Geur in huis
+6
Plien84
*Lookie*
Jerry
Mamsie
Zininzon
Caroow
10 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Geur in huis
Als je bij ons binnen komt ruikt het altijd heerlijk naar wasverzachter, maar in de woonkamer ruikt het helemaal niet zo fris. Het ruikt vaak naar eten, als we masala kip eten ruik je dat na vijf dagen nog..
Wat doen jullie tegen etensgeurtjes in huis? Natuurlijk luchten we al wel vaak, maar dit is niet voldoende.
Wat doen jullie tegen etensgeurtjes in huis? Natuurlijk luchten we al wel vaak, maar dit is niet voldoende.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Geur in huis
Een kaarsje of wierookstokje aansteken.
Dat vind ik lekkerder dan die chemische luchtverfrissers...
Dat vind ik lekkerder dan die chemische luchtverfrissers...
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Een beetje geurolie in een brander en wanneer het kan het klepraampje of de schuifpui open.
Gast- Gast
Ik zet tijdens het koken de keukendeur al open.
Verder heb ik vaak geurkaarsjes aan.
Verder heb ik vaak geurkaarsjes aan.
Gast- Gast
Wij hebben geurblokjes die je moet smelten. Ze zijn verukkelijk!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Blijft de geur van geurkaarsen ook echt lang hangen dan? Als het straks wat mooier/warmer weer is zet ik natuurlijk de schuifpui open, maar als ik dat nu doe waaien we weg..
Wierook vind ik echt niet lekker ruiken, het is zo "zwaar".
Wierook vind ik echt niet lekker ruiken, het is zo "zwaar".
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik vind de geur van geurkaarsjes best goed, of het echt blijft hangen weet ik niet.
Je zou van die stokjes kunnen proberen, volgens mij is dat lekker. Dat wil ik ook nog steeds.
Je zou van die stokjes kunnen proberen, volgens mij is dat lekker. Dat wil ik ook nog steeds.
Gast- Gast
Die stokjes staan bij mij in het toilet, omdat dat een kleine ruimte is ruik je dat echt constant.
Mijn moeder heeft ze in de kamer staan, maar daar ruik ik niks. Misschien ligt het ook aan de geur die je hebt?
Ik heb het idee dat zo'n brander handiger is voor een wat grotere ruimte.
Mijn moeder heeft ze in de kamer staan, maar daar ruik ik niks. Misschien ligt het ook aan de geur die je hebt?
Ik heb het idee dat zo'n brander handiger is voor een wat grotere ruimte.
Gast- Gast
Die stokjes ga ik dan maar op het toilet proberen, niet dat het daar naar eten ruikt Maar door een foutje met het bouwen hangt er constant een rioollucht. Stomme woningbouw.
En dan zo'n brander voor in de huiskamer.
Die heb je toch gewoon van Rituals?
En dan zo'n brander voor in de huiskamer.
Die heb je toch gewoon van Rituals?
Caroow- Lady Post-a-lot
Die geurblokjes die ik gebruik ruik ik de volgende dag nog.
Het zijn waffle bars van Time and again. ik heb het al aan heel veel mensen cadeau gedaan omdat ze altijd vragen ooh waar heb je het vandaan etc.
Het zijn waffle bars van Time and again. ik heb het al aan heel veel mensen cadeau gedaan omdat ze altijd vragen ooh waar heb je het vandaan etc.
Mamsie- Ratel
http://www.dewildeweldoener.nl/
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Mamsie schreef:Die geurblokjes die ik gebruik ruik ik de volgende dag nog.
Ik heb het gelijk even opgezocht, wat een leuke geuren!
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Mamsie schreef:Die geurblokjes die ik gebruik ruik ik de volgende dag nog.
Ik heb het gelijk even opgezocht, wat een leuke geuren!
Ja ze zijn echt lekker en er is zoveel keus.
Mamsie- Ratel
Marin schreef:Waar koop je die, Mamsie?
En je hoeft ze me niet cadeau te doen haha/
hahah ik koop ze hier www.woonkoopjes.nl kan helaas niet online.
Ik heb een doos vol met geuren en elke x is het weer hmm welke doer ik er nu in!
Mamsie- Ratel
Op http://www.geurende-kleuren.nl kan je ze online bestellen, ook kan je daar een brander bestellen.
Leukleukleuk!
Leukleukleuk!
Caroow- Lady Post-a-lot
Leuk!
Ik heb net maar even een geurkaasje met Vanilla Coconut aangestoken. Had drie kaarsjes meegenomen uit New York, van een leuke winkel, twee kaarsjes met Pink Sangria geur en deze dus.
Ik heb net maar even een geurkaasje met Vanilla Coconut aangestoken. Had drie kaarsjes meegenomen uit New York, van een leuke winkel, twee kaarsjes met Pink Sangria geur en deze dus.
Gast- Gast
Echte aanraders zijn: ice wine, clean wash, Sugard pear maar die is heel zoet wel.
Marin, als je een x hier bent moet je is gaan kijken. Dan kun je ook zelf ruiken eerst. Daar koop je 3 bars voor 10 euro.
Marin, als je een x hier bent moet je is gaan kijken. Dan kun je ook zelf ruiken eerst. Daar koop je 3 bars voor 10 euro.
Mamsie- Ratel
Ik heb ook altijd wel geurzakjes in huis, en dan het liefst die van bridgewater. Die ruiken heerlijk en ook lekke sterk, dat je het ook echt ruikt in de woonkamer. Welke ik dan lekker vind is die met katoengeur (Fresh cotton volgens mij) voor lente /zomer, en voor de winter de appeltaartgeur en de Christmasgeur. In de wc heb ik sinds kort zo'n pompje wat je aan de muur hangt, brise one touch. Ook lekker en blijft ook wel even hangen. Ik ben ook gek op geurkaarsjes maar die vind ik nooit zo sterk ruiken. Verder ben ik wel voorstander van de ramen lekker open en met mooi weer ook de achterdeur maar die doet mijn vriend dan weer dicht...
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Op zich vind ik die geurdingen ook wel lekker maar niet altijd.. Doet je afzuiger het wel goed? want dat scheelt een heleboel denk ik. Bij ons ruik je het eten ook nog wel even, maar na een paar uur is dat wel helemaal weg
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Ik heb een geurkaars van Brise.
Ik heb altijd een variant die niet zo'n chemisch luchtje geeft.
Mijn huis ruikt altijd fris met een subtiel fris geurtje, maar denk dat dat niet door de kaars komt, omdat ik deze nu al 2 weken niet heb aangehad.
Ik heb altijd een variant die niet zo'n chemisch luchtje geeft.
Mijn huis ruikt altijd fris met een subtiel fris geurtje, maar denk dat dat niet door de kaars komt, omdat ik deze nu al 2 weken niet heb aangehad.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Mamsie.. klinkt goed, die smeltkaarsen waar jij het over hebt. Begrijp ik goed dat je ze bovenop zo'n brander moet leggen en dan vervolgens onderin die brander een waxinelichtje aan moet steken? Op die manier smelten ze dan denk ik? En hoe groot is zo'n blokje? Ik wil er een paar bestellen en heb zelf al zo'n brander staan. Weet alleen niet of dat 'bakje' bovenin groot genoeg is om zo'n blokje in te leggen.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
wij hebben zoon rondding van ambipure (schrijf ik dat zo goed?)
en dan de geur mango,
Deze ruik ik overal echt heerlijK!
en dan de geur mango,
Deze ruik ik overal echt heerlijK!
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb hetzelfde ding als Mamsie. Erg fijn en werkt super. Ik vind 'clean wash' echt heerlijk!
Wij kopen het bij zo'n spiritueel zaakje in de stad maar woonwinkels hebben het vaak ook.
Wij kopen het bij zo'n spiritueel zaakje in de stad maar woonwinkels hebben het vaak ook.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Lekkere geur in huis, hoe?
» Lekkere geur in huis?
» eerst huis huren en dan zelfde huis kopen.
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
» geur afvalbak binnenshuis
» Lekkere geur in huis?
» eerst huis huren en dan zelfde huis kopen.
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
» geur afvalbak binnenshuis
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: