Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar gaat het heen?

+42
Rovine
Paper Crown
Hannah_
Exogenesis
Sadie_
SoGood
stella.nova
Twellie
Isis
Sterre
SarahKey
SuperGrover
Taeda
Bacio
Bliss
Rouxxxe
Ilovethe90s
Knillis
Snoes
Blond
Bolleke
Bazinga
Luce
Sugarfall
Blair
Rush
Parisienne
Ibbeltje
Kowalski
Ella
Aoi
TukTuk
Capt'n Zero
Lady4
Susan
Elliot
Stranger
Tania
Nyx
Pompoen
Punk'd
Toet
46 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Waar gaat het heen? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaat het heen?

Bericht  Toet wo 12 jun 2013 - 22:41

Ik doe hetzelfde als Koko dus. Maar ik zit dan ook echt met alleen hele leuke mensen in groepschats, en ik praat zelf zo ongeveer de meeste onzin van iedereen angel
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaat het heen? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaat het heen?

Bericht  Gast wo 12 jun 2013 - 22:42

Ik heb een Nokia van 30 euro, zonder camera en zonder internet. Ik mis het ook totaal niet. Mensen kunnen me bellen of een berichtje op Facebook sturen. Verder zou ik niet zo goed weten wat ik met een smartphone zou moeten. Spelletjes spelen? Internetten? Ik heb een laptop en ik reis niet veel met het OV.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaat het heen? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaat het heen?

Bericht  Blair wo 12 jun 2013 - 22:59

Niet meer.

Sinds ik geen whatsapp/fb/twitter meer heb, heb ik ook niet meer de drang elk uur op mijn telefoon te kijken. Enige wat ik nog heb is pinterest en dat vind ik heerlijk om op te kijken.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaat het heen? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaat het heen?

Bericht  Sugarfall wo 12 jun 2013 - 23:00

Haha ik herken het ook wel. Ik heb mijn nieuwe telefoon sinds maart en nu alweer 15.000 berichten ontvangen en verstuurd. Laatst zat ik in de trein en viel mijn 3G weg, en ik wilde net iets opzoeken en even op WA dus ik zat in mijn hoofd ''Kom op, doe het nou, doe het nouuuu, heel even maar!'' Toen voelde ik me wel echt stom en verslaafd Very Happy
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaat het heen? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaat het heen?

Bericht  Gast wo 12 jun 2013 - 23:20

Ik vind het juist fijn en zie het niet perse als een verslaving eigenlijk. Het is gewoon een nieuwe mogelijkheid geworden. Ik werk bijvoorbeeld de hele dag op mezelf. Via whatsapp heb ik contact met collega's. Gewoon slap geouwehoer, af en toe een foto van wat je meemaakt ofzo, erg gezellig. Je kunt ook niet de hele dag gaan zitten bellen bij klanten met je collega's en je wilt wel een beetje binding met je team houden die je maar een half uur per week ziet (gemiddeld).

Verder ga ik nog maar weinig met het OV maar dan vind ik het fijn als ik een spelletje kan spelen op mijn telefoon. Ik ben snel afgeleid dus lezen gaat toch al lastig.

Ik kan er niet tegen als mijn telefoon kwijt is nee maar dat is meer omdat ik gewoon bereikbaar wil zijn, mocht er iets aan de hand zijn met bijvoorbeeld mijn vader, dan ben ik zo thuis. Als ik op reis ben laat ik ook altijd weten waar ik ben en waar ik heen ga, hoe ik eventueel te bereiken ben als ik niet zeker weet of mijn telefoon het daar gaat doen.

Ik ben niet teleurgesteld als ik geen berichten heb, tenzij ik iets heel belangrijks verwacht natuurlijk :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaat het heen? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaat het heen?

Bericht  Luce wo 12 jun 2013 - 23:26

Ik herken het wel een beetje. Al krijg ik lang niet zoveel berichten en ik stuur er ook niet zoveel als jou haha!

Ik moet mijn telefoon ook altijd bij de hand hebben als mijn zoon bij de oppas is, omdat als er iets is (wat niet vaak gebeurt, maar ja je weet het niet) ik er dan wel snel moet kunnen zijn.

Anders had ik mijn telefoon gewoon uit gezet, want het stoort soms wel. Als ik moet studeren bijvoorbeeld, heb ik de neiging om tussendoor éven op FB te kijken of hier. 

Eigenlijk zou je er een uitdaging van moeten maken, 10 dagen zonder social media? Wink
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaat het heen? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaat het heen?

Bericht  Bazinga wo 12 jun 2013 - 23:29

Ik loop wel continue met m'n telefoon te leuren, maar als ik WA bekijk, heb ik sinds nov. 'maar' 7736 berichten verstuurd. En 10258 ontvangen (volgens mij negeer ik mensen of zo) Valt me mee..

Ik vind 't wel erg dat er op een feestje mensen continue met hun telefoons staan, maar da's gewoon asociaal.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaat het heen? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaat het heen?

Bericht  Toet wo 12 jun 2013 - 23:32

Dat vind ik ook erg irritant en asociaal Bazinga, een paar vriendinnen van mij deden dat heel erg.. Continu hun telefoon checken terwijl je ergens gezellig met een groepje zit. Inmiddels ben ik zelf net zo erg geworden en dat vind ik zo vervelend dat ik hem soms echt bewust weg moet leggen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaat het heen? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaat het heen?

Bericht  Bolleke wo 12 jun 2013 - 23:35

Ik ben ook behoorlijk met mijn telefoon vergroeid. Ik heb eigenlijk de hele dag wel contact met mensen via Whatsapp, en ik vind het ook vreemd als ik een paar uur lang geen berichtjes heb gekregen Cool.
Maar thuis heb ik er overigens veel minder last van, of er moet toevallig iets zijn dat ik meer app. Ondereg naar school zit ik wel contant te facebooken en appen, of te candycrushen smile
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaat het heen? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaat het heen?

Bericht  Blond wo 12 jun 2013 - 23:36

Oh ja ik ben ook best wel verslaafd aan mijn IPhone. En ik hou van groepschats! Juist lekker onzin kletsen met z'n allen. Het voelt net als de old skool MSN.
Alleen als ik met anderen ben doe ik mijn telefoon weg. Ik vind het van anderen namelijk onwijs irritant dat hun telefoon blijkbaar belangrijker is dan het gezelschap.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaat het heen? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaat het heen?

Bericht  Bazinga wo 12 jun 2013 - 23:37

Een vriendin van me is beetje anti-rages en 't duurde vrij lang voor ze een Smartphone had. Eerst riep ze altijd dat wij zo zaak met onze telefoons zaten, maar sinds zij haar HTC heeft, is ze niet van 't kreng los te pulken!

Ik dacht trouwens dat ik erger verslaafd was, dan ik ben, maar als ik van huis ga en merk dat ik m'n telefoon ben vergeten, loop ik er niet noodzakelijk voor terug, gelukkig. 't Is echt heel ernstig geweest, voor de Smartphone-tijdperk eigenlijk. Ik verstuurde zo'n 5000 smsjes per maand en had rekeningen waar je misselijk van wordt. Mijn moeder dreigde ooit 's m'n telefoon af te nemen en ik heb letterlijk liggen janken en krijsen haha. Zo erg, als ik daar aan terug denk.. Schaam me dood.

Gelukkig is 't wel minder geworden. 't Is voor mij een gewoonte, geen verslaving.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaat het heen? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaat het heen?

Bericht  Snoes wo 12 jun 2013 - 23:48

Ik ben niet zo verslaafd aan mijn telefoon. Zie whatsappjes vaak pas uren later, soms zelfs dagen. Ik zet mijn internet/wifi dus ook lang niet altijd op. Telefoontjes en smsjes zie ik wel sneller omdat ik daarvoor dus geen internet nodig heb.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaat het heen? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaat het heen?

Bericht  Knillis do 13 jun 2013 - 1:52

Hier ook een verslaafde! Ik heb mijn mobiel altijd bij mij in de buurt en check ook tig keer per dag WhatsApp,  Facebook en mijn mail. Ik voel me gelijk onthand als ik mijn mobiel niet bij me heb en kan er echt niet tegen als ik geen Internet heb. Mijn ouders wonen in een nieuwbouwwijk en daar is heel slecht bereik, zo irritant!

Qua WhatsApp heb ik trouwens niet een hele hoge status, slechts 1109 berichten in een half jaar.  Maar ja, ik heb een aantal vrienden die stug volhouden dat ze geen WhatsApp nodig hebben dus smsjes worden er bij mij ook nog veel verstuurd! Very Happy
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaat het heen? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaat het heen?

Bericht  Ilovethe90s do 13 jun 2013 - 2:02

In mijn WA zie ik net staan dat ik 5786 verzonden berichten heb en 8673 ontvangen berichten. Ik zit standaard in 1 WA groep maar andere groepen sluit ik bijna altijd meteen af als ik er niks meer in te zoeken heb.
Dit is trouwens vanaf vorig jaar mei.

Natuurlijk kijk ik regelmatig naar mijn mail, facebook en op nieuwssites maar verslaafd? Misschien een heel klein beetje smile
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaat het heen? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaat het heen?

Bericht  Rouxxxe do 13 jun 2013 - 4:48

Ik ben niet verslaafd aan mn smartphone. Heb sowieso pas sinds n aantal maanden n smartphone haha. Kijk wel een paar keer per dag op facebook en WA, maar ben niet echt actief er mee verder. Soms gaan er ook uren of een dag voorbij voordat ik wel eens op mn telefoon kijken, en het maakt me dan niet uit of ik wel of geen berichtje heb. Van groepsschats wist ik eigenlijk amper het bestaan af.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaat het heen? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaat het heen?

Bericht  Bliss do 13 jun 2013 - 5:18

Ik herken het wel ja, elk vrij moment check ik wel ff WA of FB! Heb het geluid wel bijna altijd uitstaan, dus als er iemand belt (gebeurt niet veel meer eigenlijk), dan mis ik de oproep vaak :P Waar kun je zien hoeveel berichten je hebt verstuurd? Ben nu ook wel benieuwd!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaat het heen? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaat het heen?

Bericht  Gast do 13 jun 2013 - 5:25

Het gaat me steeds meer tegen staan. Zo erg dat ik er nu serieus over denk m'n telefoon een jaar om te ruilen voor een old skool, geen internet, model. Maar ik heb nog een jaar dit abonnement en dat vind ik dan weer zonde haha. Maar ik minder wel steeds meer. Ik vond het heel erg dat ik bewust m'n telefoon weg moest doen en nu vergeet ik hem steeds vaker uit m'n tas te halen, gelukkig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaat het heen? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaat het heen?

Bericht  Bacio do 13 jun 2013 - 5:58

Missen jullie dan niet de groepsberichten? Daar worden bij mij toch vaak plannen gemaakt.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaat het heen? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaat het heen?

Bericht  Taeda do 13 jun 2013 - 6:19

Ik moet er ook op letten dat ik mijn telefoon 's avonds weg leg en echt naar een film kijk met mijn man...
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaat het heen? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaat het heen?

Bericht  Bliss do 13 jun 2013 - 6:23

Jeumig Toet, dat zijn wel heeeeeel veel berichten :shock: Heb ff gekeken en ik heb er in een paar maanden tijd 4548 verzonden en 4618 ontvangen.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaat het heen? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaat het heen?

Bericht  Blair do 13 jun 2013 - 6:25

Harrison schreef:Het gaat me steeds meer tegen staan. Zo erg dat ik er nu serieus over denk m'n telefoon een jaar om te ruilen voor een old skool, geen internet, model. Maar ik heb nog een jaar dit abonnement en dat vind ik dan weer zonde haha. Maar ik minder wel steeds meer. Ik vond het heel erg dat ik bewust m'n telefoon weg moest doen en nu vergeet ik hem steeds vaker uit m'n tas te halen, gelukkig.



Ik heb dat nu een aantal maanden, geen fb, geen whatsapp, helemaal niets meer qua social media en ik vind het héérlijk. De belangrijkste mensen hebben een iPhone en daar kan ik dan gratis mee iMessagen, maar die doen dat ook alleen maar wanneer ze me echt nodig hebben. Verder vind ik de spelletjes op mijn telefoon leuk om te doen (o ja, en forummen in de trein Cool), maar die doe ik alleen tijdens het reizen naar het werk. Zodra ik thuis kom gooi ik dat ding om mijn kast en ik kijk er meestal tot smorgens vroeg niet meer op tenzij ik een sms of telefoontje binnen krijg.


Laatst aangepast door Babydoll op do 13 jun 2013 - 6:27; in totaal 1 keer bewerkt
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaat het heen? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaat het heen?

Bericht  Gast do 13 jun 2013 - 6:26

Ik heb er 6125 verstuurd en 7606 ontvangen in 11 maanden tijd en zit voor mijn gevoel dan al een hele tijd te app-en met iedereen, haha! Maar ik ben wel redelijk verslaafd aan mijn telefoon, heb hem altijd in de buurt sowieso.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaat het heen? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaat het heen?

Bericht  Snoes do 13 jun 2013 - 6:50

Ik heb in 1,5 jaar tijd 6791 verzonden berichten en 28401 ontvangen berichten. Ik zit in 1 groepsapp en verder app ik heel veel (voor mijn doen) met 2 vriendinnen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaat het heen? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaat het heen?

Bericht  SuperGrover do 13 jun 2013 - 20:44

Nee, dat heb ik niet echt. Ik overweeg om nadat mijn abonnement afloopt, terug te gaan naar een normale telefoon. Internet bij je is wel handig, maar na 1.5 jaar begrijp ik mijn telefoon nog steeds niet, dus ik word regelmatig chagrijnig van het kreng.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaat het heen? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaat het heen?

Bericht  Luce do 13 jun 2013 - 20:46

SuperGrover schreef:Nee, dat heb ik niet echt. Ik overweeg om nadat mijn abonnement afloopt, terug te gaan naar een normale telefoon. Internet bij je is wel handig, maar na 1.5 jaar begrijp ik mijn telefoon nog steeds niet, dus ik word regelmatig chagrijnig van het kreng.

Laughing Heb je zo'n moeilijke telefoon?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaat het heen? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaat het heen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum