Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kinderstoel easywalker flair. Iemand ervaringen?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Kinderstoel easywalker flair. Iemand ervaringen? Empty Kinderstoel easywalker flair. Iemand ervaringen?

Bericht  studiebol ma 14 nov 2011 - 22:53

Kent iemand de Easywalker Flair kinderstoel? Heb je er ervaringen mee?

Hij is best duur, maar ik zag dat we hem ook bij de ING konden bestellen en dan kost hij nog de helft dus vind ik het best te doen. En ik vind hem eigenlijk wel heel erg mooi. Maar ja nu ben ik wel benieuwd of iemand er ervaringen mee heeft?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderstoel easywalker flair. Iemand ervaringen? Empty Re: Kinderstoel easywalker flair. Iemand ervaringen?

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 22:55

Ik ken m niet. Maar aangezien je er 2 nodig hebt: Heb je veel ruimte? Anders zou ik in elk geval kiezen voor iets wat je kan stapelen of makkelijk demonteren.

Wij hebben de Ikea stoelen staan, had er al 1 voor mijn neefje. Ideaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderstoel easywalker flair. Iemand ervaringen? Empty Re: Kinderstoel easywalker flair. Iemand ervaringen?

Bericht  studiebol ma 14 nov 2011 - 22:56

Jaa omdat we er dus 2 nodig hebben twijfel ik, je kan hem niet stapelen, maar wel makkelijker verrijden. Onze keuken is vrij groot dus daar zouden we hem gewoon neer kunnen zetten als je hem niet nodig hebt.

Ik wil hem denk ik ook ff in het echt zien hoe groot die is, omdat hij rond is aan de onderkant neemt hij denk ik wel mee ruimte in beslag dan die van de ikea.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderstoel easywalker flair. Iemand ervaringen? Empty Re: Kinderstoel easywalker flair. Iemand ervaringen?

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 0:03

Hij is wel mooi, en lijkt me ook lekker zitten.
Maar 325 euro voor een kinderstoel? Caramba!
De voet is idd best groot, maar als je hem kwijt kan, het geld ervoor over hebt en hem mooi vindt, gewoon doen!

Kinderstoel easywalker flair. Iemand ervaringen? 5077206

Had hem trouwens nog nooit gezien, en je weet dat ik toch best Easywalker ingeburgerd ben Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderstoel easywalker flair. Iemand ervaringen? Empty Re: Kinderstoel easywalker flair. Iemand ervaringen?

Bericht  studiebol di 15 nov 2011 - 0:09

Parels, ik kende hem ook niet hoor maar zag hem nu bij de ING staan en daar is die 160 euro... vind het ook veel geld hoor daarom twijfel ik. En volgens mij is die vrij nieuw dus ik kan op internet nog niet echt reviews vinden.
Plus idd dat die een grote poot heeft maakt dat ik twijfel. Ik moet hem maar eerst eens in het echt zien denk ik...
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderstoel easywalker flair. Iemand ervaringen? Empty Re: Kinderstoel easywalker flair. Iemand ervaringen?

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 0:22

160,00 x 2 zou ik er nooit voor over hebben. Doe mij dan maar mijn Ikea kinderstoelen van 15,00 Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderstoel easywalker flair. Iemand ervaringen? Empty Re: Kinderstoel easywalker flair. Iemand ervaringen?

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 0:28

Ik ken ze niet, maar vind ze wel mooi. Zou er alleen nooit zoveel geld voor uitgeven omdat je er ook 2 nodig hebt, maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Zelf hebben wij voor de meiden ook de Ikea-stoelen, en die bevallen prima! Zet ze op elkaar, en ze nemen nauwelijks ruimte in op die manier, en ze zitten er erg goed in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderstoel easywalker flair. Iemand ervaringen? Empty Re: Kinderstoel easywalker flair. Iemand ervaringen?

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 0:31

Die Ikea stoelen zijn ook wel fijn, en lekker goedkoop natuurlijk, maar dit lijkt mij persoonlijk lekkerder zitten, en ik vind ze mooier (ja heel stom, maar bij mij wil het oog ook wat, lekker oppervlakkig Wink) dus als je het geld ervoor over hebt ..

Wij gaan voor de Nuna Zaaz, dat is ook een meegroeistoel, past in ons interieur, lijkt me lekker zitten maar kost ook 170 euro ..

Het is gewoon 'balen' (niet verkeerd bedoeld, want het is natuurlijk een groot wonder) dat je het x2 moet hebben, maar wie weet kan je er 1 ofzo als verjaardagscadeau vragen? Zoiets?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderstoel easywalker flair. Iemand ervaringen? Empty Re: Kinderstoel easywalker flair. Iemand ervaringen?

Bericht  PapillonRose di 15 nov 2011 - 0:37

Als ik jou was zou ik wel even kijken of ik ze ergens in het echt kon bekijken. Ik heb een vergelijkbare stoel in de winkel gezien (weet niet meer wat voor merk, maar hetzelfde idee in elk geval) en die vond ik persoonlijk tegenvallen. Terwijl het best een mooie stoel was op het plaatje. In het echt vond ik hem niet zo goed van kwaliteit als je voor een dure stoel mag verwachten (die ik had gezien was dacht ik ruim 200 euro). De bovenkant vond ik nogal wiebelig / gammel op de poot zitten, het plastic oogde goedkoop en ik vond hem in zijn geheel niet bepaald stevig. Die stoel is het dan ook niet geworden (ben voor de Tripp Trapp gegaan).

Ik hoop dat dit niet geldt voor de stoel die jij op het oog hebt. Voor de zekerheid zou ik in elk geval kijken of je hem niet ergens kunt bekijken. Het is zoveel geld en het zou zonde zijn als hij toch tegen blijkt te vallen. Nogmaals, dat hoop ik niet, want om te zien vind ik het een hele mooie stoel! Mag ook wel voor dat geld trouwens Wink
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderstoel easywalker flair. Iemand ervaringen? Empty Re: Kinderstoel easywalker flair. Iemand ervaringen?

Bericht  studiebol di 15 nov 2011 - 1:05

Ik begrijp heel goed dat veel mensen dit geld er niet voor over hebben. De prijs en de grote van dat ding is voor mij ook een punt van twijfel.

Maar parels zoals jij zegt, soms is het best balen dat je alles 2x moet hebben, ik denk 9 van de 10 dingen die we hebben aangeschaft zijn eerst bepaald op prijs en dan op vinden we het ook mooi. En ja af en toe baal ik daar van. En dat heeft niks te maken met het feit dat we nu twee geweldige meiden hebben. Maar eigenlijk gewoon ook dat ik het leuk vind en dat is natuurlijk een luxe probleem dat besef ik me heel goed.

Ik vind deze kinderstoel ook wat op de Bloom kinderstoel lijken die heeft een vriendin van mij, die is idd ook wat groot, dus die grote heb ik in mijn hoofd en daarom twijfel ik ook.

Zo'n stokke stoel of trip trapp is ook erg praktisch(weet ik van mijn werk) en de ikea stoel is ook wel voor bij gekomen. Alleen weet ik niet hoe lang ze daar in kunnen, ook tot vier jaar?

Ik wil de stoel sowieso in het echt zien, maar ik kan nog geen winkel vinden waar die verkocht wordt... haha misschien zegt dat ook wel wat Wink
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderstoel easywalker flair. Iemand ervaringen? Empty Re: Kinderstoel easywalker flair. Iemand ervaringen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum