Dagcafé 2011
+22
Jules
aniet
IndianRose
Julia
Zwoesj
_Lacey_
Cheesegirl
Lynn_
Try
Silver
Toet
Roze Roos
Chocolate Cookie
Elin
Suus
Lotus
Jeanette
girli
May
Lejow
Qiara
Jordana
26 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Heej dames
Ik ben weer terug van een heel erg gezellig middagje met Dolores:D We hebben eerst door regen en wind een flink stuk gewandeld, de bikkels wij En we hebben lekker gesmikkeld van haar heerlijke groentesoep
Ben nu net thuis, oven omgekleed in pyjama, aangezien mijn kleding toch wel nat en koud waren geworden
Ik ben weer terug van een heel erg gezellig middagje met Dolores:D We hebben eerst door regen en wind een flink stuk gewandeld, de bikkels wij En we hebben lekker gesmikkeld van haar heerlijke groentesoep
Ben nu net thuis, oven omgekleed in pyjama, aangezien mijn kleding toch wel nat en koud waren geworden
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Jordana schreef:Dat ik het echt niet weet Jade. Ik weet niet waar hij dat vandaal haalt.
Maar was het al uit tussen jullie?
Nee hij zit nog steeds naast me op de bank.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Geeft hij je geen reden? waarom hij dat heeft gezegd? houd hij niet meer van je? Hij moet toch kunnen verklaren waarom hij zulke walchelijke dingen zegt?
Gast- Gast
Nee hij doet er lekker luchtig over. Hij krijgt van mij al heel de dag geshagi omdat ik me echt gekwetst voel. Eerst over mijn contract en nou dit van gister.
Jordana weet nou echt niet meer wat ze moet voelen/denken/hopen.
Jordana weet nou echt niet meer wat ze moet voelen/denken/hopen.
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Bitterkoek_ schreef:Jordana schreef:Dat ik het echt niet weet Jade. Ik weet niet waar hij dat vandaal haalt.
Maar was het al uit tussen jullie?
Nee hij zit nog steeds naast me op de bank.
Nou mijn advies: laat je niet zo met je sollen. Het is echt belachelijk dat ie zo denkt over z'n vriendin. Die ene opmerking (waar haalt ie het toch vandaan) is al een reden voor mij in ieder geval om er over na te denken of deze relatie wel in stand zal houden tussen jullie. Echt serieus... voor mij zou het een klap in mijn gezicht zijn, hoor!
Gast- Gast
Ik wil niet trouwen, ik vind de opmerking an sich nog niet eens rampzalig, ik vind vooral het moment en de hele situatie verachtelijk....
Hij boft echt dat ik er niet was...
Hij boft echt dat ik er niet was...
Gast- Gast
Waar ben je bang voor Jordana?
Ik heb echt het idee dat hij je enorm kleineert.
Ik heb echt het idee dat hij je enorm kleineert.
Gast- Gast
Biterkoek dat is het ook echt. Ik weet hij wel dat hij niet trouwen maar hij had echt geen reden voor dit zo te zeggen. We hadden geen woorden of wat dan ook. Het was gezellig met de familie en boem bats komt er zo een opmerking uit. Echt ik weet het niet meer.
Jordana- Ratel
Het kan een lieverd maar maar nou echt niet meer
Jordana- Ratel
Het is een zak, Jordana.
Sorry hoor, maar lees nu eens een paar weken terug? Het is een asociale lul de behanger, en het enige wat jij doet is alles goed praten wat niet goed te praten is...
Iedereen heeft het maar over 'angst voor verliezen', maar ik vind dat jij juist nu aan het verliezen bent.
Ik heb jou leren kennen als een sprankelende vrouw, met zelfvertrouwen en humor. Krachtig en met lef.
En wat is ervan geworden? Je bent verdomme een deurmat Jordana, en hij loopt niet enkel over je heen, hij veegt zn strontpoten zo aan je af...
Sorry hoor, maar lees nu eens een paar weken terug? Het is een asociale lul de behanger, en het enige wat jij doet is alles goed praten wat niet goed te praten is...
Iedereen heeft het maar over 'angst voor verliezen', maar ik vind dat jij juist nu aan het verliezen bent.
Ik heb jou leren kennen als een sprankelende vrouw, met zelfvertrouwen en humor. Krachtig en met lef.
En wat is ervan geworden? Je bent verdomme een deurmat Jordana, en hij loopt niet enkel over je heen, hij veegt zn strontpoten zo aan je af...
Gast- Gast
Jordana schreef:Biterkoek dat is het ook echt. Ik weet hij wel dat hij niet trouwen maar hij had echt geen reden voor dit zo te zeggen. We hadden geen woorden of wat dan ook. Het was gezellig met de familie en boem bats komt er zo een opmerking uit. Echt ik weet het niet meer.
Ik denk dat je het nu wel goed weet. Ik zeg: doe het. Het regent heel hard buiten en het is koud. Goed voor hem om m eens goed te laten nadenken in dat weer. Dit is geen opmerking die je over je heen laat lopen en dan ook nog met familie erbij? Phoe... Het huis was te klein als ik daar bij was geweest. Serieus hoor.
Maar dat is mijn advies. Laat het even tot je bezinken.
Gast- Gast
Ik sluit me aan bij Do. Snap echt niet waar jij mee bezig bent.. En het meest treurige van het hele verhaal vind ik nog dat jij jezelf een kreng vind.
Gast- Gast
Dolores schreef:Het is een zak, Jordana.
En toen wist ik niet meer wat ik moest zeggen. Pijker en kop zegt genoeg.
Jordana- Ratel
Reva schreef:Ik sluit me aan bij Do. Snap echt niet waar jij mee bezig bent.. En het meest treurige van het hele verhaal vind ik nog dat jij jezelf een kreng vind.
En bij die laatste twee zinnen sluit ik me dan weer aan...
Gast- Gast
Ik sluit me ook compleet aan bij Dolores en Reva. Ik wou het niet zo hard zeggen, maar het is wel de waarheid.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik denk dat ik me maar even terug trek. Ik weeet het echt niet meer en ja jullie hebben gelijk en ik weet het echt niet meer nou.
Zie het alsjeblieft niet als wegrennen. Maar ik weet het nou effe niet meer.
Zie het alsjeblieft niet als wegrennen. Maar ik weet het nou effe niet meer.
Jordana- Ratel
Ik denk niet dat je wegrent...
Ik hoop alleen dat je ....ach...ik weet niet.
Ik vind het jammer dat er hier zo tien mensen zijn die jou 100x beter gunnen dan jij jezelf gunt...
Ik hoop alleen dat je ....ach...ik weet niet.
Ik vind het jammer dat er hier zo tien mensen zijn die jou 100x beter gunnen dan jij jezelf gunt...
Gast- Gast
Jade schreef:FIjn dat jullie een leuke dag hebben gehad Theedoosje en Dolores!
Dank je
Gast- Gast
Jordana, ook ik ben het eens met Do en Reva. Ik heb je vorige week al gevraagd wanneer je voor jezelf ging kiezen en ik weet het antwoord voor je. Nu. Niemand heeft het recht zo met jou om te gaan, sterker nog, niemand mag zo behandeld worden. Het is klaar nu en hij heeft het heel makkelijk gemaakt voor je door zelf te zeggen dat je niet met hem zal trouwen. Dat is wat mij betreft hetzelfde als zeggen dat de relatie over is.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Jordana, ook ik ben het eens met Do en Reva. Ik heb je vorige week al gevraagd wanneer je voor jezelf ging kiezen en ik weet het antwoord voor je. Nu. Niemand heeft het recht zo met jou om te gaan, sterker nog, niemand mag zo behandeld worden. Het is klaar nu en hij heeft het heel makkelijk gemaakt voor je door zelf te zeggen dat je niet met hem zal trouwen. Dat is wat mij betreft hetzelfde als zeggen dat de relatie over is.
Eensch!
Alexie, nieuwe shoes kunnen vinden?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: