Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd

+21
Kat1980
Darius
Fiwen
Mida4you
Printje
Makamba
Lindsya
Teddyaapje
Vancity_girl
M@niek
Mamsie
Meeko
Flip Fluitketel
Annemie
pantuf
Annie24
Bruintje Beer
sheila123
PapillonRose
mauwmauw
Limburg85
25 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd - Pagina 2 Empty Re: Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 20:26

Ik had gewoon het hempje aan wat ik die dag aanhad. Had ook bedacht dat ik
zo'n groot shirt aan wilde, maar toen ik eindelijk in het ziekenhuis was had ik
al behoorlijke weeën dus heb daar niet meer over na gedacht. De eerste dagen na de bevalling droeg ik joggingbroeken en na een week mijn eigen kleding weer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd - Pagina 2 Empty Re: Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd

Bericht  Printje za 26 feb 2011 - 21:24

TIjdens de bevalling een pyjama en in de kraamweek mijn gewone kleren. Ik kon na 3 dagen ogneveer mijn eigen kleren weer aan.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd - Pagina 2 Empty Re: Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 22:36

Tijdens de bevalling een jurkje en daarna zo een ziekenhuisschort smile In de kraamweek rokjes en shirtjes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd - Pagina 2 Empty Re: Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd

Bericht  Mida4you za 26 feb 2011 - 22:40

Tijdens de bevalling had ik een normaal shirt aan en een joggingbroek. En tijdens de kraamtijd ( het was erg warm ) soort kort broekje van joggingsstof en een t shirt.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd - Pagina 2 Empty Re: Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd

Bericht  Fiwen za 26 feb 2011 - 23:21

Mijn plan was om zo iets aan de hebben dat ik makkelijk uit kon als ze geboren was en dus snel bloot op bloot kon, maar ik was vergeten om mijn bh en hempje uit te doen en te wisselen voor een groot shirt toen ze infuus gingen prikken en toen werd gezegt "dat doen we zo nog wel even, het duurt toch wel een tijdje voordat die weeënopwekker gaat werken"... binnen 3 minuten wist ik niet meer waar ik het zoeken moest met het opvangen van de weeën dus ik had er niet eens meer aan gedacht om alles uit te trekken.
In de kraamweek heb ik vooral een pyamabroek en een hempjes aan gehad, het was vrij warm nog en dat werkte makkelijk met de borstvoeding.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd - Pagina 2 Empty Re: Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd

Bericht  Darius zo 27 feb 2011 - 0:37

begonnen in t-shirt van mijn man en uiteindelijk ook naakt bevallen. Had in het kraambed een nachtpon aan van de hema met een beetje een laag decollete met knoopjes, dat was handig met borstvoeding. Ik had in mijn ziekenhuistas een positiespijkerbroek gedaan die ik aan kon als ik weer naar huis ging. Na twee dagen kon ik weer gewoon mijn eigen spijkerbroeken aan.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd - Pagina 2 Empty Re: Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd

Bericht  Kat1980 zo 27 feb 2011 - 15:34

Bij de eerste had ik tijdens de bevalling een topje aan en tijdens de kraamweek joggingbroeken met een shirt en/of makkelijk zittende zwangerschapskleding. Bij de tweede kreeg ik persweeen onder de douche en heeft mijn vriend nog gauw een shirt van zichzelf voor me gepakt toen ik met veel moeite op het bed geklommen was. Was wel 1 van zijn lelijkste shirts, was zeker bang dat het vies zou worden :P Tijdens de kraamweek droeg ik weer hetzelfde als bij de eerste.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd - Pagina 2 Empty Re: Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 22:28

Ik had alles helemaal uitgezocht. Omdat de kans groot was dat ik ingeleid zou worden, had ik een mooi hempje ect bij me om aan te trekken (mooi voor de foto's dacht ik, haha). Maar het verliep allemaal heel anders. Want 2 dagen voordat ik ingeleid zou worden omdat ik 42 weken zwanger was. Kreeg ik ineens steken. Daarna ging het zo snel, dat ik helemaal geen tijd meer had om er overna te denken hoe ik erbij lag. Het enige wat ik wilde was bevallen. Uiteindelijk heb ik daar alleen in een zwart topje gelegen.

Voor de kraamtijd had ik wel mooie huispakken aangeschaft. Kleding die makkelijk en warm zat, maar tegelijk ook mooi was. Er komt toch veel bezoek langs en ik wilde er wel mooi bij zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd - Pagina 2 Empty Re: Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 0:59

Tijdens de 1e bevalling alleen een pyjamajasje, dat kwam omdat ik de hele dag al in pyjama liep, en die bleef dus aan.

Bij de 2e had ik mn kleren aan, en het ging ineens zo snel dat ik nog net mn rok en vest uit kon trekken, en dus in mn hemdje en bh ben bevallen.

Tijdens de kraamweek pyjama, en later mn eigen kleren weer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd - Pagina 2 Empty Re: Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd

Bericht  MamaCa ma 28 feb 2011 - 6:39

Ik had bij de hunkermoller leuke piamabroeken met piamashirtjes gekocht in de aanbieding. Die heb ik de hele kraamweek aangehad. Vond ze wel netjes lijken. Of joggingbroeken die had ik bij h&m besteld.
Met de bevalling een roze nachthemd. Lekker makkelijk van de hema.
Na de kraamweek kon ik mn oude kleding weer aan.
MamaCa
MamaCa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 264
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd - Pagina 2 Empty Re: Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd

Bericht  Mikki ma 28 feb 2011 - 8:29

Tijdens mijn eerste bevalling heb ik een groot shirt van mijn vriend aangehad, tijdens de tweede niks, want ze is in bad geboren.
De eerste dagen heb ik een gewoon shirt aangehad, met een makkelijke broek. Na een week kon ik mijn eigen kleding weer aan.

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd - Pagina 2 Empty Re: Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd

Bericht  SparklingEyes ma 28 feb 2011 - 8:41

Limburg85 schreef:Wat hadden jullie aan tijdens de bevalling? En tijdens kraamtijd?

Eigenlijk waar ik me lekker in voelde. Tijdens de bevalling mijn nacht shirt, want mijn bevalling begon om 3 uur 's nachts.. Ow jah :d en 't operatieshort :P

In de kraamtijd gewoon waar ik me lekker in voelde. En of dat nou een groot shirt was of een vest, maakte mij niet uit Wink

SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd - Pagina 2 Empty Re: Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd

Bericht  duckie ma 28 feb 2011 - 8:49

tijdens de bevalling zon soort big shirt en in de kraamweek de 1e 2 dagen ook nog een big shirt met een korte broek en daarna gewoon een joggingbroek en een vest ofzo
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd - Pagina 2 Empty Re: Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum