hondenurine, hoe krijg je de geur weg?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
hondenurine, hoe krijg je de geur weg?
Ik heb een probleem, sinds een week loopt er hier een hond in de wijk en die vind het nodig om tegen mijn voordeur aan te plassen, deze week al 3x!
Ik weet niet van wie de hond is, hij loopt los. Maar nu vraag ik me af, hoe maak ik het goed schoon zodat de geur weg gaat en de hond (hopelijk) weg blijft, of is er een andere oplossing die er voor zorgt dat de hond weg blijft.
Ik heb geen verstand van honden (ben er bang voor) en wil toch graag dat het niet zo blijft doorgaan.
Ik weet niet van wie de hond is, hij loopt los. Maar nu vraag ik me af, hoe maak ik het goed schoon zodat de geur weg gaat en de hond (hopelijk) weg blijft, of is er een andere oplossing die er voor zorgt dat de hond weg blijft.
Ik heb geen verstand van honden (ben er bang voor) en wil toch graag dat het niet zo blijft doorgaan.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Re: hondenurine, hoe krijg je de geur weg?
Ik zou gewoon het dierenasiel bellen ben jij van die hond af. En gaat die lucht er niet uit met chloor?
Gast- Gast
Ik zou een stuk karton aan mijn voordeur hangen met daarop met zwarte stift geschreven: "Geen wc voor honden! Gelieve niet tegen onze deur aan te plassen" met een pijltje erbij naar de plasplek, ofzoiets dergelijks. Heb ik pas geleden nog gezien en volgens mij werkt het wel.
Gast- Gast
Niet met bleek, het schijnt dat ze dat lekker vinden en het juist vaker gaan doen. Probeer het eens met (schoonmaak)azijn!
Gast- Gast
Het schijnt ook dat peper helpt, omdat een hond eerst gaat snuffelen op de plek waar ie gaat piesen. Toch vind ik dat wel een beetje sneu
Gast- Gast
Maar als ik het dierenasiel bel moet ik natuurlijk wel weten waar die hond dan is, want hij loopt hier heel de wijk door.
Ik ga het maar eens schoonmaken met schoonmaakazijn en de deurmat gooi ik maar weg want dat lijkt me toch niet zo fris nu.
bedankt voor de tips