Zindelijk worden
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zindelijk worden
Mijn dochter is ruim 2 en half jaar, en heeft geen enkele intresse in zindelijk worden. Ze wil haar luier niet af, niet op het potje of op de wc. Hebben jullie nog tips om haar wat meer intresse te laten krijgen voor op het potje te plassen?
Gast- Gast
Re: Zindelijk worden
Hier is het vd een op de andere dag bij hem zelf gekomen, heb het eigenlijk niet gestimuleerd omdat dat bij hem averechts leek te werken. Op een zomerdag zegt hij opeens; mama plassen en sindsdien is hij vrijwel helemaal droog gebleven, s'nachts ook vrijwel altijd.
Hij was toen nog net geen 2,5 jaar en is er dus helemaal zelf mee gekomen. Hij deed ook meteen alles op de wc/ het potje. Ik zou het dus niet te veel gaan stimuleren maar het vanuit haar laten komen.
Hij was toen nog net geen 2,5 jaar en is er dus helemaal zelf mee gekomen. Hij deed ook meteen alles op de wc/ het potje. Ik zou het dus niet te veel gaan stimuleren maar het vanuit haar laten komen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Niet pushen, maar gewoon subtiel regelmatig onder de aandacht brengen. Boekjes lezen over kindjes die op het potje gaan. Potje in de woonkamer neerzetten. Af en toe in blote billen laten lopen en vragen of ze moet plassen. Zo nee, en wil ze niet ook goed...dat moment dat ze wel gaan komt uit zichzelf echt wel, maar heeft bij het ene kind meer tijd nodig dan bij het andere kind.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
hier geeft ze af en toe aan dat ze moet poepen. plassen geeft ze s'ochtends aan met het zeggen dat ze naar de wc moet. verder staat er een potje en een een wc verkleiner
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» zindelijk worden of zindelijk maken?
» Zindelijk worden
» Zindelijk worden?
» Zindelijk worden.
» Zindelijk worden...
» Zindelijk worden
» Zindelijk worden?