Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zindelijk worden

4 plaatsers

Ga naar beneden

Zindelijk worden Empty Zindelijk worden

Bericht  Smaragdje do 6 jun 2013 - 7:50

Ik heb mijn zoontje vanmiddag zonder luier rond laten lopen. Hij geeft precies aan wanneer hij moet poepen of plassen. Normaal heeft hij interesse in de wc en het potje. Als hij nu moet plassen of poepen vraagt hij om een luier. Hij houdt het op tot dat hij dat niet meer kan (snel het potje erbij gehouden en hij was heel trots op de plas die er toch inzat) of een pamper aan heeft.

Zal ik toch nog een tijdje moeten wachten? Of een pamper geven als hij moet?

Wat zouden jullie doen of hebben jullie nog andere ideeën?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zindelijk worden Empty Re: Zindelijk worden

Bericht  meisjesmama do 6 jun 2013 - 8:41

Hoe oud is hij?? Oh ik lees het al.
Ik las laatst dit artikel
http://mmc.nl/content/download/64438/450723/file/010.244_11_11%20~%20WEB%20Zindelijkheid%20bij%20kleuters,%20PIPO%20poli.pdf
Misschien heb je er wat aan.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  sabje do 6 jun 2013 - 8:46

Lastig! Knap dat hij het al wel aangeeft. Misschien dat je kan vragen of hij op het potje wil anders toch luier aan doen.

Ik wilde na onze vakantie beginnen met het zindelijk maken. Alleen is hij gisteren uitzichzelf (liep in zijn blootje) op zijn potje gaan plassen. Vandaag gevraagd of hij bij oma ook op het potje wilde. Daar heeft hij gepoept (was er flink van onder de indruk). Toen ik met hem thuis was wilde hij weer op het potje en heeft hij nog 2x geplast in 3 kwatier. Ik denk dat ik hem zaterdag en zondag zonder luier laat lopen (morgen moet ik werken gaat wel een potje mee naar oma). Wil hem niet gaan pushen. Kijk wel hoe het loopt.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890

Bericht  Liadan do 6 jun 2013 - 8:46

Knap zeg dat hij al aan kan geven dat hij moet plassen/poepen en het ook op kan houden. Ik zou hem een luierbroekje aangeven en gewoon ondergoed zodat hij naar de wc kan als hij dat zou willen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven