Dagcafé 2011
+22
Jules
aniet
IndianRose
Julia
Zwoesj
_Lacey_
Cheesegirl
Lynn_
Try
Silver
Toet
Roze Roos
Chocolate Cookie
Elin
Suus
Lotus
Jeanette
girli
May
Lejow
Qiara
Jordana
26 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Nergens op maar daar mag je zomaar foto's van jezelf plaatsen enzo. Ik dacht; jij voelt je vast geroepen om een foto van jezelf te plaatsen?Dolores schreef:Uhm....als ik zou weten waarop, waarschijnlijk wel...
Gast- Gast
Ik vind dat er een beetje oneerlijk op Marin gereageerd wordt. Natuurlijk is het moeilijk jezelf te verplaatsen in iemand die er qua energie doorheen zit, maar kom op, probeer het eens. Door te roepen dat ze hier misschien maar niet meer moet komen en dat ze in NY wel positief kon zijn dus dat ze dat hier ook maar moet kunnen, help je echt niet, ofzo. Natuurlijk reageerde vroeger beter op negatief commentaar, maar hallo zeg... zat ze toen ook niet even wat beter in haar vel?
Zo, ik heeft gespreekt
Zo, ik heeft gespreekt
Gast- Gast
Daarom snap ik het ook Marin. Ik weet ongeveer hoe dat werkt en ja, af en toe denk je aan je thuissituatie, maar het grootste deel van de tijd ook niet. En dan ben je terug, en moet je die klote mailbox open maken, zit je hart te racen, en voel je je weer even ellendig en lijkt NYC niet te hebben plaatsgevonden maar is d situatie nog even klote als daarvoor.
Maar die goede 'komt wel goed reacties', die zal ik je niet geven. Juist vind ik dat je ook een tegenwoord/kritische noot nodig hebt. Je kunt hier niet in blijven hangen namelijk, je moet jezelf hier uit zien te vechten.
Dus, als jij ontspanning uit het forum haalt dan blijf dat vooral doen. Anders geef je lekker alleen reacties op anderen en hou je jezelf even uit de picture...dan valt er niemand over je heen maar kun je wel nog je ontspanning vinden.
Maar die goede 'komt wel goed reacties', die zal ik je niet geven. Juist vind ik dat je ook een tegenwoord/kritische noot nodig hebt. Je kunt hier niet in blijven hangen namelijk, je moet jezelf hier uit zien te vechten.
Dus, als jij ontspanning uit het forum haalt dan blijf dat vooral doen. Anders geef je lekker alleen reacties op anderen en hou je jezelf even uit de picture...dan valt er niemand over je heen maar kun je wel nog je ontspanning vinden.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Voor de mensen die het niet meteen gelezen hebben nogmaals: ik heb vanmiddag een stoel naar mijn man gegooid en daarbij mijn wijsvinger half eraf getrokken nu doet het pijn en klopt het. Maar ik heb ervan geleerd. Ik gooi geen stoelen meer naar man. Die niet meer met mij spreekt overigens .
Gast- Gast
Thanks Maple, alhoewel het een beetje Spuit 11 is. Maar wel lief.
Of kwam jij gewoon op die rocky roads in dit topic af?
Mozz: wat moet ik zeggen, sukkel!
Maar ga die ruzie toch maar gauw bijleggen joh.
Of kwam jij gewoon op die rocky roads in dit topic af?
Mozz: wat moet ik zeggen, sukkel!
Maar ga die ruzie toch maar gauw bijleggen joh.
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Elin schreef:Carola589 schreef:HahaJade schreef:
Ik vond het walchelijk!
Die wedstrijd was tenminste een stuk interessanter om te zien dan psv-ajax!
Was geen 'bal' aan he..
Niet echt nee
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Een stoel gegooid?mozzarella schreef:Voor de mensen die het niet meteen gelezen hebben nogmaals: ik heb vanmiddag een stoel naar mijn man gegooid en daarbij mijn wijsvinger half eraf getrokken nu doet het pijn en klopt het. Maar ik heb ervan geleerd. Ik gooi geen stoelen meer naar man. Die niet meer met mij spreekt overigens .
Gast- Gast
Ik heb deze week al drie keer een foto van mezelf geplaatst Purple...
Maar, ik wil wel ruilen hoor. Een foto van mij, voor een pm van jou met jouw oude forumnaam....want als jij zo graag wilt weten hoe ik er (nu) uitzie, zul jij voorheen ook wel een 'bekende' zijn geweest.
Maar, ik wil wel ruilen hoor. Een foto van mij, voor een pm van jou met jouw oude forumnaam....want als jij zo graag wilt weten hoe ik er (nu) uitzie, zul jij voorheen ook wel een 'bekende' zijn geweest.
Gast- Gast
mozzarella schreef:Ik ben inderdaad onhandig bezig nu je er toch over begint. Ik heb een (plastic ikea licht enzo) stoel naar mijn man gegooid in een ruzie vanmiddag en daarbij mijn hand opengehaald. Ik heb er van geleerd en zal het nooit weer doen .
Hahahha sorry, maar ik zie nu echt een vliegende stoel door de kamer vliegen. Heb je je man nog geraakt of niet?
Caro- Ratel
Als je op vakantie ben, ben je ergens anders en dat is altijd ontspannend en fijn. Daardoor zijn je eigen problemen wat op de achtergrond en kan je je eigen even lekker ontspannen en nergens aan denken. Dat wilt niet zeggen dat de problemen helemaal weg zijn en verdwenen zijn, nee je wilt er gewoon even nergens aan denken. En relaxen meer niet. En ja als je thuis komt val je terug in het patroon waar je nog steeds geen weg in weet en niet weet hoe je het moet gaan oplossen. En ja vakantie zijn ontspannend maar terug komen weer in de normale leven met je problemen is ontzettend zwaar en kan je niet altijd positief reageren.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Maple schreef:Ik vind dat er een beetje oneerlijk op Marin gereageerd wordt. Natuurlijk is het moeilijk jezelf te verplaatsen in iemand die er qua energie doorheen zit, maar kom op, probeer het eens. Door te roepen dat ze hier misschien maar niet meer moet komen en dat ze in NY wel positief kon zijn dus dat ze dat hier ook maar moet kunnen, help je echt niet, ofzo. Natuurlijk reageerde vroeger beter op negatief commentaar, maar hallo zeg... zat ze toen ook niet even wat beter in haar vel?
Zo, ik heeft gespreekt
Ik vind 't zo knap dat je 't steeds presteert nét na een discussie, nét na een 'moment supreme' komt reageren
En verder; ik ben er niet om Marin te helpen. No offence hoor, ik ben er niet om mensen te helpen hier, ik ben er niet om ze te koetelen en toe te dekken en kusje kusje.. Ik ben hier om anderen te verblijden met mijn sprankelende virtuele aanwezigheid, foto's van Frits en andere intelligente opmerkingen En als ik daarmee een bepaald gevoel of reacties bij anderen opwek; so be it, voel je vrij te reageren. Net als dat ik vrij ben op andere te reageren en daar hoef ik mij niet bij in te leven als ik vind dat er tegenstrijdige verhalen op een forum staan..
Gast- Gast
* knikt heftig ja *
een van plastic, van de ikea.
niet dat dat het minder erg maakt maar die van hout kon ik nie tillen.
een van plastic, van de ikea.
niet dat dat het minder erg maakt maar die van hout kon ik nie tillen.
Gast- Gast
Caro schreef:Daarom snap ik het ook Marin. Ik weet ongeveer hoe dat werkt en ja, af en toe denk je aan je thuissituatie, maar het grootste deel van de tijd ook niet. En dan ben je terug, en moet je die klote mailbox open maken, zit je hart te racen, en voel je je weer even ellendig en lijkt NYC niet te hebben plaatsgevonden maar is d situatie nog even klote als daarvoor.
Ja dat laatste heb ik ook wel overwogen hoor. Maar ik vind het gewoon echt oprecht rot dat wanneer ik wel iets persoonlijks plaats, ik direct een kritische spiegel voorgehouden krijg. Ook al is het goed bedoeld. Ik weet dat je op een forum zulke reacties kunt verwachten en normaliter kan ik daar heel goed mee om gaan, maar nu, zoals hier ook wel weer blijkt, dus niet echt bepaald. Ligt meer aan m'n eigen gemoedstoestand inderdaad.
En ja, je eerste alinea is nou wel echt een spijker op een kop of hoe die stomme uitdrukking ook alweer gaat
Gast- Gast
Blackmail!Dolores schreef:
Maar, ik wil wel ruilen hoor. Een foto van mij, voor een pm van jou met jouw oude forumnaam....
Gast- Gast
Ik ga lekker mijn spullen inpakken voor morgen en daarna duik ik heerlijk mijn bedje in om televisie te kijken! Misschien kom ik straks nog wel even op het forum, maar dat weet ik nog niet zeker.
Fijne avond
Fijne avond
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Staan er rocky roads in dit topic? Oehh!
Haha, zag later ook dat het een beetje spuit 11 was, maar was even een paar pagina's terug aan het lezen, heel globaal allemaal, en had de laatste pagina nog niet echt gelezen.
Mozz: au. Hoe kom je nou zo ver dat je een stoel naar hem gaat gooien? Was 'ie niet lief?
Haha, zag later ook dat het een beetje spuit 11 was, maar was even een paar pagina's terug aan het lezen, heel globaal allemaal, en had de laatste pagina nog niet echt gelezen.
Mozz: au. Hoe kom je nou zo ver dat je een stoel naar hem gaat gooien? Was 'ie niet lief?
Gast- Gast
Misschien moet je naar je vriend toe gaan Mozz, en heel zielig vragen voor een kusje op je vinger.
Gast- Gast
Caro schreef:mozzarella schreef:Ik ben inderdaad onhandig bezig nu je er toch over begint. Ik heb een (plastic ikea licht enzo) stoel naar mijn man gegooid in een ruzie vanmiddag en daarbij mijn hand opengehaald. Ik heb er van geleerd en zal het nooit weer doen .
Hahahha sorry, maar ik zie nu echt een vliegende stoel door de kamer vliegen. Heb je je man nog geraakt of niet?
Nee helaas niet!
Gast- Gast
Ohh ik ben echt spuit 11 want ik reageer echt alleen op je post van de vorige pagina mozz en zag daarna pas dat je man nu niet meer met je spreekt. Niet heel gek lijkt me hoor...ik zou aardig schrikken als mijn man dat zou doen.
Ga jij nu maar even je man knuffelen en het goed maken
Ga jij nu maar even je man knuffelen en het goed maken
Caro- Ratel
Brennuss schreef:Misschien moet je naar je vriend toe gaan Mozz, en heel zielig vragen voor een kusje op je vinger.
Whahahahahahaha ja dat is een goeie. Ga ik niet doen .
Gast- Gast
Purple schreef:Blackmail!Dolores schreef:
Maar, ik wil wel ruilen hoor. Een foto van mij, voor een pm van jou met jouw oude forumnaam....
Ja....
Maar goed, als iemand zó graag wil dat ik een foto plaats, dan vind ik dat ik ook wel mag vragen wie die iemand is...
Gast- Gast
Ja, goed he Maar dat is nu eigenlijk omdat ik nu gewoon al half slaapTrisha schreef:
Ik vind 't zo knap dat je 't steeds presteert nét na een discussie, nét na een 'moment supreme' komt reageren
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: