Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar gaat het heen?

+42
Rovine
Paper Crown
Hannah_
Exogenesis
Sadie_
SoGood
stella.nova
Twellie
Isis
Sterre
SarahKey
SuperGrover
Taeda
Bacio
Bliss
Rouxxxe
Ilovethe90s
Knillis
Snoes
Blond
Bolleke
Bazinga
Luce
Sugarfall
Blair
Rush
Parisienne
Ibbeltje
Kowalski
Ella
Aoi
TukTuk
Capt'n Zero
Lady4
Susan
Elliot
Stranger
Tania
Nyx
Pompoen
Punk'd
Toet
46 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Waar gaat het heen? - Pagina 4 Empty Re: Waar gaat het heen?

Bericht  Oasis za 15 jun 2013 - 0:24

Ik ben ook best wel verslaafd aan mijn telefoon. Heb hem altijd bij mij (en kan gerust terug naar huis fietsen als ik 'm vergeten ben) en hij ligt ook vaak op tafel als ik uit eten ben met vriendinnen of vriend. Maar persoonlijk contact gaat altijd voor, dus ik ben niet constant aan het Facebooken of Whats appen als ik uit eten ben. Wel als ik alleen ben, dan doe ik van alles op mijn telefoon. Vind het idee dat ik bereikbaar ben (want oja, met een smartphone kun je ook gewoon bellen) mocht er iets gebeuren met mijn familie of vrienden, ook heel fijn.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaat het heen? - Pagina 4 Empty Re: Waar gaat het heen?

Bericht  Mizz_S za 15 jun 2013 - 0:43

Om deze reden heb ik bewust geen smartphone. Ik zou helemaal gek worden van al die berichtjes de hele dag en ik zou er ook de hele dag op kijken. Dat wil ik mezelf niet aandoen, want ik weet dat ik daar slecht tegen kan! Mijn man heeft wel een smartphone en hij heeft sinds enkele weken whatsapp geinstaleerd omdat iemand hem per sé een foto wilde sturen via WA. Verder gebruikt hij het dus helemaal niet. Ik heb er weleens op gekeken, omdat hij ook in zo'n groepsgesprek zit (wat hij dus niet leest) en wat n onzin vond ik dat. Het ging echt nergens over. Nou kijkt hij er gewoon niet naar, maar ik zou dan wel steeds alles gaan lezen. Dus nu weet ik zeker dat ik het maar bij mijn gewone oude vertrouwde telefoon houd! Wink Die heb ik overigens wel altijd bij me en als ik gebeld word neem ik ook meestal wel op (niet op mn werk) want we hebben geen huistelefoon, dus dat is wel de enige manier om mij te bellen.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum