Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vraagje over navel (vorm van de navel)

+5
silly_85
Roos
Wennes
Flip Fluitketel
Floor
9 plaatsers

Ga naar beneden

vraagje over navel (vorm van de navel) Empty vraagje over navel (vorm van de navel)

Bericht  Floor do 26 jul 2012 - 3:44

Onze zoon heeft een 'gek' naveltje, althans dat vinden wij. Nu zie ik nooit andere baby's dus weet ook niet hoe het bij die baby's is, maar ik zie hier wel eens foto's en dan ziet dat er veel 'gewoner' uit dan het naveltje van onze zoon.
Zijn navel zit echt op z'n buikje, steekt er echt uit als bultje, als hij zit, dan heeft hij een half uitstekende navel en een halve navel die als kuiltje is. De huid plooit er ook zo raar omheen.
Veranderd zo'n naveltje nog van vorm? of blijft dit zo?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje over navel (vorm van de navel) Empty Re: vraagje over navel (vorm van de navel)

Bericht  Flip Fluitketel do 26 jul 2012 - 4:10

Onze dochter heeft ook een 'gek' naveltje. En staat erg bol en naar buiten. Of het vergroeid weet ik niet. Nu ze steeds groter word valt het me en anderen steeds meer op. Hoop dat het ook nog kleiner/minder wordt. Ik ben van plan om het de volgende keer aan het CB te vragen hoe en wat.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

vraagje over navel (vorm van de navel) Empty Re: vraagje over navel (vorm van de navel)

Bericht  Gast do 26 jul 2012 - 5:31

Volgens mij hangt dat van de navelstreng af. Hoe die eraf valt en hoe dat dan geneest.
Ik herken wel wat je zegt, heb het weleens bij kindjes gezien.
Hier hebben ze beide een "gewone" navel.

Gast
Gast

Bericht  Wennes do 26 jul 2012 - 5:57

Het kan een navelbreuk zijn.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455

Bericht  Roos do 26 jul 2012 - 6:00

Mijn zoontje heeft precies zo'n naveltje als jij beschrijft. En ook ik heb het op mijn vragenlijstje staan voor het volgende bezoekje aan het cb.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  Floor do 26 jul 2012 - 7:07

Gelukkig wordt er begrepen wat ik bedoel, ik vond het al zo raar om te vragen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Floor do 26 jul 2012 - 7:07

Wennes, hoe ziet dat er dan uit? hoe weet je dat? en wat kan/moet ik daarmee doen?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  silly_85 do 26 jul 2012 - 7:45

Mijn dochter heeft het ook bij haar s het een navel breuk,ze zeiden dat het wegtrok met een jaar nou echt niet we gaan nu naar de 2 jaar .
Maar ze mag straks zelf kiezen of ze een operatie wil of niet ... Il vind het niet storend ik laat het aan mijn dochter over .
silly_85
silly_85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 150
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  studiebol do 26 jul 2012 - 7:48

Een van mijn dochters had een navel die helemaal uitstak, dat was een navelbreuk. Dit is vrij vlot weg getrokken en ik had ook al verhalen gelezen dat het zo kon blijven tot ze groter was.. maar dat is dus niet gebeurd.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Printje do 26 jul 2012 - 7:51

Wennes schreef:Het kan een navelbreuk zijn.

Hier dacht ik idd ook meteen aan.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Floor do 26 jul 2012 - 8:24

Maar ik moet hier wel actie op ondernemen dan? stel dat het een navelbreuk is?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Printje do 26 jul 2012 - 8:25

Morgen even de huisarts bellen en er eventueel naar laten kijken denk ik. Maar wij zijn geen dokters he, misschien is het wel helemaal niets.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Floor do 26 jul 2012 - 8:30

Dan bel ik even. Ik heb er nog nooit van gehoord dus vandaar mijn vraag of ik moet bellen.
bedankt
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  mauwmauw do 26 jul 2012 - 8:35

V heeft sinds april dit jaar een navelbreuk,bij de ha geweest we moesten het aan kijken.Als we dachten dat hij er last van had dan kon hij ons door sturen.Hij mag als hij oud genoeg is zelf bepalen of hij er wat aan laat doen.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  studiebol do 26 jul 2012 - 8:38

Floor, tegen ons werd gezegd dat je er niks aan kon doen, maar ja daarvoor moet je natuurlijk wel zeker weten dat het een navelbreuk is.

Maar aan een navelbreuk hoeft dus niet iets gedaan te worden, ik heb ook wel is gehoor dat je er wel iets met een operatie aan kan doen, maar volgens mij doen ze dat op zo'n jonge leeftijd niet.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Floor do 26 jul 2012 - 8:41

Oke, ik bel gewoon en dan hoor ik wel wat de bedoeling is. Heb niet de indruk dat hij er pijn/last van heeft, mag er ook gewoon aankomen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol do 26 jul 2012 - 8:59

Hier had ze er ook geen last van hoor.. maar ik vond het zelf er zo raar uit zien.. zal is kijken of ik een duidelijke foto er van heb.

Nee heb ik niet.. heb bijna geen blote baby foto's zie ik nu vraagje over navel (vorm van de navel) 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Jazzlyn do 26 jul 2012 - 9:03

Beiden zoontje hebben hier een uitstekende navel. De oudste al bijna goed gegroeid, jongste nog niet. Beiden een navelbreuk!
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Floor do 26 jul 2012 - 9:07

Ik zal eens bellen dan hoor ik wel van de dokter wat het is.
Studie ik heb er ook geen foto van, onze zoon ligt/zit/staat nooit lang genoeg stil om dat de foto te krijgen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Jazzlyn do 26 jul 2012 - 9:08

ik kan je wel een foto laten zien van de navelbreuk van de jongste? Als je dat wilt zien kun je ffies pmen vraagje over navel (vorm van de navel) 561177
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  studiebol do 26 jul 2012 - 9:16

vraagje over navel (vorm van de navel) 15278_1306997108_500

Heb even gegoogled.. zo op deze foto zo zag die van mijn dochter er ook uit! je kon hem ook indrukken enzo.. maar nu is het helemaal weg getrokken en ze heeft een normale navel.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: