Dagcafé 2011
+22
Jules
aniet
IndianRose
Julia
Zwoesj
_Lacey_
Cheesegirl
Lynn_
Try
Silver
Toet
Roze Roos
Chocolate Cookie
Elin
Suus
Lotus
Jeanette
girli
May
Lejow
Qiara
Jordana
26 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ik wil ook wel mee oordelen ABE!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Brennuss schreef:Maar jouw haar is toch veel donkerder dan die kleur ABE?
nee, al een paar maanden niet meer
Gast- Gast
Sannie89 schreef:goedemiddag/bijna avond! hoe is het hier?
Heey Sannie
Met mij is het goed hoor. Hoe is je verjaardag? Beetje leuk en goed verwent al?
Chocolate Cookie- Ratel
Chocolate Cookie schreef:Sannie89 schreef:goedemiddag/bijna avond! hoe is het hier?
Heey Sannie
Fijn! tot nu toe een heerlijke verjaardag, ga dat vaker doen alleen 's avonds vieren:)
Dr is vanmiddag een vriendin geweest, die kon vanavond niet. verder heerlijk taarten gemaakt, mijn naam is sarah gekeken en gerelaxed:D
Al wel leuke kado's gehad:D
jij nog plannen voor vandaag?
en oo.. super lief dat je een topic hebt geopend:D
Gast- Gast
Sannie89 schreef:Chocolate Cookie schreef:Sannie89 schreef:goedemiddag/bijna avond! hoe is het hier?
Heey Sannie
Fijn! tot nu toe een heerlijke verjaardag, ga dat vaker doen alleen 's avonds vieren:)
Dr is vanmiddag een vriendin geweest, die kon vanavond niet. verder heerlijk taarten gemaakt, mijn naam is sarah gekeken en gerelaxed:D
Al wel leuke kado's gehad:D
jij nog plannen voor vandaag?
en oo.. super lief dat je een topic hebt geopend:D
Oooh dat klinkt goed! Je komt dus niks te kort
Ik heb niet echt heel veel plannen. Misschien komt er een vriendin straks hier 'Iedereen is gek op Jack' kijken. Ben benieuwd of het leuk is. Verder niets geloof ik
En graag gedaan hoor
Chocolate Cookie- Ratel
Chocolate Cookie schreef:
Oooh dat klinkt goed! Je komt dus niks te kort
Ik heb niet echt heel veel plannen. Misschien komt er een vriendin straks hier 'Iedereen is gek op Jack' kijken. Ben benieuwd of het leuk is. Verder niets geloof ik
En graag gedaan hoor
Nee hoor, helemaal niets
oee die lijkt mij ook leuk! laat eventjes weten wat je ervan vond ;-)
Gast- Gast
Zal ik doen
Chocolate Cookie- Ratel
Hier is ie dan. De foto. Ik kijk bijzonder chagrijnig en ik heb niets aan mijn haar gedaan, behalve kammen. Op quoten staat de doodstraf.
Laatst aangepast door ABE op za 26 feb 2011 - 6:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Sannie89 schreef:je bent er idd niet blij mee!
maar wat is er mis mee? staat toch goed?
Het had dit moeten worden;
Gast- Gast
ABE schreef:Sannie89 schreef:je bent er idd niet blij mee!
maar wat is er mis mee? staat toch goed?
Het had dit moeten worden;
aaah nee.. dat lijkt er idd niet op sorry:( t heeft meer een rode gloed?
Gast- Gast
Ik weet niet wat voor kleur dit nu toch weer is. Helaas is het weer aardig naar de zwarte kant. Ik mag hopen dat dit net zo slecht houdt als Syoss. Dan ben ik straks gewoon weer een pipo en kan ik op zoek naar een goede nieuwe kapper.
Gast- Gast
@ abe, heb je van jezelf een donkere haarkleur of roodtinten erin? zal het kunnen verklaren.
Ik verfde ook altijd zelf, maar nu een aantal keer door de kapper laten doen en dat zit toch mooier/beter etc... Ook omdat ik t zelf niet blond durf te verven:) maar goed
Ik verfde ook altijd zelf, maar nu een aantal keer door de kapper laten doen en dat zit toch mooier/beter etc... Ook omdat ik t zelf niet blond durf te verven:) maar goed
Gast- Gast
ABE schreef:Hier is ie dan. De foto. Ik kijk bijzonder chagrijnig en ik heb niets aan mijn haar gedaan, behalve kammen. Op quoten staat de doodstraf.
aaah gemist Mag ik hem nog even zien??
Gast- Gast
Sannie89 schreef:@ abe, heb je van jezelf een donkere haarkleur of roodtinten erin? zal het kunnen verklaren.
Ik ben rossig in mijn gezicht, maar ben niet rood van mezelf. Ik heb een peper/zout kleurtje van mezelf, maar ben onlangs wel rood geweest qua haarkleur.
Binnenkort maar even op zoek naar een goede kapper.
En gefeliciteerd met je verjaardag!
Gast- Gast
Theedoosje schreef:ABE schreef:Hier is ie dan. De foto. Ik kijk bijzonder chagrijnig en ik heb niets aan mijn haar gedaan, behalve kammen. Op quoten staat de doodstraf.
aaah gemist Mag ik hem nog even zien??
Laatst aangepast door ABE op za 26 feb 2011 - 6:25; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
ABE schreef:Sannie89 schreef:@ abe, heb je van jezelf een donkere haarkleur of roodtinten erin? zal het kunnen verklaren.
Ik ben rossig in mijn gezicht, maar ben niet rood van mezelf. Ik heb een peper/zout kleurtje van mezelf, maar ben onlangs wel rood geweest qua haarkleur.
Binnenkort maar even op zoek naar een goede kapper.
En gefeliciteerd met je verjaardag!
succes, wel balen als t niet is wat je verwacht:S je moet je juist mooi voelen na een kleuring.. toch?
Bedankt voor je felicitatie! Jij ook PB! heet je ook Sannie dan?
Laatst aangepast door Sannie89 op za 26 feb 2011 - 6:26; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
ABE: bij jou lijkt het meer 1 kleur, bij het model meerdere kleuren.. Klopt dat? Het staat je wel toch?
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: