Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

UWV speedmeeting uitzendbureaus, iemand ervaringen?

3 plaatsers

Ga naar beneden

UWV speedmeeting uitzendbureaus, iemand ervaringen? Empty UWV speedmeeting uitzendbureaus, iemand ervaringen?

Bericht  *Bloempje* wo 29 mei 2013 - 21:49

Vanmiddag ga ik naar een speedmeeting met uitzendbureaus via het UWV, heeft iemand hier zoiets toevallig al eens bijgewoond?

Behalve goed voorbereid zijn door middel van een aantal vragen die in de uitnodiging stonden en mijn cv meenemen, weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik er van kan/moet verwachten.

Heb net gebeld voor meer informatie, was namelijk ook benieuwd naar een eindtijd omdat er alleen stond tussen welke tijd ik verwacht word. Maar meneer daar kon me daar niet mee helpen en wist ook niet zo goed hoe het in z'n werk ging.

Dus weet ik nog niet zoveel meer en zie het wel vanmiddag. Iemand ervaring?
*Bloempje*
*Bloempje*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

UWV speedmeeting uitzendbureaus, iemand ervaringen? Empty Re: UWV speedmeeting uitzendbureaus, iemand ervaringen?

Bericht  Blair wo 29 mei 2013 - 21:53

Ben ik 5 of 6 jaar terug eens geweest, maar het was ZO ontzettend druk. Bij de meeste tafels kon ik niet eens komen. Volgens mij is er geen eindtijd? Althans ik kon gewoon weggaan wanneer ik wilde. Ik zou je CV wel kopieren, zodat je ze aan meerdere bureaus kan geven. Wellicht dat het nu wat veranderd is, want voor mij was het een hele tijd geleden.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

UWV speedmeeting uitzendbureaus, iemand ervaringen? Empty Re: UWV speedmeeting uitzendbureaus, iemand ervaringen?

Bericht  *Bloempje* wo 29 mei 2013 - 22:00

Dat stond ook in de uitnodiging, dat het soms erg druk kan zijn en dan even moet wachten. Er staat bij dat ik verwacht wordt tussen half 4 en 4 uur, zie wel wat ik daar aantref dan.

CV heb ik 10x uitgeprind net smile

Weet je toevallig ook of er gecheckt wordt wie er wel/niet aanwezig zijn? Enige dat ik kon terugvinden bij rechten/plichten tijdens je ww is dat men er vanuit gaat dat je deelneemt aan dit soort activiteiten om het werk vinden te bevorderen, maar in hoeverre willen ze dat controleren dan...

Hoe dan ook, ik ga sowieso. Hoe sneller een baan, hoe beter smile
*Bloempje*
*Bloempje*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

UWV speedmeeting uitzendbureaus, iemand ervaringen? Empty Re: UWV speedmeeting uitzendbureaus, iemand ervaringen?

Bericht  Pommes wo 29 mei 2013 - 22:05

Ik heb ook zo'n uitnodiging ontvangen en het was allemaal in de bouw, metaal, techniek. Er stond ook bij dat ik verplicht was hieraan deel te nemen. Ik heb echter afgemeld met de reden dat deze vacatures niet in mijn sector waren en toen was het goed.

Verder veel succes vanmiddag
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

UWV speedmeeting uitzendbureaus, iemand ervaringen? Empty Re: UWV speedmeeting uitzendbureaus, iemand ervaringen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum