die een borstvergroting hebben ondergaan?
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Niets voor mij.
Ik zou kunnen reageren met, dan zou ik mijn lichaam qua vet laten leegzuigen, maar dan blijf ik met een dikke kop zitten. Als mijn lichaam groeit, groeit mijn gezicht mee. Dus ik ben van mening dat ik enkel een goed dieet nodig ben en voor de rest geen gemorrel aan mijn lijf.
Ik zou kunnen reageren met, dan zou ik mijn lichaam qua vet laten leegzuigen, maar dan blijf ik met een dikke kop zitten. Als mijn lichaam groeit, groeit mijn gezicht mee. Dus ik ben van mening dat ik enkel een goed dieet nodig ben en voor de rest geen gemorrel aan mijn lijf.
Gast- Gast
Ik zou het niet doen, behalve als ik ergens echt fysieke problemen door krijg.
Gast- Gast
Ik zou mijn bovenbenen wel willen laten lipo-en. Mijn bovenbenen zijn echt mijn probleemzones. Ik pas veel broeken niet omdat ze daar gewoon te strak zitten, of ze zitten daar goed maar rond mijn middel te wijd (ik heb een vrij platte buik en dat rijmt blijkbaar niet met dikke bovenbenen).
Oh, en een borstvergroting zou ik ook wel overwegen. Ik vind mijn kleine B's wel erg klein.
Oh, en een borstvergroting zou ik ook wel overwegen. Ik vind mijn kleine B's wel erg klein.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Lejow schreef:Als ik de centen had, had ik mijn ogen laten laseren en mijn bovenbenen en knieën laten liposuccen.
Niet dat het 1, 2, 3 gedaan is, maar als je last hebt van je benen die schuren, waarom val je dan niet af? En zou je voor de makkelijkste weg kiezen door het weg te laten zuigen?
Ik sluit niet uit dat ik ooit cosmetische chirurgie zal gaan gebruiken, zoals een ooglidcorrectie (als ik ouder ben en het is gaan hangen) of botox.
Ook heb ik een soort van slappe huid onder mijn kin, vind dat heel lelijk. Dit zou ik wel weg willen laten halen.
Gast- Gast
Jen_ schreef:Lejow schreef:Als ik de centen had, had ik mijn ogen laten laseren en mijn bovenbenen en knieën laten liposuccen.
Niet dat het 1, 2, 3 gedaan is, maar als je last hebt van je benen die schuren, waarom val je dan niet af? En zou je voor de makkelijkste weg kiezen door het weg te laten zuigen?
Ik sluit niet uit dat ik ooit cosmetische chirurgie zal gaan gebruiken, zoals een ooglidcorrectie (als ik ouder ben en het is gaan hangen) of botox.
Ook heb ik een soort van slappe huid onder mijn kin, vind dat heel lelijk. Dit zou ik wel weg willen laten halen.
Of misschien meer sporten. Al heb je dan wel kans dat je meer spiermassa gaat krijgen en benen steviger worden. (kwa spieren vet wordt dan minder) Ik heb dat probleem namelijk ook een klein beetje. Ik ben absolut niet te dik. Maar omdat ik veel doe hardlopen zijn mijn benen vrij gespierd. Ik heb dus net zoals Chance een broekenprobleem. En schuren mijn bovenbenen ook een klein beetje langs elkaar.
Gast- Gast
Haarimplantaten zodat ik volume heb.
Later misschien een ooglift, mocht dat gaan hangen. Net als billen, ze zijn niet zo stevig dus zou me niks verbazen dat ze later gaan hangen.
Maar ja in principie kan ik nu natuurlijk ook al mijn billen kunne trainen om dat te voorkomen.
Later misschien een ooglift, mocht dat gaan hangen. Net als billen, ze zijn niet zo stevig dus zou me niks verbazen dat ze later gaan hangen.
Maar ja in principie kan ik nu natuurlijk ook al mijn billen kunne trainen om dat te voorkomen.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik kan me niet voorstellen dat ik het ooit zou doen, behalve als ik er echt last van heb zoals hangende oogleden ofzo.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Volgens mij hou je dat schuren altijd wel een beetje hoor.. Vooral in de zomer met rokjes, vreselijk!
Ik zou plastische chirurgie zeker overwegen wanneer ik iets heb waar ik minder tevreden over ben. Als je het geld hebt, why not?
Ik zou plastische chirurgie zeker overwegen wanneer ik iets heb waar ik minder tevreden over ben. Als je het geld hebt, why not?
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10
Begin dit jaar wilde ik mijn neus laten doen, ik HAAT mijn neus.. hij is veel te grof voor mijn gezicht.. Ik had al een consult gehad en een afspraak staan.. het was toen ook in de winter, en ik was naar de schaatsbaan.. ik raakte aan de praat met een jongen die in een rolstoel zat.. die nooit kon lopen.. hij was daar met zijn kerngezonde broers en zussen.. die allemaal konden schaatsen, behalve hij.. hij zat daar maar met een dekentje over zijn benen.. Hij zei, dat hij blij was met zijn leven en dat zijn beperkingen hem helemaal niet dwarszaten.. hij was zo wijs en zo content met zichzelf, dat ik daarna dacht, waar ben ik mee bezig?! Ik heb mijn neus niet laten doen.. Maar ik ben er niet tegen.. zeer zeker niet. Helemaal doorslaan is niet goed, maar onderhoud aan je lichaam, moet zeker kunnen!
Gast- Gast
CKC schreef:Begin dit jaar wilde ik mijn neus laten doen, ik HAAT mijn neus.. hij is veel te grof voor mijn gezicht.. Ik had al een consult gehad en een afspraak staan.. het was toen ook in de winter, en ik was naar de schaatsbaan.. ik raakte aan de praat met een jongen die in een rolstoel zat.. die nooit kon lopen.. hij was daar met zijn kerngezonde broers en zussen.. die allemaal konden schaatsen, behalve hij.. hij zat daar maar met een dekentje over zijn benen.. Hij zei, dat hij blij was met zijn leven en dat zijn beperkingen hem helemaal niet dwarszaten.. hij was zo wijs en zo content met zichzelf, dat ik daarna dacht, waar ben ik mee bezig?! Ik heb mijn neus niet laten doen.. Maar ik ben er niet tegen.. zeer zeker niet. Helemaal doorslaan is niet goed, maar onderhoud aan je lichaam, moet zeker kunnen!
Wat een mooi stukje ! Haha..
Gast- Gast
Ik ga in 2011 naar de plastisch chirurg voor een littekencorrectie. Ik hoop dat het vergoed wordt door de verzekering, maar anders betaal ik het zelf. Ik laat geld dat niet in de weg staan.
En als ik echt stinkend rijk was, dan onderging ik ook een liposuctie op mijn benen. Ik ben gewoon slank, maar mijn benen zijn behoorlijk fors. Als ik afval, gaat het ook niet eens daar van af, maar dan pas ik ineens niet meer in mijn bh's (en ik heb maar een A-cup )
En als ik echt stinkend rijk was, dan onderging ik ook een liposuctie op mijn benen. Ik ben gewoon slank, maar mijn benen zijn behoorlijk fors. Als ik afval, gaat het ook niet eens daar van af, maar dan pas ik ineens niet meer in mijn bh's (en ik heb maar een A-cup )
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb 2x mijn ooglid laten doen. Ik ben geboren met 1 langer ooglid, wat op mijn 3e is ingekort. Toen ik 18 was is het nog een stukje ingekort + een plooi erin gemaakt. Helaas is de oogplooi nooit echt goed gelukt, waardoor ik nog steeds een westers en een meer aziatisch (het geopereerde oog) ooglid heb. Misschien dat ik dat ooit nog eens overnieuw laat doen.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ik ben tevreden met mezelf.
Ik heb wel wat minpuntjes door de zwangerschap (mijn borsten zijn kleiner dan voorheen, ben van een volle C-cup na een kleine B-cup gegaan,maar ze zijn wel stevig. en mijn buik is niet meer zo plat) maar die heb ik inmiddels geaccepteerd, want ik heb er wat moois voor teruggekregen.
Niemand is perfect!
Ik heb wel wat minpuntjes door de zwangerschap (mijn borsten zijn kleiner dan voorheen, ben van een volle C-cup na een kleine B-cup gegaan,maar ze zijn wel stevig. en mijn buik is niet meer zo plat) maar die heb ik inmiddels geaccepteerd, want ik heb er wat moois voor teruggekregen.
Niemand is perfect!
pinklady85- Fluisteraar
- Aantal berichten : 136
Punten : 153
Registratiedatum : 06-12-10
Ik zal niet snel iets laten doen om er mooier van de worden. Allen als het gaat om fysieke problemen zou ik het laten doen.
Ik weet niet zei dat het scheuren van benen minder kan worden door veel te sporten. Dan zou ik graag de ultieme tip willen. Ik sport veel ( 2-3 keer per week). Vooral tennissen en mijn benen zijn alleen maar dikker geworden door het sporten. Voordat ik het CIOS ging doen had ik nooit last van schurende benen, maar na het CIOS wel. Terwijl ik daar juist meer ben gaan sporten. Aan mijn benen niet niet echt veel vet, maar toch heb ik last van schurende benen.
Tegenwoordig trek ik een aerobics broekje onder mijn rokjes/jurken en daardoor heb ik geen last meer van schurende benen. Ik denk dat ik met sporten toch echt niet het schurende van de benen tegen kan gaan.
Ik weet niet zei dat het scheuren van benen minder kan worden door veel te sporten. Dan zou ik graag de ultieme tip willen. Ik sport veel ( 2-3 keer per week). Vooral tennissen en mijn benen zijn alleen maar dikker geworden door het sporten. Voordat ik het CIOS ging doen had ik nooit last van schurende benen, maar na het CIOS wel. Terwijl ik daar juist meer ben gaan sporten. Aan mijn benen niet niet echt veel vet, maar toch heb ik last van schurende benen.
Tegenwoordig trek ik een aerobics broekje onder mijn rokjes/jurken en daardoor heb ik geen last meer van schurende benen. Ik denk dat ik met sporten toch echt niet het schurende van de benen tegen kan gaan.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Ik heb een orentrauma, mijn oren staan wat van mijn hoofd af en dat valt niet eens op, maar ik heb er dus wel last van. Ik draag mijn haar zo dat het niet opvalt en zou zo graag een mooie strakke knot ofzo willen kunnen dragen. Ik draag ook alleen kleine oorbellen, omdat grote mijn oren zo laten opvallen. Dus ik zou mijn oren laten doen. En mijn moeder heeft van die hangende oogleden en heeft daar ook wel eens last van (het kan voor je oog gaan zitten zodat je minder goed ziet en je zweet of regen loopt in je ogen en het is gewoon niet mooi), als ik dat ook krijg laat ik dat corrigeren. Gelukkig heb ik mijn vaders ogen...
Gast- Gast
Ik zou wel iets willen laten doen, maar alleen als ik echt het geld ervoor had. Ik ken een meisje die een lening heeft afgesloten ivm een borstvergroting. Kijk, dat snap ik nou écht niet.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Plastische chirurgie
» Plastische chirurgie
» Plastische chirurgie
» Plastische chirurgie
» Plastische chirurgie na de bevalling?
» Plastische chirurgie
» Plastische chirurgie
» Plastische chirurgie
» Plastische chirurgie na de bevalling?