Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn navel begint nu al naar voren te komen!

+18
snoezel
Jade
Sanne
Fiebje
Silver
Mida4you
Arwyn
Susan
Bruintje Beer
Burn
Filoria
*Lookie*
Puggle
Razz
Liadan
Parisienne
Sun88
Slakje
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Mijn navel begint nu al naar voren te komen! - Pagina 2 Empty Re: Mijn navel begint nu al naar voren te komen!

Bericht  Jade zo 9 jun 2013 - 9:41

Ik had het ook rond de 15 weken, direct na de bevalling was hij weer goed.

Het naar buiten ploppen deed geen pijn, maar ik had wel vaak pijn rond mijn navel. Ik had soms het idee dat ik een blauwe plek rond mijn navel had. Ik kon bijvoorbeeld niet meer met mijn buik tegen de eettafel aankomen (en zat dus een halve meter van de tafel te eten).

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn navel begint nu al naar voren te komen! - Pagina 2 Empty Re: Mijn navel begint nu al naar voren te komen!

Bericht  snoezel ma 10 jun 2013 - 0:07

Mijn navel begint nu al naar voren te komen! - Pagina 2 281626781 Ik heb altijd een plop-navel Mijn navel begint nu al naar voren te komen! - Pagina 2 281626781
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn navel begint nu al naar voren te komen! - Pagina 2 Empty Re: Mijn navel begint nu al naar voren te komen!

Bericht  Darius ma 10 jun 2013 - 0:15

Exogenesis schreef:
Burn schreef:lol!

Het komt wel goed! Wink

Ja, lach jij maar Twisted Evil

Kan ook niet goedkomen. Ik heb na Pepijn een navelbreuk eraan overgehouden en moet nog altijd onder het mes daarvoor. Maar het gaat al een tijdje goed zo.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn navel begint nu al naar voren te komen! - Pagina 2 Empty Re: Mijn navel begint nu al naar voren te komen!

Bericht  Exogenesis ma 10 jun 2013 - 6:42

Darius schreef:
Exogenesis schreef:
Burn schreef:lol!

Het komt wel goed! Wink

Ja, lach jij maar Twisted Evil

Kan ook niet goedkomen. Ik heb na Pepijn een navelbreuk eraan overgehouden en moet nog altijd onder het mes daarvoor. Maar het gaat al een tijdje goed zo.

:shock: Daar ben ik dus ook bang voor. Thanks for bringin' the reality Mijn navel begint nu al naar voren te komen! - Pagina 2 253468018 Wanneer is de breuk ontstaan? En hoe merk je dat het echt mis is? Zal wel vreselijk pijn doen pale
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn navel begint nu al naar voren te komen! - Pagina 2 Empty Re: Mijn navel begint nu al naar voren te komen!

Bericht  koNijntje ma 10 jun 2013 - 7:05

Mida4you schreef:Ik heb zelf ook een hele diepe navel en hij is nu ook al behoorlijk naar voren gekomen. Bij mijn 1e zwangerschap kwam hij net niet naar buiten. Maar een plop navel lijkt mij heel raar!

hij is bij beide zwangerschappen niet geplopt, maar het einde van de navel is nu wel in zicht..
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn navel begint nu al naar voren te komen! - Pagina 2 Empty Re: Mijn navel begint nu al naar voren te komen!

Bericht  Roza ma 10 jun 2013 - 7:35

PLOP!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn navel begint nu al naar voren te komen! - Pagina 2 Empty Re: Mijn navel begint nu al naar voren te komen!

Bericht  Darius ma 10 jun 2013 - 7:46

Exogenesis schreef:
Darius schreef:
Exogenesis schreef:
Burn schreef:lol!

Het komt wel goed! Wink

Ja, lach jij maar Twisted Evil

Kan ook niet goedkomen. Ik heb na Pepijn een navelbreuk eraan overgehouden en moet nog altijd onder het mes daarvoor. Maar het gaat al een tijdje goed zo.

:shock: Daar ben ik dus ook bang voor. Thanks for bringin' the reality Mijn navel begint nu al naar voren te komen! - Pagina 2 253468018 Wanneer is de breuk ontstaan? En hoe merk je dat het echt mis is? Zal wel vreselijk pijn doen pale

O, het valt wel mee hoor. Tijdens de zwangerschap van Laurens had ik al last van mijn navel, op sommige momenten was dat behoorlijk pijnlijk, weet ik me nog wel te herinneren. Na de bevalling heb ik er niet zo veel last meer van gehad. Tijdens de zwangerschap van Pepijn kreeg ik weer last van mijn navel, en na zijn zwangerschap had ik een soort bultje aan de bovenkant van mijn navel. Als ik last van mijn navel heb, kan ik dat bultje weer 'indrukken' zeg maar, en dan gaat de pijn meestal ook wel weg. Ik ben daar toen mee naar de huisarts geweest en naar de chirurg, en die zeiden dat ik het kon laten opereren, maar ik had er niet zo veel last van dat een operatie me dat waard leek. En toen was ik zwanger van Elise en kon het dus niet, en nu heb ik er niet heel veel last van, alleen tijdens mijn menstruatie. Dus ik laat het maar zo. Mijn navel begint nu al naar voren te komen! - Pagina 2 561177
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn navel begint nu al naar voren te komen! - Pagina 2 Empty Re: Mijn navel begint nu al naar voren te komen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum