Zindelijkheid
+6
-Ieniemienie-
Liadan
maiadebij
mauwmauw
Tania
Annie24
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zindelijkheid
Ik ben me een beetje aan het verdiepen in potjes en toiletbrilverkleiners enzo.
Er is zo veel keus!
Wat hebben jullie gebruikt? Gewoon een goedkoop potje van bv de hema of een duurdere?
Of meteen met een toiletbrilverkleiner?
Ik heb geen idee wanneer en hoe ik er mee wil beginnen, maar ik kan het maar vast in huis hebben
Er is zo veel keus!
Wat hebben jullie gebruikt? Gewoon een goedkoop potje van bv de hema of een duurdere?
Of meteen met een toiletbrilverkleiner?
Ik heb geen idee wanneer en hoe ik er mee wil beginnen, maar ik kan het maar vast in huis hebben
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Zindelijkheid
Wij hebben een wcverkleiner gekocht met mickey mouse erop bij de Xenos. Ze hadden ze ook nog met andere figuurtje. J. is helemaal gek op dat ding en vindt het heel leuk om naar de wc te gaan erop.
Potjes hebben we ook maar dat vind hij maar niks, ja om mee te spelen en dingen in te gooien/verzamelen maar niet om op te zitten.
Potjes hebben we ook maar dat vind hij maar niks, ja om mee te spelen en dingen in te gooien/verzamelen maar niet om op te zitten.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
ik lees even mee
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
potje hebben we gekocht maar nooit gebruikt.
Een vriendin van mij heeft een wc-bril met een kleine wc-bril ertussen die ze ook naar beneden kan klappen, echt ideaal! Verkrijgbaar bij Praxis volgens mij. Ik ga even kijken of ik zo een voorbeeld kan vinden op het www.
Een vriendin van mij heeft een wc-bril met een kleine wc-bril ertussen die ze ook naar beneden kan klappen, echt ideaal! Verkrijgbaar bij Praxis volgens mij. Ik ga even kijken of ik zo een voorbeeld kan vinden op het www.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Die dus, al was die van mijn vriendin iets anders en wat goedkoper, 35 euro geloof ik.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hadden een wcbril verkleiner bij de Hema gekocht en een potje bij prenatal (allebei gewoon de goedkope simpele versie). Yara ging vanaf het begin gewoon op de wcbril verkleiner.
Later hebben we ook nog een roze prinsessen verkleiner bijgekocht bij Kruidvat voor een paar euro zodat we voor beiden wc's een verkleiner hebben.
Later hebben we ook nog een roze prinsessen verkleiner bijgekocht bij Kruidvat voor een paar euro zodat we voor beiden wc's een verkleiner hebben.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Dan halen we bij de hema voor 3,95 wel een goedkoop potje.
Die bril met verkleiner ziet er ook handig uit. We moeten voor onszelf toch een nieuwe bril, dus even kijken of de maat past.
In het huisje van cp waar we heen gaan deze zomer hebben ze ook zo'n dubbele bril. Kunnen we altijd even kijken of Y. het al iets vindt. Ik was zelf pas met 2,5 jaar zover dat ik zonder luier liep, maar mijn vriend al met 15 maanden. Is het niks, dan proberen we het over een tijdje gewoon weer
Die bril met verkleiner ziet er ook handig uit. We moeten voor onszelf toch een nieuwe bril, dus even kijken of de maat past.
In het huisje van cp waar we heen gaan deze zomer hebben ze ook zo'n dubbele bril. Kunnen we altijd even kijken of Y. het al iets vindt. Ik was zelf pas met 2,5 jaar zover dat ik zonder luier liep, maar mijn vriend al met 15 maanden. Is het niks, dan proberen we het over een tijdje gewoon weer
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Wij hebben de goedkope wcbril en potje van de prenatal.
Ze heeft misschien 2keer op het potje geplast. Verder altijd met de verkleiner.
Nu gaat ze al een tijd gewoon op de normale wc bril (we hebben wel een krukje op de wc staan)
Ze heeft misschien 2keer op het potje geplast. Verder altijd met de verkleiner.
Nu gaat ze al een tijd gewoon op de normale wc bril (we hebben wel een krukje op de wc staan)
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Oke, een wcbrilverkleiner dus....!
Hier weigert meneer op het potje te gaan! Ik denk dat ik van de week maar eens ga kijken voor zo een verkleiner, en kijken of ie dat wel wilt.
Hier weigert meneer op het potje te gaan! Ik denk dat ik van de week maar eens ga kijken voor zo een verkleiner, en kijken of ie dat wel wilt.
Gast- Gast
Gewoon een goedkoop potje en goedkope verkleiner.. geen dure onzin dingen.
Gast- Gast
Hier hebben we wc verkleiners bij de lidl vandaan, volgens mij 3,99. Voordeel vd vinden wij dat je ze op de bril zelf zet ipv bril omhoog, ding ertussen, bril weer omlaag.
Verder gewoon de goedkope potjes. Hier gingen ze beide vrij gauw op de wc.
Verder gewoon de goedkope potjes. Hier gingen ze beide vrij gauw op de wc.
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Wij hebben uiteindelijk niks nodig gehad: toiletbrilverkleiner hoeft voor Tomas niet. Misschien omdat hij vrij groot is voor zijn leeftijd?
Potje gebruiken we wel eens als hij op zijn kamer speelt, maar verder is hij vanaf het begin af aan gewoon op de wc gegaan
Ik zou niet allemaal dingen gaan kopen vooraf. Eerst opletten of Y. al aan kan geven dat er een plasje aankomt (anders heeft zindelijkheidstraining sowieso geen zin), en interesse voor het toilet proberen te wekken. Een keertje mee laten gaan met jou, laten zien hoe je doortrekt etc.
Wij hebben gewacht tot Tomas er zelf nieuwsgierig naar werd en toen was hij van de ene op de andere dag zindelijk.
Potje gebruiken we wel eens als hij op zijn kamer speelt, maar verder is hij vanaf het begin af aan gewoon op de wc gegaan
Ik zou niet allemaal dingen gaan kopen vooraf. Eerst opletten of Y. al aan kan geven dat er een plasje aankomt (anders heeft zindelijkheidstraining sowieso geen zin), en interesse voor het toilet proberen te wekken. Een keertje mee laten gaan met jou, laten zien hoe je doortrekt etc.
Wij hebben gewacht tot Tomas er zelf nieuwsgierig naar werd en toen was hij van de ene op de andere dag zindelijk.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
J. werd woensdag ineens helemaal hyper midden in de Hema, bleek dat ze een potje gezien had en daar per se op moest zitten hahaha. Zat ze daar, midden in de Hema op een knal roze potje te giebelen (wel met kleren aan hoor ).
Heb er maar een gekocht en ze wandelt er regelmatig het huis mee rond en gaat er dan ineens op zitten. Als we een dagje thuis zijn gaan we maar eens proberen of ze er op wil plassen. De interesse is er in ieder geval.
Heb er maar een gekocht en ze wandelt er regelmatig het huis mee rond en gaat er dan ineens op zitten. Als we een dagje thuis zijn gaan we maar eens proberen of ze er op wil plassen. De interesse is er in ieder geval.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Potje van de Ikea en verkleiner van Bebe-Jou!
Beiden bevallen goed.
Schoonmoeder heeft een potje van Bambino en ook een wc vekleiner bij de Kruidvat gehaald, beiden rotdingen!
Op het moment wil ze de vekleiner niet meer en het potje gebruiken we ook nog amper, ze gaat dus gewoon op de wc.
Beiden bevallen goed.
Schoonmoeder heeft een potje van Bambino en ook een wc vekleiner bij de Kruidvat gehaald, beiden rotdingen!
Op het moment wil ze de vekleiner niet meer en het potje gebruiken we ook nog amper, ze gaat dus gewoon op de wc.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Wat schattig!Fiwen schreef:Zat ze daar, midden in de Hema op een knal roze potje te giebelen (wel met kleren aan hoor ).
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» Zindelijkheid en kdv
» Zindelijkheid op het kdv
» Zindelijkheid en erop uit
» Terugval in zindelijkheid
» beloningssysteem zindelijkheid
» Zindelijkheid op het kdv
» Zindelijkheid en erop uit