Dagcafé 2011
+22
Jules
aniet
IndianRose
Julia
Zwoesj
_Lacey_
Cheesegirl
Lynn_
Try
Silver
Toet
Roze Roos
Chocolate Cookie
Elin
Suus
Lotus
Jeanette
girli
May
Lejow
Qiara
Jordana
26 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ik vind het geen wegrennen, J., als je even het topic verlaat. Denk dat je dondersgoed wist dat je dit soort reacties zou krijgen en dat je daar even afstand van neemt vind ik opzich geen wegrennen. Dat het je raakt is slechts menselijk. Al vind ik wel dat je je aan het verstoppen bent voor de waarheid en aan het verstoppen voor de stap naar een nieuwe start in de grote boze wereld waar je toekomst dan even een groot vraagteken is.
Gast- Gast
Jordana heel veel sterkte meid! Het is absoluut niet wegrennen, je bent juist heel erg goed bezig op het moment door dit aan te pakken. Sterkte en knuffel!
Ik wil even mededelen dat ik net een heel lief mailtje van een schat van een leerling (m'n favoriet, al mag dat niet eigenlijk) in m'n inbox had. Hij wenste me veel beterschap en dat hij veel aan m'n lessen had gehad. Oh dat vind ik zo lief! Hij is echt zo'n schat (en zo ontzettend uber gay, ik heb altijd de grootste lol met hem en toen ik jarig was vloog ie in m'n armen om me te feliciteren enzo)! Dit doet me wel even goed, want ik was doodsbang om m'n email te openen en enge berichten te vinden.
Ik wil even mededelen dat ik net een heel lief mailtje van een schat van een leerling (m'n favoriet, al mag dat niet eigenlijk) in m'n inbox had. Hij wenste me veel beterschap en dat hij veel aan m'n lessen had gehad. Oh dat vind ik zo lief! Hij is echt zo'n schat (en zo ontzettend uber gay, ik heb altijd de grootste lol met hem en toen ik jarig was vloog ie in m'n armen om me te feliciteren enzo)! Dit doet me wel even goed, want ik was doodsbang om m'n email te openen en enge berichten te vinden.
Gast- Gast
Dat is wel fijn Marin!
Wat is het hier rustig Ik heb zelfs gedoucht.. en amper iets gemist.
Wat is het hier rustig Ik heb zelfs gedoucht.. en amper iets gemist.
Gast- Gast
Oh Marin, dat is lief zeg!!
Trouwens Jade.. was mooie wedstrijd he? Twente - AZ
Trouwens Jade.. was mooie wedstrijd he? Twente - AZ
Gast- Gast
Ik vind dat een beetje grensoverschrijdend Marin...
Ik vind het fijn voor jou dat je een lieve mail hebt, maar ik vind het niet gepast dat een leerling dit soort mails naar een lerares stuurt....
Ik vind het fijn voor jou dat je een lieve mail hebt, maar ik vind het niet gepast dat een leerling dit soort mails naar een lerares stuurt....
Gast- Gast
Oh Jordana, kap nou eens met die vent. Je helpt zelf ook mee aan de situatie hoor. Hij kwetst jou, maar jij blijft. Hij is blijkbaar te laf om de knoop door te hakken en jij dus blijkbaar ook. Wat moet er gebeuren voordat 1 van jullie dan eindelijk de knoop doorhakt?
Gast- Gast
Dolores schreef:Ik vind dat een beetje grensoverschrijdend Marin...
Ik mis even wat daar grensoverschrijdend aan is..
Gast- Gast
Jade schreef:grrrr PB
Maarja.. gelukkig heeft PSV ook niet gewonnen
Ben allang blij dat je 'maar' voor Twente bent.
Dan kan ik je nog waarderen
Gast- Gast
Dolores schreef:Ik vind dat een beetje grensoverschrijdend Marin...
Ach nee hoor, hij had me voor de vakantie wat vragen gestuurd over z'n schoolexamen omdat dat wel doorging ondanks dat ik ziek was. Dus heb ik 'm daar bij geholpen via de email. Nu mailde hij me terug dat het SE goed gegaan was, en dat hij had gehoord dat ik langere tijd ziek was, dus wenste ie me beterschap en dat hij wat aan m'n lessen had gehad. Ik vind dat niet meer dan ontzettend attent en lief.
Laatst aangepast door Marin op zo 27 feb 2011 - 7:25; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Maar wat een slechte scheidsrechter was het bij Twente-AZ zeg!!
Eens....
Hooiii dames
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Marin schreef:Ik wil even mededelen dat ik net een heel lief mailtje van een schat van een leerling (m'n favoriet, al mag dat niet eigenlijk) in m'n inbox had. Hij wenste me veel beterschap en dat hij veel aan m'n lessen had gehad. Oh dat vind ik zo lief! Hij is echt zo'n schat (en zo ontzettend uber gay, ik heb altijd de grootste lol met hem en toen ik jarig was vloog ie in m'n armen om me te feliciteren enzo)! Dit doet me wel even goed, want ik was doodsbang om m'n email te openen en enge berichten te vinden.
Dolores schreef:
Ik vind dat een beetje grensoverschrijdend Marin...
Ik mis even wat daar grensoverschrijdend aan is..
Ik vind het persoonlijk niet gepast dat een mailcontact tussen docent en leerling verder gaan dan verduidelijking van de stof, of een vraag over een lesrooster.
Een leerling die in de armen van een docent 'vliegt' vind ik echt way too far....
Dat is MIJN mening, tegenwoordig zal het allemaal wel anders gaan, maar ik vind dit geen professionele docent/leerling verhouding.
Gast- Gast
Ik heb ook wel eens een docent op de pabo gemaild om
haar beterschap te wensen nadat ze overspannen was geraakt. Stelde ze alleen maar heel erg op prijs..
haar beterschap te wensen nadat ze overspannen was geraakt. Stelde ze alleen maar heel erg op prijs..
Gast- Gast
Tja, het is een hele outgoing maar zachtaardige jongen, die echt heel erg vriendelijk is naar iedereen. Hij is niet alleen naar mij zo toe, maar naar alle docenten. Ik vind het leuk. Het is een klein lichtje in die donkere dagen geweest, maakt het net even wat meer waard in vergelijking met al dat geklaag van de rest.
Ik had trouwens ook wel vaker (mail) contact met docenten, en met sommigen ben ik echt bevriend geraakt. Soms heb je ook gewoon een klik. Wel voeg ik hem bewust niet toe op Facebook. Dat vraagt ie steeds, maar dan zeg ik dat dat pas mag, zodra hij z'n eindexamen heeft gehaald. Die afstand bewaar ik uiteraard wel.
Ik had trouwens ook wel vaker (mail) contact met docenten, en met sommigen ben ik echt bevriend geraakt. Soms heb je ook gewoon een klik. Wel voeg ik hem bewust niet toe op Facebook. Dat vraagt ie steeds, maar dan zeg ik dat dat pas mag, zodra hij z'n eindexamen heeft gehaald. Die afstand bewaar ik uiteraard wel.
Gast- Gast
Ik merk wel dat de 'grenzen' tussen docenten en leerlingen steeds vager worden.
Het respect lijkt steeds minder te worden.
Denk bv ook aan de leraar uitschelden en bij voornaam noemen e.d.
Heb daar een hekel aan.
Heb daar een hekel aan.
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Ik merk wel dat de 'grenzen' tussen docenten en leerlingen steeds vager worden.
Heb daar een hekel aan.
Precies. Als van al die 100 leerlingen die dagelijks zo doen, dan eentje een positieve bijdrage levert..Dan is dat toch niet meer dan logisch dat ik dat waardeer?
Gast- Gast
ook eens met Do. Je 1e bericht komt echt over alsof je een van de leerlingen bent. Let op wat jouw functie is
Gast- Gast
wellicht ben ik wat ouderwets in die dingen....
Maar toch.... ook als ik naar Marin's problemen in het onderwijs kijk, als ik de hele context zo in ogenschouw neem...
Sorry.... ik blijf bij wat ik zeg...
Maar toch.... ook als ik naar Marin's problemen in het onderwijs kijk, als ik de hele context zo in ogenschouw neem...
Sorry.... ik blijf bij wat ik zeg...
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Jade schreef:grrrr PB
Maarja.. gelukkig heeft PSV ook niet gewonnen
Ben allang blij dat je 'maar' voor Twente bent.
Dan kan ik je nog waarderen
hahaha hier ook geen Ajakkes hoor!
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Ik merk wel dat de 'grenzen' tussen docenten en leerlingen steeds vager worden.
Heb daar een hekel aan.
Ik zie even geen link tussen respect voor een docent en een docent mailen om
haar beterschap te wensen
Gast- Gast
Ik snap wel dat je het waardeert hoor, Marin.
Zou ik ook doen.
Maar ik vind ook dat het 2 kanten heeft.
Ene kant heel lief en leuk, maar aan de andere kant ook wel beetje grensoverschrijdend.
Zou ik ook doen.
Maar ik vind ook dat het 2 kanten heeft.
Ene kant heel lief en leuk, maar aan de andere kant ook wel beetje grensoverschrijdend.
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: