Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand ervaringen met het luiers van 'Jewel'?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand ervaringen met het luiers van 'Jewel'? Empty Iemand ervaringen met het luiers van 'Jewel'?

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 22:55

Ze scoren op deze site erg goed:

http://www.luiervergelijker.nl/component/content/article/34-luiers-vergelijken/402-jewel-luiers

En zijn nog goedkoop ook:

http://goedkopeluiers.nl/shop/jewel

Alleen gaat het per 5 pakken, dus 5, 10, 15 pakken...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaringen met het luiers van 'Jewel'? Empty Re: Iemand ervaringen met het luiers van 'Jewel'?

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 23:18

Wow die zijn idd goedkoop! Eigenlijk zou je die moeten kunnen testen ergens..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaringen met het luiers van 'Jewel'? Empty Re: Iemand ervaringen met het luiers van 'Jewel'?

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 23:19

iK zie dat je voor 2,95 2 luiers kan bestellen om te testen. Maar was vooral benieuwd of iemand ze kent, ik heb het merk nog nooit gezien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaringen met het luiers van 'Jewel'? Empty Re: Iemand ervaringen met het luiers van 'Jewel'?

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 23:25

Ik ken ze ook verder niet, maar de recensies zijn goed, gewoon een proefverpakking proberen dus Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaringen met het luiers van 'Jewel'? Empty Re: Iemand ervaringen met het luiers van 'Jewel'?

Bericht  woezel ma 23 jan 2012 - 1:57

Ik heb even berekend, maar de lidl luiers zijn per stuk goedkoper ivm de bezorgkosten.
Ik vind 2 proefluiers voor 2,95 ook wel erg duur.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaringen met het luiers van 'Jewel'? Empty Re: Iemand ervaringen met het luiers van 'Jewel'?

Bericht  Happydobby ma 23 jan 2012 - 2:07

woezel schreef:
Ik vind 2 proefluiers voor 2,95 ook wel erg duur.

+1

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaringen met het luiers van 'Jewel'? Empty Re: Iemand ervaringen met het luiers van 'Jewel'?

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 2:28

woezel schreef:Ik heb even berekend, maar de lidl luiers zijn per stuk goedkoper ivm de bezorgkosten.
Ik vind 2 proefluiers voor 2,95 ook wel erg duur.
Boven de 49,00 heb je geen bezorgkosten he?

Ja, dat vind ik dus ook veel voor 2 luiers.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaringen met het luiers van 'Jewel'? Empty Re: Iemand ervaringen met het luiers van 'Jewel'?

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 2:39

Ze zijn wel goedkoop, maar Kruidvat heeft bijvoorbeeld om de haverklap de midpacks in de aanbieding: 3 voor 2. En zo uit mijn hoofd zijn die luiers dan nog weer 30% goedkoper. Ongeveer he, ben geen rekenwonder Iemand ervaringen met het luiers van 'Jewel'? 827601 .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaringen met het luiers van 'Jewel'? Empty Re: Iemand ervaringen met het luiers van 'Jewel'?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum