Kunnen we alsjeblieft
+35
Lejow
Bubbelicious
Razz
Mermaid
Sun88
Punk'd
Blair
Derpy
Caroow
Twellie
Susan
Elliot
Paper Crown
Zora
Pompoen
Mamsie
Alex
Gympie
Capt'n Zero
VeryCherry
Taeda
Tania
Rush
Nyx
Flower_L
schuddebuikje
Stranger
Parisienne
Exogenesis
Sea of Trees
Toet
Kowalski
Printje
Reva
Artemis
39 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Kunnen we alsjeblieft
Ik vind het vooral bij plaatsnamen raar. En dan met name als iemand R.otterdam/A.msterdam/D.en H.aag met puntjes typt. Of een andere mega stad. Waauww ik ga op vakantie naar N.ew Y.ork
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Of mensen die een tweede account aanmaken en dan zelf tig keer noemen dat ze een bekende forummer zijn en dat ze anoniem willen blijven en dan geheimzinnig doen over de meest suffe details. Zeg dan gewoon niet dat het een tweede account is.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Plaatsnamen of merken vind ik inderdaad ook onnodig. Maar namen van je kids, vooral degene met een niet snel voorkomende naam zoals bijv mamsie, daar bij snap ik het wel.
Ik heb t zelf ook een tijdje bij J zijn naam gedaan, maar toen ik foto's van hem ging plaatsen in het fototopic had dat ook niet veel zin meer, ze herkennen hem toch wel als ik gezocht wordt op het forum.
Ik heb t zelf ook een tijdje bij J zijn naam gedaan, maar toen ik foto's van hem ging plaatsen in het fototopic had dat ook niet veel zin meer, ze herkennen hem toch wel als ik gezocht wordt op het forum.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Caroow schreef:Maar stel nou he, dat mijn baas het vermoeden heeft dat ik hem zwart maak op internet. En hij gaat googlen op mijn naam, functie en woonplaats, dan komt hij niet hier?
(Ik zet trouwens niks wat mijn werkgever niet mag lezen op internet, maar stel dat..)
Misschien wel als hij de hele combinatie googelt, maar jouw werkgever is natuurlijk wel 'groot' op internet. Ik denk niet dat je meteen op de eerste pagina's verschijnt eigenlijk.
Edit, maar dan alleen als jij de naam, functie en woonplaats ook daadwerkelijk op dit forum hebt genoemd, en ook nog in één post.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Iets anders, Artemis is jouw topic weg van gister? Zie hem niet meer.
Gast- Gast
Bij werkgevers vind ik het ook anders. Toen ik een sollicitatiegesprek had heb ik het wel met puntjes neergezet en daarna weggehaald. Maar ik werk bij een bedrijf wat Internationaal groot is, hier in Nederland maar klein met 11 werknemers. Het is ook een merknaam waar veel op gegooled wordt.
Uiteindelijk heb ik het hier volgens mij nooit meer getypt.
Uiteindelijk heb ik het hier volgens mij nooit meer getypt.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Haha ik herinner me opeens een plaatje op 9gag, stond op: if you kill somebody, hide the corps at page 4 of Google. Nobody will look there.
Haha
Haha
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik zag ooit een topic met in de titel mijn v.ader heeft een v.riendin
Daar moest ik ook wel om lachen
Gast- Gast
Carrie schreef:Ik zag ooit een topic met in de titel mijn v.ader heeft een v.riendin
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Carrie schreef:Ik zag ooit een topic met in de titel mijn v.ader heeft een v.riendin
HAHA! Maar stiekem moet ik er ook een beetje om huilen.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
HAHAHAHAHAHA!Elliot schreef:Carrie schreef:Ik zag ooit een topic met in de titel mijn v.ader heeft een v.riendin
HAHA! Maar stiekem moet ik er ook een beetje om huilen.
Gast- Gast
Mijn puntjes zijn bedoeld als soort van slordigheid met mijn telefoon, de . zit naast de spatie, als ik die per ongeluk in typ, wil verwijderen en dan opnieuw typ doet mijn telefoon heel raar. Dan maakt hij het hele woord oranje en gaat ergens anders in de tekst staan, heel vervelend. Dus heeft niets te maken met ik wil niet gevonden worden, want wat ik wil dat niet gegoogeld wordt, zet ik niet op dit forum. Behalve de naam van mijn zoontje, maar dat is kuddegedrag.
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Maar is het dan zo erg om hier gevonden te worden? Volgens mij schrijft de gemiddelde forumster hier nou geen schokkende dingen.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Mermaid schreef:Maar is het dan zo erg om hier gevonden te worden? Volgens mij schrijft de gemiddelde forumster hier nou geen schokkende dingen.
De mensen die hier over hun vervelende baas of schoonfamilie praten zouden het denk ik niet leuk vinden als de baas daadwerkelijk op hun topic uit zouden komen, en het zelfde wbt schoonfamilie.
Blair- Kletskop
Nou ja, als je hier schrijft dat je liegt over je aantal sekspartners en je partner kijkt toevallig in het topicMermaid schreef:Maar is het dan zo erg om hier gevonden te worden? Volgens mij schrijft de gemiddelde forumster hier nou geen schokkende dingen.
Gast- Gast
Stof schreef:Nou ja, als je hier schrijft dat je liegt over je aantal sekspartners en je partner kijkt toevallig in het topicMermaid schreef:Maar is het dan zo erg om hier gevonden te worden? Volgens mij schrijft de gemiddelde forumster hier nou geen schokkende dingen.
Blair- Kletskop
Babydoll schreef:Aan zulke dingen kan ik me nou echt niet ergeren. Als mensen de namen van hun kids met een puntje typen so what, als zij zich daar prettiger of 'veiliger' bij voelen. Dat het niet werkt, oké, maar om dan meteen te zeggen dat het dom en schaapjesgedrag is....nah.
+1, en ik vind dit topic nu ook een beetje 'als er een schaap over de dam is' worden. Iedereen zegt nu ineens ja en amen terwijl de helft ook vaak puntjes gebruik of een ander account heeft aangemaakt voor een bepaalde reden.
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Nee hoor, ik heb dit al veel vaker gezegd, ook over zo'n tweede account met bijbehorend geheimzinnig gedoe.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan jij niet idd maar een aantal uit dit topic wel.
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Ik denk dat die anderen het ook allemaal al wel veel vaker gezegd hebben.
Gast- Gast
Ik snapte het al nooit van die puntjes. Zelf schrijf ik gewoon helemaal geen namen en plaatsnamen en dergelijke, stukken simpeler
Gast- Gast
KimRosenberg85 schreef:Ik snapte het al nooit van die puntjes. Zelf schrijf ik gewoon helemaal geen namen en plaatsnamen en dergelijke, stukken simpeler
Dus je forumnaam is niet je echte naam/geboortejaar?
Blair- Kletskop
Babydoll schreef:KimRosenberg85 schreef:Ik snapte het al nooit van die puntjes. Zelf schrijf ik gewoon helemaal geen namen en plaatsnamen en dergelijke, stukken simpeler
Haha, nee natuurlijk niet zeg
Gast- Gast
KimRosenberg85 schreef:Babydoll schreef:KimRosenberg85 schreef:Ik snapte het al nooit van die puntjes. Zelf schrijf ik gewoon helemaal geen namen en plaatsnamen en dergelijke, stukken simpeler
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
KimRosenberg85 schreef:Babydoll schreef:KimRosenberg85 schreef:Ik snapte het al nooit van die puntjes. Zelf schrijf ik gewoon helemaal geen namen en plaatsnamen en dergelijke, stukken simpeler
Ik ben niet achterlijk , wilde alleen weten hoe je deze vraag zou beantwoorden, want, waarom heb je deze naam gekozen?
Blair- Kletskop
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Een corrigerende tik, moet dat kunnen?
» Wat kunnen we nog doen?
» Kunnen jullie uitslapen?
» Help! Kunnen we het wel betalen?
» Zou jij het kunnen? Zou jij het willen?
» Wat kunnen we nog doen?
» Kunnen jullie uitslapen?
» Help! Kunnen we het wel betalen?
» Zou jij het kunnen? Zou jij het willen?
Pagina 4 van 6
Permissies van dit forum: