Zindelijkheid en kdv
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zindelijkheid en kdv
L loopt sinds een ruime week overdag zonder luier. Plassen doet hij op een potje, poepen gaat helaas nog in de onderbroek. We willen vanaf morgen het potje proberen te vervangen door het toilet.
Hoe deden jullie dat op het kdv? Heb gevraagd of ze hem mee willen nemen in de plasronde. Hij gaat met enige twijfel dan zitten....maar er komt niets. Hij draagt nog een luier daar, en dat weet hij uiteraard. Dus de nood is niet hoog om te gaan plassen tijdens de plasrondes.
Ga woensdag even met hen overleggen, maar vroeg mij af hoe jullie dit deden. Luierbroekje om en geregeld op toilet laten zetten?
Hoe deden jullie dat op het kdv? Heb gevraagd of ze hem mee willen nemen in de plasronde. Hij gaat met enige twijfel dan zitten....maar er komt niets. Hij draagt nog een luier daar, en dat weet hij uiteraard. Dus de nood is niet hoog om te gaan plassen tijdens de plasrondes.
Ga woensdag even met hen overleggen, maar vroeg mij af hoe jullie dit deden. Luierbroekje om en geregeld op toilet laten zetten?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: Zindelijkheid en kdv
Toevallig, wij zitten nu met precies hetzelfde. Thuis gaat heel goed, maar op het kdv niet. Ik had hem eerst gewoon zonder luier laten gaan, maar hij na 2 keer nat geweest te zijn, hebben ze hem weer een luier aan gedaan. Afgelopen donderdag luierbroekje aan gedaan maar toen heeft hij ook niks gezegd. Alles in de luier gedaan dus. Ik vind het ook heel lastig hoe ik dit aan moet pakken. Hier is het beleid wel dat ze na 2 keer nat een luier aankrijgen. Maar mijn zoon geeft het dus niet aan daar, ook niet als ze hem vragen. Lastig. Ben ook wel benieuwd naar andere reacties.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
Ik werk op een kdv.
Als hij thuis Geen luier om heeft zou ik die op het kdv ook niet meer aan doen.
Paar extra broeken en onderbroeken mee voor het geval dat.
En vragen of de leidsters hem eventueel een keer extra op het potje zetten.
Want als een kind druk is met spelen wil het nog wel eens vergeten dat het moet plassen.
Als hij thuis Geen luier om heeft zou ik die op het kdv ook niet meer aan doen.
Paar extra broeken en onderbroeken mee voor het geval dat.
En vragen of de leidsters hem eventueel een keer extra op het potje zetten.
Want als een kind druk is met spelen wil het nog wel eens vergeten dat het moet plassen.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Monnie schreef:Toevallig, wij zitten nu met precies hetzelfde. Thuis gaat heel goed, maar op het kdv niet. Ik had hem eerst gewoon zonder luier laten gaan, maar hij na 2 keer nat geweest te zijn, hebben ze hem weer een luier aan gedaan. Afgelopen donderdag luierbroekje aan gedaan maar toen heeft hij ook niks gezegd. Alles in de luier gedaan dus. Ik vind het ook heel lastig hoe ik dit aan moet pakken. Hier is het beleid wel dat ze na 2 keer nat een luier aankrijgen. Maar mijn zoon geeft het dus niet aan daar, ook niet als ze hem vragen. Lastig. Ben ook wel benieuwd naar andere reacties.
Wii doen pas een luier om als de broeken die het kind mee heeft allemaal Nat zijn en het een broek van reservebroek aan moet.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Zindelijkheid op het kdv
» Zindelijkheid
» beloningssysteem zindelijkheid
» Zindelijkheid trainen
» zindelijkheid...heeft dit zin?
» Zindelijkheid
» beloningssysteem zindelijkheid