Clean, Fit & Healthy topic
+58
Punk'd
Blixum
minoessepoes
Zora
Flower_L
Robin_
SDL
Davinia
Shopelle
Lady4
xxjojootjexx
Lonely Goatherd
Siem
Siamsa
madam
Pannetoet
patjuhhh
girli
June
Antibes
Lot
Sylvana
SuzieQ
eigenwijs
Charles
Toet
Melis_je
Blond
Roza
Serena
Zonnetje
Tiara
Marin
Reva
woezel
Cheesegirl
Lavendel
Penny Blossom
Kowalski
Sayuri
Nyx
Tiana
Eris
Le Chat Noir
Sea of Trees
Sanne
SoGood
stella.nova
Coccinelle
Tinkebell
Sam
_Lacey_
Reeza
Poubelle
Aziraphale
Minx
Feline
Luce
62 plaatsers
Pagina 11 van 27
Pagina 11 van 27 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 19 ... 27
Re: Clean, Fit & Healthy topic
Appelstroop kan ook toch?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Thanks, ik zal even kijken in de natuurwinkel, daar ga ik toch maandag weer heen.
Stom, want toen ik dit brood gekocht had zag ik op t einde de kraam van de natuurwinkel met brood haha.
Robin, het was echt heel erg droog, andere dingetjes ook wat ik gekocht heb. Erg jammer!
Wat leuk Woesel, om er pannekoeken van te bakken dat ga ik ook eens doen.
Stom, want toen ik dit brood gekocht had zag ik op t einde de kraam van de natuurwinkel met brood haha.
Robin, het was echt heel erg droog, andere dingetjes ook wat ik gekocht heb. Erg jammer!
Wat leuk Woesel, om er pannekoeken van te bakken dat ga ik ook eens doen.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10
En van speltmeel?
Ik heb net deze koude soep gemaakt en die was erg lekker. Een aanrader voor wie hem nog niet kent!
Ik heb net deze koude soep gemaakt en die was erg lekker. Een aanrader voor wie hem nog niet kent!
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Ging het goed in je keukenmachine June ?
Ik heb net heerlijk een kilo nectarines en een bak aardbeien gekocht. Ik hou van zomerfruit!
Ik heb net heerlijk een kilo nectarines en een bak aardbeien gekocht. Ik hou van zomerfruit!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Jaaaa! Heel goed. Ik bedenk ook steeds redenen om hem te gebruiken.Blond schreef:Ging het goed in je keukenmachine June ?
Ik houd ook zo van zomerfruit. Heerlijk. Maandag ga ik ook even naar de markt!
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Ik kwam dit recept voor aardbeienjam zonder suiker tegen. Lijkt me best snel en makkelijk te maken!
http://www.eetgoedvoeljegoed.com/2013/06/aardbeienjam-zonder-suiker-paleo.html?spref=fb
http://www.eetgoedvoeljegoed.com/2013/06/aardbeienjam-zonder-suiker-paleo.html?spref=fb
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Ik ga 'm zo maken, ben benieuwd!June schreef:En van speltmeel?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik zit nu aan een komkommer-sinaasappel-bosvruchten-smoothie met limoen. Je zou denken dat die komkommer echt goor is, maar die maakt het juist lekker fris.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Hey, wat een leuk topic dit:D ik ga deze zeker volgen.
Morgen ga ik zelf boodschappen doen en wil ook gezonde dingen meenemen. Wil zelf ook meer smoothies eten en gezonder leven. Heb nu vanavond een kapsalon op..
Doe dit voor mijn doen veel te vaak!
Morgen ga ik zelf boodschappen doen en wil ook gezonde dingen meenemen. Wil zelf ook meer smoothies eten en gezonder leven. Heb nu vanavond een kapsalon op..
Doe dit voor mijn doen veel te vaak!
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Klinkt trouwens lekker die smoothie die je hebt gemaakt Sogood.
En de komkommer lijkt me juist helemaal niet goor in die smoothie, idd juist lekker fris!
En de komkommer lijkt me juist helemaal niet goor in die smoothie, idd juist lekker fris!
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Heb een heerlijk recept voor een smoothie:
Amandelmelk met 1 banaan
beetje honing erbij, chia zaden&lijnzaad &gemalen goji bes(van de tuinen)
Door de blender met paar ijsblokjes heeeerlijk!
Amandelmelk met 1 banaan
beetje honing erbij, chia zaden&lijnzaad &gemalen goji bes(van de tuinen)
Door de blender met paar ijsblokjes heeeerlijk!
eigenwijs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11
SoGood schreef:Ik zit nu aan een komkommer-sinaasappel-bosvruchten-smoothie met limoen. Je zou denken dat die komkommer echt goor is, maar die maakt het juist lekker fris.
klinkt ook lekker
eigenwijs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11
eigenwijs schreef:SoGood schreef:Ik zit nu aan een komkommer-sinaasappel-bosvruchten-smoothie met limoen. Je zou denken dat die komkommer echt goor is, maar die maakt het juist lekker fris.
klinkt ook lekker
Net weer gemaakt maar dan met havermelk erdoor. Ook lekker. Ik mik gewoon altijd vanalles wat ik heb in een blender en meestal is het lekker. Ik voel me helemaal niet lekker vandaag en ik moet nog even door vannacht dus ik probeer mezelf even een boost te geven.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Hier vanavond de salade van zoete aardappelgegeten. Was zeker voor herhaling vatbaar.
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Hé meiden,
Groene smoothies moeten echt heel gezond zijn dus ik wil ze deze week maken.. máár wat doe je erin? En welke verhoudingen neem je?
Groene smoothies moeten echt heel gezond zijn dus ik wil ze deze week maken.. máár wat doe je erin? En welke verhoudingen neem je?
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
woezel schreef:Hier vanavond de salade van zoete aardappelgegeten. Was zeker voor herhaling vatbaar.
Goed om te lezen!
Ik vind hem ook heerlijk, ben gek op pijnboompitjes.
Wij zijn ook goed bezig deze week. We hebben al meerdere keren vegetarisch gegeten deze week.
Vandaag risotto met kastanje champignons, ui en witlof. Was erg lekker!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Ik heb zo'n leuke site gevonden met ontzettend veel leuke recepten! Alles is biologisch en tarwe vrij. (Bij lactose en gluten vrij schrijft ze het er nog extra bij).
Verder gebruikt ze geen normale suikers, zout en brood.
Vind het echt ontzettend leuke recepten. Ga vanavond de appelkruimel met amandelmeel maken als toetje.
http://www.eetgoedvoeljegoed.com/p/recepten.html
Verder gebruikt ze geen normale suikers, zout en brood.
Vind het echt ontzettend leuke recepten. Ga vanavond de appelkruimel met amandelmeel maken als toetje.
http://www.eetgoedvoeljegoed.com/p/recepten.html
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Linda schreef:woezel schreef:Hier vanavond de salade van zoete aardappelgegeten. Was zeker voor herhaling vatbaar.
Goed om te lezen!
Ik vind hem ook heerlijk, ben gek op pijnboompitjes.
Wij zijn ook goed bezig deze week. We hebben al meerdere keren vegetarisch gegeten deze week.
Vandaag risotto met kastanje champignons, ui en witlof. Was erg lekker!
Waar staat dat recept? Lijkt me lekker!
Vanochtend heb ik ontbeten met courgettepannenkoekjes, zo lekker! Met boekweitmeel en speltmelk. Morgen neem ik de rest mee naar m'n werk als lunch.
Als lunch heb ik Griekse yoghurt op met ongebrande noten, verse frambozen, lijnzaadjes en chiazaadjes. Tussendoor bij m'n schoonouders nog drie kleine blokjes kaas en 1,5 cracker met ei. Net volkoren speltpasta op met zelfgemaakte tapenade van zongedroogde tomaatjes, ovengeroosterde tomaatjes, bladspinazie, pijnboompitten en feta
Morgen gaat m'n man als ontbijt voor ins samen havermout maken met speltmelk, gedroogde vijgen, feta en pijnboompitjes!
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb gisteren de 30 minute work out van Jeanette Jenkens gedaan (zo'n Hollywood trainer) via Youtube. Haha was helemaal dood maar vond het super leuk om achter de computer te staan springen
Straks weer gezonde weekboodschappen halen. Wil deze week als tussendoortjes lekkere havermout koekjes maken en als toetje de frambozentaart van Amber.
Heb er helemaal zin in deze week!
Straks weer gezonde weekboodschappen halen. Wil deze week als tussendoortjes lekkere havermout koekjes maken en als toetje de frambozentaart van Amber.
Heb er helemaal zin in deze week!
Punk'd- Kletskop
Wij hebben ook een hele goede week gehad, veel gezond gegeten en weinig vlees. Mijn man is zelfs 1,5kilo kwijt!
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Ik heb vanmorgen een havermout brood gebakken. Lekker gegeten met biologische jam. De koekjes wil ik ook nog eens probereb
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Ik ben echt slecht bezig sinds zaterdag.
Voel mezelf sinds woensdagavond niet echt super. Opgeblazen gevoel, zwaar vermoeid (kan serieus amper mijn tas van de grond tillen, wil gewoon slapen een uur nadat ik ben opgestaan) en misselijk.
Doordat ik bijna niet kon eten kreeg ik ontzettende drang naar zoet. Toen heb ik toegegeven aan snickers, kikkertjes en chips. Baah en ik voel mezelf niet eens beter.
Heb nu magnesium preparaat gekocht. Ben benieuwd. Hopelijk draagt dat wat bij. Want die vermoeidheid kan ik echt niet mee omgaan.
Nu heb ik dus vandaag allemaal lekkers op en totaal geen honger meer. Baahh haha wie geeft mij een schop onder mijn kont?
Voel mezelf sinds woensdagavond niet echt super. Opgeblazen gevoel, zwaar vermoeid (kan serieus amper mijn tas van de grond tillen, wil gewoon slapen een uur nadat ik ben opgestaan) en misselijk.
Doordat ik bijna niet kon eten kreeg ik ontzettende drang naar zoet. Toen heb ik toegegeven aan snickers, kikkertjes en chips. Baah en ik voel mezelf niet eens beter.
Heb nu magnesium preparaat gekocht. Ben benieuwd. Hopelijk draagt dat wat bij. Want die vermoeidheid kan ik echt niet mee omgaan.
Nu heb ik dus vandaag allemaal lekkers op en totaal geen honger meer. Baahh haha wie geeft mij een schop onder mijn kont?
Punk'd- Kletskop
Kop op Punk'd! Hervat jezelf.
Hoe gaat het met je squat challange?
Ik heb net een gezonde boodschappen gehaald en een aantal dingen bij de natuurwinkel.
Ik wil graag speltpasta kopen. Maar ik heb nog gewone pasta thuis liggen wat ik eerst wil opmaken.
Vraagje. Waar kopen jullie goedkoop noten?
Ik haal mijn ongezouten cashewnoten bij de Aldi. Daar zijn ze 3 euro voor 300 gram.
Ik ben nog op zoek naar goedkope walnoten en pecannoten.
Hoe gaat het met je squat challange?
Ik heb net een gezonde boodschappen gehaald en een aantal dingen bij de natuurwinkel.
Ik wil graag speltpasta kopen. Maar ik heb nog gewone pasta thuis liggen wat ik eerst wil opmaken.
Vraagje. Waar kopen jullie goedkoop noten?
Ik haal mijn ongezouten cashewnoten bij de Aldi. Daar zijn ze 3 euro voor 300 gram.
Ik ben nog op zoek naar goedkope walnoten en pecannoten.
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
Jaah de Squatchallenge gaat goed. Ik doe er ook sinds gisteren de abs challange bij. Ik dacht net ineens wel dat die vermoeide benen/spieren misschien wel komen door te enthousiast squatten. Maar vind het zonde om nu te stoppen
Dus ga maar gewoon verder tot ik er bij neer val
Dus ga maar gewoon verder tot ik er bij neer val
Punk'd- Kletskop
Pagina 11 van 27 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 19 ... 27
Soortgelijke onderwerpen
» Clean eating
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» Het -5 TOPIC!
» Huh topic van PB weg?