Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Terugval in zindelijkheid

2 plaatsers

Ga naar beneden

Terugval in zindelijkheid Empty Terugval in zindelijkheid

Bericht  Monnie wo 29 mei 2013 - 7:24

Mijn zoontje is sinds een maand goed zindelijk. Nog wel af en toe een ongelukje, maar meestal ging het gewoon goed. Ook kon hij het goed ophouden als hij nodig moest plassen maar er niet direct een wc was.
Gisteren heeft hij echter de hele dag in zijn broek geplast op het kdv. Uiteindelijk hebben ze hem maar een luier aangedaan, waar ik ontzettend van baal maar ik snap het wel van hun kant. Vandaag thuis ging het ook niet geweldig, meerdere keren echt nat, ook zijn broek. Ik kan er niet achter komen hoe het komt dat hij nu niet meer op tijd aan geeft naar de wc te moeten. Er zijn geen dingen veranderd of gebeurd. Behoorlijk frustrerend en vindt het ook lastig hoe ik hiermee om moet gaan. Ik wil hem eigenlijk geen luier weer aan gaan doen. Maar boos worden als hij nat is? Of juist weinig aandacht aan schenken?

Iemand hier ervaring mee?

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terugval in zindelijkheid Empty Re: Terugval in zindelijkheid

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 7:36

Ik zou er zeker niet boos over worden maar hem proberen wat in de gaten te houden als je met hem bent en af en toe eens vragen of hij naar de wc moet. Kinderen zijn soms zo lekker aan het spelen dat ze helemaal geen zin hebben om naar de wc te gaan of het gewoonweg vergeten.

Gast
Gast

Bericht  snoezel wo 29 mei 2013 - 7:48

Mijn dochter plast op het KDV ook regelmatig in haar broek, terwijl ze thuis dat al lange tijd niet heeft gedaan. Misschien durft ze het niet aan te geven, luisteren ze daar minder naar haar signalen of is ze gewoon te druk om het door te hebben. Misschien vandaag daarom ook vaker in zijn broek geplast door gister?
Of misschien ziekjes aan het worden?

Gewoon weer wat vaker vragen aan hem misschien?

Succes!
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud