Lekkere geur in huis, hoe?
+17
Summerlovin
Balloon
Nyx
Starla
Sam
Esperanza
Steep
*Lookie*
Punk'd
_Lana_
Paper Crown
Dolphinne
Sarah1985
Rush
Joan
Willem
Silver
21 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Re: Lekkere geur in huis, hoe?
Ik gebruik soms gewoon een tissue die ik dan eerst inspuit met parfum opzuig met stofzuiger en dan de rest van het huis stofzuig, gek genoeg blijft die geur lang hangen.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Ik deed eerst waspoeder in de stofzuiger, net als wij op het werk doen, maar met een stofzak loze werkt dat niet echt. Maar het is meer dat de geur zo snel wegtrekt, en we hadden zo'n ding voor in het stopcontact, zoals Nyx laat zien, maar die ruikt te sterk en is alleen in de woonkamer dan, ik wil het eigenlijk lekker overal spuiten oid
Gast- Gast
Ramen altijd op een kier, stofzuigen met de inhoud van zo'n geurzakje in de zak, soms in de winter wierook, ik heb geurkaarsen voor s' avonds, of waxmelts, of soms van die stokjes van rituals. Ik heb thuis veel keuze dus haha.
Het allerfijnste vind ik toch het luchten, dat er altijd frisse lucht in huis is.
Van die geurdingen voor in het stopcontact/geurstenen/spuitbussen/potjes met zo'n gelly dingetje erin vind ik trouwens echt smerig, zo'n chemisch geurtje.
Het allerfijnste vind ik toch het luchten, dat er altijd frisse lucht in huis is.
Van die geurdingen voor in het stopcontact/geurstenen/spuitbussen/potjes met zo'n gelly dingetje erin vind ik trouwens echt smerig, zo'n chemisch geurtje.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Geurstokjes/geurstenen, verder wil ik nog van die scentchips proberen.
Gast- Gast
De Ambi Pur is hier in huis ook te sterk. Ik heb te weinig oppervlakte voor dat ding. Mijn vader heeft een heel ruim huis en daar ruikt het gewoon subtiel lekker. Ik gebruik wel een kleinere variant, maar dat was iets te moeilijk googlen.
Waar ik trouwens echt fan van ben zijn de kaarsen van Spaas. En dan vooral van de geur Mulberry.
Waar ik trouwens echt fan van ben zijn de kaarsen van Spaas. En dan vooral van de geur Mulberry.
Nyx- Kletskop
Willem- Prater
- Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12
Ik ben gek op van die oliebrandertjes. Vaak kun je wel van die setjes kopen voor een euro of 5 bij de Action. Er zitten dan een stuk of 10 verschillende oliën bij. Ik gebruik ook wel geurkaarsen van die Ikea, die ruik je ook erg goed.
Laatst aangepast door Joan op za 8 jun 2013 - 6:19; in totaal 1 keer bewerkt
Joan- Prater
- Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13
Wij hebben een kleine ambi puur, met een ventilatortje erin, zijn bij op=op altijd heel goedkoop.
Of zo'n robijn zakje in de stofzak of een tissue met parfum idd.
En het schone beddengoed hangt ook in de woonkamer te drogen, dat ruikt ook heerlijk.
Of zo'n robijn zakje in de stofzak of een tissue met parfum idd.
En het schone beddengoed hangt ook in de woonkamer te drogen, dat ruikt ook heerlijk.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
scentchips
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Een geurzakje in de kamer.
Bridgewater heeft heel veel verschillende geuren (en ook bijpassende olie voor een brandertje en geurkaarsen)
oa intratuin verkoopt deze
http://www.bridgewaterwebshop.com/shop-op-product/geurzakje/bridgewater-candle-company-bridgewater-candle-company-geurzakje-apple-pie-101401
Bridgewater heeft heel veel verschillende geuren (en ook bijpassende olie voor een brandertje en geurkaarsen)
oa intratuin verkoopt deze
http://www.bridgewaterwebshop.com/shop-op-product/geurzakje/bridgewater-candle-company-bridgewater-candle-company-geurzakje-apple-pie-101401
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Ik heb altijd geurstokjes van Riviera Maison, en dan Ibiza. Die ruikt heel zacht en is absoluut geen hoofdpijn geur.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Die geurstokjes van PC klinken nog wel lekker, maar verder hou ik er helemaal niet van.
Ik vind het hier sowieso altijd wel lekker ruiken en soms doe ik een waxmelt in het oliebrandertje, met de geur 'linnen' of iets met eucalyptus.
Heerlijk ruiken ze!
Ik vind het hier sowieso altijd wel lekker ruiken en soms doe ik een waxmelt in het oliebrandertje, met de geur 'linnen' of iets met eucalyptus.
Heerlijk ruiken ze!
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Geurstokjes en interieurparfum van Rituals.
Heb nu de Sweet Sunrise van beide.
Verder heb ik sinds kort ook de bed en body mist van Rituals. Die gebruik ik voor mij beddengoed en voor mijzelf. Zo heerlijk! Geur van verse mandarijntjes
Heb nu de Sweet Sunrise van beide.
Verder heb ik sinds kort ook de bed en body mist van Rituals. Die gebruik ik voor mij beddengoed en voor mijzelf. Zo heerlijk! Geur van verse mandarijntjes
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Ik ook. Heerlijk!Sarah1985 schreef:scentchips
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ik spuit de filter van de stofzuiger in met een lekker geurtje. Werkt ook goed en is lekker goedkoop. Al vind ik die geurstokjes ook leuk staan.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ik heb de sweet sunrise geurstokjes van rituals.
De eerste dag vond ik het een beetje overheersend, maar nu vind ik het een subtiel lekker geurtje.
De eerste dag vond ik het een beetje overheersend, maar nu vind ik het een subtiel lekker geurtje.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Waxmelts
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
En wat doe je dan met de scentchips? Is dat ter decoratie?
Ik heb het even gegoogled, maar kom er niet helemaal over uit wat je er precies mee doet.
Ik heb het even gegoogled, maar kom er niet helemaal over uit wat je er precies mee doet.
Nyx- Kletskop
Daar breek je stukjes af en die doe je in een brandertje met een kaarsje er onder. Dan smelten ze en komt de geur eraf.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Starla schreef:Daar breek je stukjes af en die doe je in een brandertje met een kaarsje er onder. Dan smelten ze en komt de geur eraf.
Ah, dat klinkt goed. Misschien is dat ook wel iets voor mij.
Nyx- Kletskop
Rituals geurstokjes en Scentchips.
Balloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13
Nyx schreef:Starla schreef:Daar breek je stukjes af en die doe je in een brandertje met een kaarsje er onder. Dan smelten ze en komt de geur eraf.
Wij hebben deze ook. Ruikt heerlijk! Alleen ik breek ze niet in stukjes. Waarom moet dat? Ik doe er gewoon een zo'n blaadje in.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Als je ze in stukjes breekt, kun je verschillende geuren combineren. Al zou ik bang zijn dat ik dan juist weer een stinkgeur creëerSummerlovin schreef:Nyx schreef:Starla schreef:Daar breek je stukjes af en die doe je in een brandertje met een kaarsje er onder. Dan smelten ze en komt de geur eraf.
Wij hebben deze ook. Ruikt heerlijk! Alleen ik breek ze niet in stukjes. Waarom moet dat? Ik doe er gewoon een zo'n blaadje in.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Lekkere geur in huis?
» Geur in huis
» eerst huis huren en dan zelfde huis kopen.
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
» hondenurine, hoe krijg je de geur weg?
» Geur in huis
» eerst huis huren en dan zelfde huis kopen.
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
» hondenurine, hoe krijg je de geur weg?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: