Discussie in de supermarkt
+10
Rush
Elliot
girli
Winegum
Ragazza
Bazinga
Sun88
Sylvana
Niene
Nyx
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Discussie in de supermarkt
Haha, dat mensen dat durven he! Ik heb een keer een klant gehad die een pakje voorverpakte dille had die ze er slecht uit vond zien. Ik zei toen dat ze beter een nieuwe kon pakken (er lagen er genoeg), maar ze wilde per se de slechte hebben en dan wel gratis! Uiteindelijk heeft ze het nog gekregen ook.girli schreef:Je moet eens weten waar mensen mee wegkomen als ze maar lang genoeg zeuren. Toen ik nog bij de AH werkte kwam een keer een man een blik soep terugbrengen wat hij beweerde de dag ervoor gekocht te hebben (zonder bonnetje uiteraard) met een etiket dat al jaren niet meer werd verkocht en dus ook flink over datum. Hij maakte flinke stennis en AH gaf het geld terug, ook al had die man waarschijnlijk dat blik ergens achterin zijn voorraadkast gevonden.
En een man die boos terug kwam omdat de kip in de aanbieding (ca.750 gram) geen 750 gram woog. Hij wou zn geld terug en ook benzinegeld omdat hij dus weer terug naar de winkel was gekomen.
Gast- Gast
Bazinga schreef:Maar euh Nyx... Nu heb je dus korting gehad, op iets.. Dat niet klopt, of?
Ik denk het wel. Al ben ik nog er nog steeds van overtuigd dat de 1.5l fles op het plaatje staat. De 1l fles heeft een andere bolling, ziet er anders uit. Maar ik ga er maar vanuit dat ik de korting heb gekregen om me in ieder geval op te laten houden met zeuren, niet omdat ik gelijk had.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Zou je niet gewoon eens wat gaan minderen met die cola light?
Gast- Gast
Zus schreef:Zou je niet gewoon eens wat gaan minderen met die cola light?
Daarom had ik ook maar twee flessen i.p.v. een 4-pack. Maar inderdaad wordt tijd dat ik eens ga minderen met Cola Light. Het is gewoon een gewoonte. Uit bed, slok cola. Eten koken, slok cola. Dorst, slok cola. Naar bed, slok cola.
Nyx- Kletskop
Ik was verslaafd aan cola (gewone) en ineens was ik dat zo zat. Kom op, kijk naar de kleur alleen al dan weet je dat het nooit gezond kan zijn . Heb het gewoon niet meer gekocht. Wat er niet is, drink je ook niet . Ik miste het in het begin wel maar nu eigenlijk nooit. Als ik uit ben drink ik weleens een colaatje en dan geniet ik er heerlijk van .
Gast- Gast
Mijn vriend kon ook echt liters cola wegdrinken als we een fles in huis hadden. Maar nu hebben we blikjes (gewoon van ES, €0,13) en dan neemt hij véél minder dan eerst.
Gast- Gast
3es cola vond ik vroeger zo lekker. Ik heb weleens iets gewonnen van Pepsi, omdat ik de Pepsi er juist uithield. Dat was ook de meest smerige cola. De 3es in het andere bekertje was het lekkerste. Maar die moest ik niet kiezen voor de prijs. Mini-cd'tje van Gloria Estefan.
Vroeger mocht ik nooit zoveel cola. Als we dorst hadden, dan pakten we maar Ranja. Pas op latere leeftijd dronk ik alleen nog maar Cola Light. Ik probeer nu zoveel mogelijk thee te drinken. Maar ik ben kennelijk zo verslaafd dat ik tijdens het thee drinken nog naar de koelkast loop voor een slok cola light.
Maar ik wil er wel mee minderen. Want al dat aspartaam en cafeïne kan niet goed zijn voor een mens.
En zus, niet meer halen? Het zweet breekt me alleen al uit als ik eraan denk.
Vroeger mocht ik nooit zoveel cola. Als we dorst hadden, dan pakten we maar Ranja. Pas op latere leeftijd dronk ik alleen nog maar Cola Light. Ik probeer nu zoveel mogelijk thee te drinken. Maar ik ben kennelijk zo verslaafd dat ik tijdens het thee drinken nog naar de koelkast loop voor een slok cola light.
Maar ik wil er wel mee minderen. Want al dat aspartaam en cafeïne kan niet goed zijn voor een mens.
En zus, niet meer halen? Het zweet breekt me alleen al uit als ik eraan denk.
Nyx- Kletskop
Ik gebruik met boodschappen doen zo'n zelfscanner en weet daarom precies wat ik moet afrekenen. Als er dan aanbiedingen zijn, verrekend dat ding het ook en dat zie je gelijk op het scherm. Dan reken ik het even na en check het met het bedrag op het scherm. Maar zonder die zelfscanner controleer ik het niet precies, te veel moeite ofzo.
Als ik speciaal voor aanbiedingen naar de K.ruidvat ga bijvoorbeeld check ik het wel even. Dan gaat het echt om een paar euro's ipv centen.
Als ik speciaal voor aanbiedingen naar de K.ruidvat ga bijvoorbeeld check ik het wel even. Dan gaat het echt om een paar euro's ipv centen.
Gast- Gast
Wat is nut van K.ruidvat? Wat maakt het uit als mensen googlen op die winkel en mogelijk hier uitkomen?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
girli schreef:Wat is nut van K.ruidvat? Wat maakt het uit als mensen googlen op die winkel en mogelijk hier uitkomen?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» discussie met vriendin
» Up discussietopic
» Welke supermarkt?
» Jouw grote irritatie-moment van de dag
» Overbevolking vs. Gezondheidszorg (discussie)
» Up discussietopic
» Welke supermarkt?
» Jouw grote irritatie-moment van de dag
» Overbevolking vs. Gezondheidszorg (discussie)
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: