Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd

+21
Kat1980
Darius
Fiwen
Mida4you
Printje
Makamba
Lindsya
Teddyaapje
Vancity_girl
M@niek
Mamsie
Meeko
Flip Fluitketel
Annemie
pantuf
Annie24
Bruintje Beer
sheila123
PapillonRose
mauwmauw
Limburg85
25 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd Empty Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd

Bericht  Limburg85 za 26 feb 2011 - 5:28

Wat hadden jullie aan tijdens de bevalling? En tijdens kraamtijd?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd Empty Re: Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd

Bericht  mauwmauw za 26 feb 2011 - 5:30

tijdens de bevalling een bigshirt,later ziekenhuis schort,ben met keizersnede bevallen.en kraamtijd een makkelijk jogging broek.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd Empty Re: Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 5:33

Tijdens de bevalling zo'n schort van het ziekenhuis. Thuis waar het allemaal begon had ik gewoon een shirtje aan en een boxer.

Tijdens de kraamtijd droeg ik zo'n nachtjapon/bigshirt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd Empty Re: Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd

Bericht  PapillonRose za 26 feb 2011 - 5:34

Tijdens de bevalling had ik een bigshirt pyama aan. In de kraamtijd heb ik veel makkelijk zittende pyama's gedragen, of joggingbroeken met een shirt erop. De eerste week heb ik vrijwel alleen in dit soort dingen rondgelopen, daarna begon ik pas weer een beetje met gewone kleding.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd Empty Re: Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd

Bericht  sheila123 za 26 feb 2011 - 5:34

Tijdens mijn bevalling had ik niks aan en tijdens de kraamweek had ik een shirtje en joggingbroek of zoiets aan. Gewoon comfortabele kleding. Heb de tijd daarna nog wel een tijdje lekker mijn positiebroeken en rokjes aangehouden.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd Empty Re: Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 5:36

Tijdens de bevalling een bh & hemdje/topje en in de kraamweek pyjama/joggingbroeken en hemdjes of shirtjes met korte mouwen (in november!). Had het steeds bloedheet, terwijl ik normaal echt een koukleum ben haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd Empty Re: Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd

Bericht  Bruintje Beer za 26 feb 2011 - 5:50

Tijdens de bevalling had ik een topje/hemdje aan.
In de kraamweek jogging/pyamabroek en topje/hemdje met soms een vest aan. Ben in de zomer bevallen.

Bij deze bevalling doe ik weer hetzelfde aan.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd Empty Re: Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 6:17

Tijdens het bevallen niks, want stond bijna de hele tijd onder de douche. En in me kraamweek, vooral een joggingbroek met een trui/vest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd Empty Re: Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd

Bericht  Annie24 za 26 feb 2011 - 6:36

Voor tijdens de bevalling had ik zo'n bigshirt gekocht, maar uiteindelijk lag ik daar poedeltje naakt. Wat ik achteraf super vond omdat ik onze kleine vent daardoor meteen op mijn naakte lichaam had liggen en ik dat idee nu fijner vind dan dat er nog een shirt tussen had gezeten.

Tijdens de kraamtijd had ik zo'n huispak aan. Die heb ik trouwens nu nog steeds aan als ik lekker een thuisblijf dagje heb Embarassed Ik heb nog steeds last van mijn knip met zitten, dus zo'n lekker ruim zittende broek is een stuk fijner dan mijn spijkerbroek. Dat ding gaat dus ook meteen uit zodra we de deur binnen stappen Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd Empty Re: Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd

Bericht  pantuf za 26 feb 2011 - 6:41

Annie24 schreef:Voor tijdens de bevalling had ik zo'n bigshirt gekocht, maar uiteindelijk lag ik daar poedeltje naakt. Wat ik achteraf super vond omdat ik onze kleine vent daardoor meteen op mijn naakte lichaam had liggen en ik dat idee nu fijner vind dan dat er nog een shirt tussen had gezeten.

Dat had ik ook, ze hebben gewoon mijn shirt omhoog gedaan voordat ze mijn dochtertje op me legden smile

Ik had dus een bigshirt aan tijdens de bevalling. Tijdens de week erna een pyjama, of een joggingsbroek en makkelijk zittende shirten. Kon me niet echt schelen of het charmant stond of niet, als het maar lekker zat!
pantuf
pantuf
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd Empty Re: Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 6:42

Bij Ciske had ik een Metallica shirt aan en bij Janneman, heb ik toen mijn vliezen braken ook meteen 1 van mijn mooiste metallicashirts aangetrokken maar toen ging er nog zo'n 30 uur overheen. Dus beviel ik uiteindelijk in mijn lelijkste, paars gestreepte, badstoffen pyjama smile

In mijn kraamweek droek ik voornamelijk van die velourse joggingbroeken met een shirt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd Empty Re: Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd

Bericht  Annemie za 26 feb 2011 - 6:46

Ik had na de keizersnede een boxer aan en bigshirt toen ik in het ziekenhuis lag, thuis trainingsbroek/ joggingbroek of positierokken (het was 40 graden) ik had ook korte trainingsbroeken van mijn vriend aan en gewoon shirts/tops.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd Empty Re: Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd

Bericht  Flip Fluitketel za 26 feb 2011 - 6:48

Thuis had ik nog een oude big shirt aan. In het ziekenhuis kreeg ik z'on blauw hemd/schort aan. In de kraamtijd had ik ruimzittende shirts aan met joggingbroek.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd Empty Re: Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd

Bericht  Meeko za 26 feb 2011 - 7:03

Ik had ook een bigshirt tijdens de bevalling. In bed daarna vaak een hemdje of shirt en ondergoed. Was toen erg warm. Uit bed joggingbroeken. En later toen ik echt weer naar buiten ging heb ik nog een tijd mijn zwangerschapsbroeken gedragen.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd Empty Re: Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 7:09

Ik had mijn gewone kleren aan, de bevalling ging wat sneller dat gedacht :shock: In mijn kraamtijd vooral een pyjamabroek of joggingbroek met een t-shirt en een vest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd Empty Re: Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 7:29

tijdens de bevalling een hempje, en verder die dag een joggingbroek en daarna weer mijn oude kleding..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd Empty Re: Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 7:31

Ik ben begonnen in een t-shirt van mijn man en naakt geeindigd. In de kraamweek heb ik leggings en joggingsbroeken aan gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd Empty Re: Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd

Bericht  Mamsie za 26 feb 2011 - 7:35

Ik ben 3x in hetzelfde shirt bevallen. Dat shirt is mij ook erg dierbaar. Daarna gewoon in lekker zittende kleren. Na de 1e kon ik dezelfde week nog in mijn eigen kleren.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd Empty Re: Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd

Bericht  M@niek za 26 feb 2011 - 8:00

Een bigshirt gekocht voor de bevalling (ligt nog nieuw in de kast), uiteindelijk naakt bevallen. In de kraamtijd was het rond de 35 graden, dus alles wat los zat en zo weinig mogelijk.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd Empty Re: Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd

Bericht  Vancity_girl za 26 feb 2011 - 8:04

Ben bevallen in een hemd van het ziekenhuis. In de kraamweek heb ik voornamelijk in mn pyama gezeten. Daarna meestal in een yogabroek of een stretch rokje + legging.

Eerlijk gezegd loop ik nog steeds in mn yogabroeken rond. Ben al heel veel afgevallen maar durf het nog niet aan mn spijkerbroek te passen, bang dat de illusie dat ik weer de oude ben dan in een keer weg is haha. Gelukkig is het hier ( Canada) heel normaal om in yogabroeken over straat te gaan dus niemand kijkt je raar aan als je in je relax-pak een restaurant binnen wandeld. Very Happy
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd Empty Re: Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 8:12

Ik ben naakt bevallen de eerste keer omdat ik bijna de hele bevalling onder de douche heb gestaan. De tweede keer in een nachthemd, omdat ik toen 's nachts wakker werd en mn vliezen braken.

In mn kraamtijd pyjamabroeken en joggingbroeken, vaak wel met een normaal shirt erboven. De tijd erna nog positiebroeken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd Empty Re: Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd

Bericht  Teddyaapje za 26 feb 2011 - 8:26

Aan het begin van de bevalling had ik een nachtjapon, voedingsbh, onderbroek, sokken en gebreide sloffen aan. Toen ik bijkwam (ik ben een uur van de wereld geweest omdat het misging met de ruggeprik) hadden ze mn nachtjapon blijkbaar uitgetrokken en op het laatst ging natuurlijk de onderbroek ook uit haha

Ik moest 2 dagen in het zh blijven en heb toen die nachtjapon aangehad. Toen ik weer naar huis mocht heb ik een soort van fitnessbroek aangehad en die heb ik thuis ook aangehad. Ik heb een hele tijd geen spijkerbroeken aangekund omdat dat niet fijn zat ivm de hechtingen. Ik heb wel een tijdje een spijkerrok met legging aangehad, dat zat wel fijn en zag er beter uit als de fitnessbroek.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd Empty Re: Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd

Bericht  Lindsya za 26 feb 2011 - 9:32

Tijdens de bevalling een big shirt. In de kraamtijd thuis gewoon een huispak of een pyjama. Als ik even na buiten ging mijn zwangerschapskleding.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd Empty Re: Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd

Bericht  Makamba za 26 feb 2011 - 10:17

Tijdens de bevalling helemaal niets, was bloedheet. Tijdens de kraamtijd een bigshirt met een makkelijke broek of een joggingpak.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd Empty Re: Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 11:56

Tijdens de bevalling had ik een spaghetti topje aan.

Daarna had mijn moeder goede, soepelen en wijde pyjama's en huispakken voor me gekocht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd Empty Re: Kleding tijdens de bevalling en kraamtijd

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum