Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Corrigeren door winkelpersoneel

+18
Siamsa
Luce
Tania
Flower_L
Twellie
Lejow
PapillonRose
Sea of Trees
Razz
Benthe
Slakje
Susan
Printje
Jezzie
Supertalentje
Pompoen
Dora
Bimbam
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Corrigeren door winkelpersoneel - Pagina 2 Empty Re: Corrigeren door winkelpersoneel

Bericht  Twellie wo 29 mei 2013 - 9:47

Tania schreef:
Twellie schreef:Ik ben een makkelijke moeder en mijn kinderen hebben geen stoornissen. Er is dus ook nooit aanleiding voor winkelpersoneel om ze te corrigeren.

Hoe bedoel je dat? Toch niet alleen kinderen met een stoornis moeten wel is gecorrigeerd worden?

Ik vind dat winkelpersoneel er best iets van mag zeggen als kinderen echt iets doen waar ze laast van hebben. Ik had het een keer omgedraaid bij de Etos. J. pakte een snoepje uit de bak en wilde die in z'n mond stoppen, toen hij hem half in z'n mond had haalde ik het eruit en zei dat dat niet mocht. Ik heb hem het snoepje aan de verkoopster laten geven zodat ik het kon afrekenen. Dat hoefde niet, heel aardig maar ze wilde hem ook het snoepje terug geven. Ik wilde dat niet omdat hij het dan natuurlijk de volgende keer weer zou doen. Toen zei ze dat ze dat nog nooit een ouder had horen zeggen en dat ze daar nooit over na had gedacht maar het wel een goeie vond.
Haha nee. Het was bedoeld met het oog op het oppasfrustratiestopic. Ik heb daar net geleerd dat mijn kinderen makkelijk zijn omdat ik zelf makkelijk ben. Als ik wel een moeilijk kind had gehad, had het een stoornis gehad. Maar dit bleek gelukkig niet het geval.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Corrigeren door winkelpersoneel - Pagina 2 Empty Re: Corrigeren door winkelpersoneel

Bericht  Luce wo 29 mei 2013 - 9:53

Flower_L schreef:Daag.

cheers
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Corrigeren door winkelpersoneel - Pagina 2 Empty Re: Corrigeren door winkelpersoneel

Bericht  Siamsa wo 29 mei 2013 - 9:55

Ik werk in een woonwinkel en ik sta een aantal uren per week bovenaan de roltrap waar de winkel begint om klanten te begroeten en vragen te beantwoorden. Vandaag kwam er een jongetje van een jaar of 4 de roltrap op, alleen, en ging bovenaan de roltrap staan spelen met die leuningen van die roltrap. Zijn moeder stond nog ergens beneden en ik heb hem toen wel gelijk weggehaald bij die roltrap omdat dat gewoon een gevaarlijke situatie is. Hij hoeft maar 1 keer te struikelen o.i.d. en flikkert zo die trap af. Ook als kinderen op de matrassen en bedden gaan staan springen en de ouders zeggen er niets van, dan zeg ik er wat van. Je mag in onze winkel overal op gaan zitten en aan komen met je handen, maar niet op bedden gaan springen, daar zijn ze niet voor bedoeld.

Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Corrigeren door winkelpersoneel - Pagina 2 Empty Re: Corrigeren door winkelpersoneel

Bericht  Tania wo 29 mei 2013 - 9:59

Oh ik lees net pas het oppas topic Twellie Laughing

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Corrigeren door winkelpersoneel - Pagina 2 Empty Re: Corrigeren door winkelpersoneel

Bericht  Pien wo 29 mei 2013 - 10:00

Ik doe dat wel degelijk... Mijn winkel dus mijn regels. Dat klinkt misschien heel streng maar ik zorg graag voor veiligheid voor iedereen. Als dat niet gebeurt door kinderen die de lift misbruiken, voetballen in de winkel oid dan grijp ik in! Natuurlijk wel op een normale manier.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Corrigeren door winkelpersoneel - Pagina 2 Empty Re: Corrigeren door winkelpersoneel

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 10:12

Klopt hoor, is ook gewoon policy waar ik heb gewerkt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Corrigeren door winkelpersoneel - Pagina 2 Empty Re: Corrigeren door winkelpersoneel

Bericht  Flower_L wo 29 mei 2013 - 10:16

KimRosenberg85 schreef:Klopt hoor, is ook gewoon policy waar ik heb gewerkt.

Dacht even dat er stond dat je bij de politie hebt gewerkt.... confused

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Corrigeren door winkelpersoneel - Pagina 2 Empty Re: Corrigeren door winkelpersoneel

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 10:23

Policy = bedrijfsbeleid

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Corrigeren door winkelpersoneel - Pagina 2 Empty Re: Corrigeren door winkelpersoneel

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 10:25

Bimbam schreef:Ik zal de situatie even uitleggen. Ik was bij de H&M op de 1e verdieping, kinderafdeling. Er waren een stuk of 3 kinderen aan het spelen met de lift. Ik hoorde al een paar keer dat dat niet mocht, maar omdat ik het niet zag ging ik er vanuit dat dat de moeder was die ze corrigeerde. Nou, niet dus, want even later hoorde ik dat het de laatste waarschuwing was (op een vrij strenge toon, maar zeker niet onbeschoft of schreeuwend), kwam de moeder ineens om de hoek, die ging de verkoopster staan uitfoeteren. :O
Ik vind het heel normaal, dat als kinderen iets doen wat niet mag, je hen gewoon mag corrigeren. Ken ook niet anders vanuit mijn jeugd.

It takes a village to raise a child

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Corrigeren door winkelpersoneel - Pagina 2 Empty Re: Corrigeren door winkelpersoneel

Bericht  Flower_L wo 29 mei 2013 - 10:26

KimRosenberg85 schreef:Policy = bedrijfsbeleid

Ja dat snap ik smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Corrigeren door winkelpersoneel - Pagina 2 Empty Re: Corrigeren door winkelpersoneel

Bericht  May wo 29 mei 2013 - 10:36

Twellie schreef:
Haha nee. Het was bedoeld met het oog op het oppasfrustratiestopic. Ik heb daar net geleerd dat mijn kinderen makkelijk zijn omdat ik zelf makkelijk ben. Als ik wel een moeilijk kind had gehad, had het een stoornis gehad. Maar dit bleek gelukkig niet het geval.

Ik weet nu wel waar je dochter haar humor vandaan heeft Laughing
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Corrigeren door winkelpersoneel - Pagina 2 Empty Re: Corrigeren door winkelpersoneel

Bericht  Snoes wo 29 mei 2013 - 21:28

Ik vind ook dat dat zeker moet kunnen. Het hangt puur af van de situatie, maar in de situaties die hier al voorbijkwamen, vind ik het zeker terecht.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Corrigeren door winkelpersoneel - Pagina 2 Empty Re: Corrigeren door winkelpersoneel

Bericht  piertje do 30 mei 2013 - 8:52

Ik vind dat het winkelpersoneel dat zeker wel mag zeggen, vooral als er anders gevaarlijke situaties ontstaan.
Wel merk ik dat ik me als moeder heel ongemakkelijk voel als iemand mij of mijn dochter aanspreekt op iets.
Het geeft me een beetje het gevoel dat ik niet goed genoeg oplet, maar misschien is dat wel mijn eigen onzekerheid hoor.
Had laatst bijv. mijn dochter even meegenomen de TerStal in. Terwijl ik even tussen de kleding keek, sprak de verkoopster me aan. 'Mevrouw, uw dochter zit helemaal onder de kledingrekken hoor'. Ik voelde me daar erg ongemakkelijk bij, weet dan ook niet goed wat ik moet zeggen.
En ik twijfelde ook waarom ze niet onder een kledingrek mocht zitten. Ze deed daar niks, alleen een beetje kruipen.
Toen heb ik mijn dochter er dus wel onder uit gehaald, vind ik wel zo netjes. Maar ik weet nu nog steeds niet of ik het nou echt zo'n probleem vind als ze daaronder zit Rolling Eyes
piertje
piertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Corrigeren door winkelpersoneel - Pagina 2 Empty Re: Corrigeren door winkelpersoneel

Bericht  Printje do 30 mei 2013 - 9:20

Wij hebben het trouwens zelf een hele tijd terug eens gehad. We waren in de Bruna en R had zo'n boek van Chugginton gevonden met een zwaar irritant liedje ( te hard en dan op het laatst TOET TOEEEEET etc etc) Hij duwde dus steeds op die knopjes van alle boekjes tegelijk :cheering: Toen zei die vrouw ook dat hij dat niet mocht doen. Ikzelf was net met een andere medewerkster iets aan het zoeken en hij kon vanuit zijn buggy net bij dat geweldige boek hahaha.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Corrigeren door winkelpersoneel - Pagina 2 Empty Re: Corrigeren door winkelpersoneel

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum