Snowboarden in Australie
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Snowboarden in Australie
Wij zijn van plan om te gaan skieen/snowboarden in september/oktober, w.s. in de snowy mountains. Ik ben gewend aan Oostenrijk en Frankrijk. Wie is er wel eens wezen snowboarden in Australie en was het wat? Wij willen 3 dagen gaan, 2 nachten.
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Re: Snowboarden in Australie
Mijn man gaat elk jaar snowboarden in Jindabyne en Perisher. Jindabyne is vlakbij de snowy mountains en Perisher is in de snowy mountains als ik het goed heb. Hij vind het een goede plek om te skieen. Hij is nu niet thuis maar ik kan later wel meer info vragen als je wil.
MacLiberty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 46
Punten : 52
Registratiedatum : 02-11-12
Ja graag! Ik ben gewoon benieuwd naar in hoeverre het te vergelijken is met de bekende ski oorden in Europa en of het een beetje verse sneeuw is of meer ijsneeuw.
Btw, ik heb je een pm gestuurd tijdje terug!
Btw, ik heb je een pm gestuurd tijdje terug!
Laatst aangepast door Marsy28 op vr 31 mei 2013 - 23:46; in totaal 1 keer bewerkt
Marsy28- Prater
Mijn man zegt dat je het kan vergelijken met Europa op een slechte dag. Het is toch nog best wel warm waardoor de sneeuw slushy wordt en daarna als je zon zakt vriest het weer waardoor je dus een ijslaag krijgt.
Ondanks dat zijn man en zijn vrienden er leip van en heeft een van onze familieleden een caravan die daar het hele jaar door staat.
Ondanks dat zijn man en zijn vrienden er leip van en heeft een van onze familieleden een caravan die daar het hele jaar door staat.
MacLiberty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 46
Punten : 52
Registratiedatum : 02-11-12
OK, thanks! (En kijk even naar je PM!)
Marsy28- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Australië