Lekkere geur in huis, hoe?
+17
Summerlovin
Balloon
Nyx
Starla
Sam
Esperanza
Steep
*Lookie*
Punk'd
_Lana_
Paper Crown
Dolphinne
Sarah1985
Rush
Joan
Willem
Silver
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Lekkere geur in huis, hoe?
Oo op die manier. Ik combineer ook nooit. Precies om de reden die jij zegt.Lennox schreef:Als je ze in stukjes breekt, kun je verschillende geuren combineren. Al zou ik bang zijn dat ik dan juist weer een stinkgeur creëerSummerlovin schreef:Nyx schreef:Starla schreef:Daar breek je stukjes af en die doe je in een brandertje met een kaarsje er onder. Dan smelten ze en komt de geur eraf.
Ah, dat klinkt goed. Misschien is dat ook wel iets voor mij.
Wij hebben deze ook. Ruikt heerlijk! Alleen ik breek ze niet in stukjes. Waarom moet dat? Ik doe er gewoon een zo'n blaadje in.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zet de ramen open. Er gaat voor mij niets boven frisse buitenlucht. Ik vind al die uurtjes maar niks en krijg er vast hoofdpijn van.
Gewone buitenlucht dus. Hoewel ik laatst een wc luchtje had van de AH met 'buiten' geur, maar die stonk echt!
Gewone buitenlucht dus. Hoewel ik laatst een wc luchtje had van de AH met 'buiten' geur, maar die stonk echt!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Raam open vind ik ook het prettigst, maar toch vind ik een extra, subtiel geurtje ook altijd wat extra sfeer toevoegen. Al is het maar de geur van de was die hangt te drogen.
Die scentchips vind ik er gezellig uit zien, geurkaasjes vind ik soms prettig ruiken, maar niet altijd. Die stopcontactgeuren vind ik niks.
Die scentchips vind ik er gezellig uit zien, geurkaasjes vind ik soms prettig ruiken, maar niet altijd. Die stopcontactgeuren vind ik niks.
Gast- Gast
Toevallig heb ik gisteravond een geurkaarsje aan gehad en die ruikt héérlijk, ruik 'm nu af en toe ook nog heel subtiel. En zit steeds heel diep in te ademen door m'n neus omdat ik het zo'n lekker geurtje vind en 'm dus wil ruiken
Meestal vind ik geurkaarsjes te chemisch ruiken en te overheersend. Deze komt van de bloemist af en daar vond ik ze altijd lekker ruiken dus maar 'n keer geprobeerd. Ben er tevreden over! Ik heb nu White Cotton, ruikt ook een beetje naar wasverzachter, schone was, lekker!
Normaal gesproken heb ik geen geurtjes in huis, de roosters boven de ramen staan open voor wat frisse lucht en achter het klepraampje ook.
Op de wc en in m'n slaapkamer heb ik overigens wel een zeepketting hangen, die geven ook héél licht een geurtje af.
Meestal vind ik geurkaarsjes te chemisch ruiken en te overheersend. Deze komt van de bloemist af en daar vond ik ze altijd lekker ruiken dus maar 'n keer geprobeerd. Ben er tevreden over! Ik heb nu White Cotton, ruikt ook een beetje naar wasverzachter, schone was, lekker!
Normaal gesproken heb ik geen geurtjes in huis, de roosters boven de ramen staan open voor wat frisse lucht en achter het klepraampje ook.
Op de wc en in m'n slaapkamer heb ik overigens wel een zeepketting hangen, die geven ook héél licht een geurtje af.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Summerlovin schreef:Oo op die manier. Ik combineer ook nooit. Precies om de reden die jij zegt.Lennox schreef:Als je ze in stukjes breekt, kun je verschillende geuren combineren. Al zou ik bang zijn dat ik dan juist weer een stinkgeur creëerSummerlovin schreef:Nyx schreef:Starla schreef:Daar breek je stukjes af en die doe je in een brandertje met een kaarsje er onder. Dan smelten ze en komt de geur eraf.
Ah, dat klinkt goed. Misschien is dat ook wel iets voor mij.
Wij hebben deze ook. Ruikt heerlijk! Alleen ik breek ze niet in stukjes. Waarom moet dat? Ik doe er gewoon een zo'n blaadje in.
Ik combineer altijd en het is nog niet gebeurd dat een combinatie niet lekker was. Maar je hebt er ook wel een 'receptenboekje' van (volgens mij ook wel op internet, ga zo even kijken), daar staat wel in welke geuren sowieso lekker zijn met elkaar.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
In de woonkamer gebruik ik
+ geurolie van Goa
In het toilet heb ik de stokjes hiervan staan.
http://goaparis.eu/ Te koop bij een tuincentrum hier in de buurt
+ geurolie van Goa
In het toilet heb ik de stokjes hiervan staan.
http://goaparis.eu/ Te koop bij een tuincentrum hier in de buurt
Laatst aangepast door Ilovethe90s op zo 9 jun 2013 - 7:08; in totaal 1 keer bewerkt
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Hier staat een pot van lampe berger ,even aan doen,uitblazen en je hebt heel lang een subtiele geur in huis
http://en.lampeberger.fr/the-lamps-and-fragrances.html
http://en.lampeberger.fr/the-lamps-and-fragrances.html
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Lekkere geur in huis?
» Geur in huis
» eerst huis huren en dan zelfde huis kopen.
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
» geur afvalbak binnenshuis
» Geur in huis
» eerst huis huren en dan zelfde huis kopen.
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
» geur afvalbak binnenshuis
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: