Goedemorgen zaterdag!
+6
Serena
Lejow
Elin
Suus
Lotus
Silver
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Goedemorgen zaterdag!
Ik_zelf_87 schreef:Goedemiddag ondertussen..
Ik heb waardeloos geslapen omdat ik nogal verkouden ben en mijn neus zat verstopt.. naja goed vanmorgen gewerkt van 8-13 En nu lekker weekend! We hadden vanavond verjaardag maar ik blijf lekker thuis en mijn vriend gaat er even heen!
@ Lejow: Lactose-intolerantie? Dat heb ik namelijk ook.. ik kan niet tegen melk, yogo, ontbijtkoek, brie en verder moet ik het nog uitvinden! Lastig.. sterkte met je buik!
Jups, maar ben te eigenwijs En eet de meeste dingen eigenlijk gewoon wel.
Ik heb het niet in de heftigstee vorm, maar heb de laatste dag elke dag ontbeten met een bakje yoghurt, tussendoor een plakje ontbijtkoek én ik heb ook nog brie op.. En dan is het teveel van het goede en krijg ik buikpijn aanvallen.
En toch doe ik het iedere keer weer, omdat ik het gewoon te lekker vind
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Haha heel herkenbaar!
Ik vind melk superlekker! Ik dronk eerder zo een liter weg.. En nu kan ik het gewoon niet laten om soms nog een paar slokken te nemen..yoghurt kan ik gelukkig wel tegen!Nog wel..
Ik vind melk superlekker! Ik dronk eerder zo een liter weg.. En nu kan ik het gewoon niet laten om soms nog een paar slokken te nemen..yoghurt kan ik gelukkig wel tegen!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Melk vind ik 'gelukkig' echt heel vies.. Aangezien ik vroeger koemelk allergie heb gehad en dat dus nooit gedronken heb. Ik gruwel al bij de gedachten haha
Ik kan alles op zich wel hebben, als het maar met mate is. Vla vind ik super lekker, maar daar ben ik wel na 2 happen misselijk van..
Ik kan alles op zich wel hebben, als het maar met mate is. Vla vind ik super lekker, maar daar ben ik wel na 2 happen misselijk van..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen Zaterdag!
» Goedemorgen Zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen Zaterdag!