Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

iemand India-ervaringen?

3 plaatsers

Ga naar beneden

iemand India-ervaringen? Empty iemand India-ervaringen?

Bericht  Primrose zo 22 jul 2012 - 5:56

De reis die ik eigenlijk wilde gaan maken dit jaar zit er qua financien helaas niet in denk ik, dus ben nu verder aan het kijken naar iets goedkopers. Zag bij Shoestring de on a budget rondreis door India. Iemand ervaringen met dit land?
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand India-ervaringen? Empty Re: iemand India-ervaringen?

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 12:57

Ben zelf alleen maar in Mumbai geweest. M'n zus heeft wel een groot deel van het land gezien een paar maanden geleden.smile Wil je alleen reizen in groepsverband? Waar wil je precies naartoe?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iemand India-ervaringen? Empty Re: iemand India-ervaringen?

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 21:14

Ben ook wel benieuwd naar reacties in dit topic. Ik zou vorig jaar een groepsreis door India gaan maken, maar door te weinig aanmelding is die niet doorgegaan. We zouden beginnen in New Delhi, daarna door naar Varanasi, en dan via Agra, Jaipur, Jaisalmer en Bikaner naar Amritsar. Helaas.. Als ik ooit weer de kans krijg zou ik ongeveer die reisroute willen doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iemand India-ervaringen? Empty Re: iemand India-ervaringen?

Bericht  TukTuk ma 23 jul 2012 - 2:44

Als je iets zoekt wat goedkoop is zou ik niet met een groepsreis mee gaan maar lekker zelf gaan rondreizen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand India-ervaringen? Empty Re: iemand India-ervaringen?

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 3:03

AngelNyn schreef:Als je iets zoekt wat goedkoop is zou ik niet met een groepsreis mee gaan maar lekker zelf gaan rondreizen.

Dat zou ik ook doen, maar ik kan me wel voorstellen dat als je alleen zou gaan of dit de eerste keer is dat je zo ver gaat reizen, dat het wel fijn kan zijn om met meerdere mensen te reizen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iemand India-ervaringen? Empty Re: iemand India-ervaringen?

Bericht  Primrose ma 23 jul 2012 - 7:10

http://shoestring.nl/azie/india/noord-india-in-twee-weken/reisinfo

Dit is de reis die ik bedoel. Veel met openbaar vervoer en het eerste gedeelte veel reizen, maar goed, ook dat heeft zo zn charmes, denk ik Wink
@BOD, met welke organisatie wilde jij gaan, en welke route ongeveer?
@AngelNyn, dat zal vast ook een optie zijn, maar dan alleen als ik hier een reisgenoot vind Wink ik geloof niet dat ik dit alleen zou kunnen/willen doen. Heb verder geen idee of het land makkelijk te bereizen is (voor mij in mn uppie), maar zo cool ben ik niet denk ik Wink

Weet ook niet of ik het wel moet doen aangezien ik eigenlijk ergens anders naartoe wil..misschien verder sparen en volgend jaar in 1x goed doen. Al vind ik het vooruitzicht van helemaal niet meer op vakantie gaan ook niet erg opbeurend :p
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand India-ervaringen? Empty Re: iemand India-ervaringen?

Bericht  Twellie wo 25 jul 2012 - 12:46

Ik ben er geweest, maar vond het geen echt geweldige reiservaring. Ben trouwens in het zuiden geweest, niet in het noorden. Pluspunten: ontzettend lekker eten en mooie natuur. Nadelen: gebrek aan hygiene en af en toe wel heel opdringerige mensen.

Ik ben ook met Shoestring geweest in India, de enige keer ooit dat ik niet op eigen houtje naar een land ben geweest maar georganiseerd. De hotels die waren uitgezocht vond ik nog wel eens te wensen overlaten (en mijn standaard is niet hoog): meerdere keren echt vergeven van de kakkerlakken. Er is ook kleding van me gestolen bij een hotel. Beter dan paspoort of portemonnee natuurlijk iemand India-ervaringen? 1578173417 , maar het geeft wel aan wat voor een hotels het waren. Ik heb dit tot twee maal toe aangekaart bij Shoestring, maar helaas heb ik daar nooit enige reactie op ontvangen.

Vind het dus eigenlijk geen aanrader, zeker niet via Shoestring.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand India-ervaringen? Empty Re: iemand India-ervaringen?

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 18:44

Primrose schreef:


@BOD, met welke organisatie wilde jij gaan, en welke route ongeveer?



Ik was van plan via Sawadee te gaan en had deze reis geboekt:
http://www.sawadee.nl/azie/india/inn/een-caleidoscoop-van-geuren-en-kleuren/
Ik was de enige die zich had aangemeld laughcry
Ik kreeg wel het aanbod een paar weken later te gaan, maar op die reis was de minimum leeftijd 55, zag ik en eigenlijk was ik wel blij dat dit vanwege mijn werk niet kon haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iemand India-ervaringen? Empty Re: iemand India-ervaringen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum