Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik voel me zooo schuldig!

Ga naar beneden

Ik voel me zooo schuldig! Empty Ik voel me zooo schuldig!

Bericht  cupcake23 ma 2 jan 2012 - 18:54

Hoi,

Even mijn verhaal:

Ik werk bij een fabriek hier in de buurt.
Het werk is op zich wel leuk, maar de collega's niet, toen ik begon, begon ik op een andere afdeling, eentje waar net zoals ik veel meer uitzendkrachten werken, dus de sfeer was gemoedelijk, en als ik wat vroeg hielpen ze me, iets wat niet onbelangrijk is.

Nu zit ik sinds 2 maanden op een andere afdeling,heel anders, de mensen die daar werken, werken al 20 jaar samen, bepaalde mensen 30 jaar. Het zijn allemaal groepjes waar je als uitzendkracht niet tussen komt. Al op mijn eerste dag merkte ik dat ik niet geaccepteerd werd. De dames zijn allemaal zo verbitterd en gunnen je niks. Als je wat vraagt kijken ze je aan en lachen ze een keer, of ze sturen je naar iemand die er helemaal niet is op dat moment.

Volgens mijn leidinggevende, die ik dan weer wel mag, houden uitzendkrachten het op die afdeling niet lang vol. Hooguit een paar weekjes. Ik heb al een paar keer huilend bij haar gezeten om mijn verhaal te doen, want je werkt 9 uur op een dag, en als er dan niet tegen je gepraat word, ze je alleen laten zitten in de pauzes, dan duurt een werkdag lang.

Ik ben al dik twee weken actief bezig om te solliciteren, zowel via het internet als via sollicitatiebrieven, ik ben begonnen met een opleiding waar ik heel veel energie in steek, om wat anders te vinden. Nu wil ik eerst wat anders voordat ik ontslag neem, want financieel ben ik het geld gewoon wel nodig.

Maar nu komt het grootste probleem, ik ben vanacht hartstikke ziek geworden, buikgriep denk ik. Ik hou niet veel binnen, heb het warm en dan weer koud, kortom gewoon griep. Bij dit bedrijf werken ze ontzettend schoon, want er mag niks met bacterien in aanraking komen, dus moet ik me ziekmelden. Nu ben ik bang dat mijn leidinggevende straks denkt dat ik me ziek meld om de collega's en dat ze niet geloofd dat ik ziek ben. En ik werk via het uitzendbureau en ik ben bang dat ik dan geen geld heb, het is allemaal zo dubbel.

Ik wil wel werken, ondanks alle stress op het werk, en nu ben ik ziek, echt ziek. En durf ik me niet ziek te melden, want straks denken ze dat..

Dames, sorry voor mijn lange, chaotische, met veel typefouten, verhaal! Maar voor mij is dit een heel groot probleem en weet ik niet wat ik moet, mijn vriend zegt dat alles wel goed komt, ook financieel want dat is ook een obstakel, ik heb nog veel dingen wat betaald moet worden, en ik krijg wekelijks geld. En als ik nu een paar dagen niet werk ben ik bang dat ik niks krijg.
Ik hoop dat jullie me tips kunnen geven of vertellen wat jullie zouden doen.

Alvast heel erg bedankt!
cupcake23
cupcake23
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 97
Punten : 134
Registratiedatum : 04-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zooo schuldig! Empty Re: Ik voel me zooo schuldig!

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 19:36

Gewoon bellen met je LG, ze komt aardig en begripvol over. Ook mensen die het niet naar hun zin hebben, worden weleens ziek. Zeg dat je je ziek voelt, wat je hebt en dat je je er rot over voelt dat je niet kunt komen werken. Echt, je kunt hier weinig anders aan doen. Als je wel naar je werk gaat zullen ze ook niet blij zijn. Daarnaast zou ik je LG ook vragen of zij wellicht iets kan betekenen. Lijkt me voor een bedrijf ook geen mooi visitekaartje, een afdeling waar geen uitzendkracht het volhoudt. Als het goed is kom je hun daar toch versterken? Ze zouden in hun handjes moeten knijpen met je!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zooo schuldig! Empty Re: Ik voel me zooo schuldig!

Bericht  cupcake23 ma 2 jan 2012 - 19:45

Zusje schreef:Gewoon bellen met je LG, ze komt aardig en begripvol over. Ook mensen die het niet naar hun zin hebben, worden weleens ziek. Zeg dat je je ziek voelt, wat je hebt en dat je je er rot over voelt dat je niet kunt komen werken. Echt, je kunt hier weinig anders aan doen. Als je wel naar je werk gaat zullen ze ook niet blij zijn. Daarnaast zou ik je LG ook vragen of zij wellicht iets kan betekenen. Lijkt me voor een bedrijf ook geen mooi visitekaartje, een afdeling waar geen uitzendkracht het volhoudt. Als het goed is kom je hun daar toch versterken? Ze zouden in hun handjes moeten knijpen met je!

Wat een lieve reactie zusje!
Ik ben er voor mijn geld, maar het zou fijn zijn dat er een beetje aanspraak was.
Verder ben ik druk met solliciteren en hoop ik dat ik heel snel wat anders vind.
cupcake23
cupcake23
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 97
Punten : 134
Registratiedatum : 04-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zooo schuldig! Empty Re: Ik voel me zooo schuldig!

Bericht  cupcake23 ma 2 jan 2012 - 22:54

Nou ik heb me ziek gemeld. Ze begreep het, en nam me niks kwalijk!
cupcake23
cupcake23
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 97
Punten : 134
Registratiedatum : 04-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zooo schuldig! Empty Re: Ik voel me zooo schuldig!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum