Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hadden jullie al symptomen voordat je positief testte?

+40
vlinder-2011
*Lookie*
Snoes
Pien
Joli86
Purpleflower
Niene
Sun88
Ella
Ayla
Jezzie
Emmayes
Dille
Supertalentje
Tiara
Flower_L
Linda
Paper Crown
kwak
piertje
PapillonRose
Sanne
Chelle
Razz
LDJ
kajaka88
Coco
SarahKey
Exogenesis
Filoria
Silver
RioolSpook
Linnie1985
Caroow
Star007
snoezel
Shisha
Tsjip
Caresses
ShallY
44 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hadden jullie al symptomen voordat je positief testte? - Pagina 2 Empty Re: Hadden jullie al symptomen voordat je positief testte?

Bericht  Paper Crown zo 26 mei 2013 - 9:02

Ik had natuurlijk een terugplaatsing gehad dus technisch gezien was ik bijna zwanger, maar gek genoeg voelde ik juist niets. Wel had ik die week totaal geen zin in gehakt, terwijl ik dol ben op gehakt. Later, na week 6 kwamen de echte kwalen en met 5 weken had ik zulke ontiegelijke pijnlijke steken in mijn buik dat ik gewoon dacht dat de teruggeplaatste embryo met baarmoeder en al naar buiten zou komen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hadden jullie al symptomen voordat je positief testte? - Pagina 2 Empty Re: Hadden jullie al symptomen voordat je positief testte?

Bericht  Linda zo 26 mei 2013 - 9:02

Bij de eerste wist ik met 3 weken al heeeeel zeker dat ik zwanger was. Ik had een soort weeïg gevoel wat ik niet herkende.
Bij de tweede wist ik het niet.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Flower_L zo 26 mei 2013 - 9:06

eigenlijk had ik bij alle vier de zwangerschappen wel het gevoel zwanger te zijn. Altijd getest op de NOD, dus niet overtijd gelopen.
Geen aanwijsbare kwaaltjes, maar gewoon een 'gevoel' dat het raak was.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Tiara zo 26 mei 2013 - 9:16

Ik had echt het gevoel dat ik zwanger was en ik had al last van misselijkheidsverschijnselen
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Supertalentje zo 26 mei 2013 - 10:00

Allebei de keren niks, behalve een uitblijvende menstruatie en dan is testen een logische stap.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Dille zo 26 mei 2013 - 11:16

Bij de eerste niet, bij de tweede merkte ik het voor de test al aan mijn bekken/SI-gewricht.
Dille
Dille
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12

Bericht  Emmayes zo 26 mei 2013 - 19:26

Ik voelde kleine steekjes achter mijn schaambot en die dag daarop had ik best een vol gevoel in mijn baarmoeder. Die dag daarop getest en er was een lichte streep te zien.
Emmayes
Emmayes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 141
Punten : 139
Registratiedatum : 01-04-12

Bericht  Jezzie zo 26 mei 2013 - 19:37

Ik had nog nergens last van.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Ayla zo 26 mei 2013 - 19:57

Ik had ook nergens last van, alleen een uitblijvende menstruatie.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Ella zo 26 mei 2013 - 20:15

Ja ik had last van mijn borsten.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Sun88 zo 26 mei 2013 - 20:22

Ayla schreef:Ik had ook nergens last van, alleen een uitblijvende menstruatie.

Hier ook. En was pas gestopt met de pil,.was meer dat ik een test deed omdat het valentijnsdag was, anders had ik nog wel even gewacht met testen. Paar dagen later kreeg ik wel ontzettende menstruatie krampen, die tot week 8 aanbleven.
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Bericht  Niene zo 26 mei 2013 - 20:51

Achteraf gezien had ik wel gekke dingen ja, zo barstte ik ineens tijdens oud & nieuw 2007/2008 in huilen uit,was niet te stoppen... Om niks eigenlijk. Ook had ik vreselijke buikpijn,die heb ik de kop in gedrukt met een flink aantal ibuprofen omdat ik dacht dat ik nu toch eindelijk ongesteld zou worden Embarassed Ook voelde ik mij raar,maar kon de vinger er niet opleggen..
De 2e week van het nieuwe jaar maar eens een test gedaan en die was knal positief,bleek achteraf ook al even zwanger te zijn.
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Purpleflower zo 26 mei 2013 - 20:53

ja ik had gevoelige borsten en vond van alles ineens raar ruiken.
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Bericht  Joli86 zo 26 mei 2013 - 20:55

Caresses schreef: Had al wel een krampachtig gevoel wat precies hetzelfde voelt als menstuatiekrampjes dus ik dacht dat ik weer ongesteld zou worden en dat bleek gelukkig niet zo te zijn smile.

Wat duren de dagen lang he als je moet wachten tot je kan testen smile.

Bij mij hetzelfde, na 1,5 dag krampen getest, hij was positief! Was op dag 27!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Pien zo 26 mei 2013 - 20:58

Ik was bij de eerste overtijd, 1 dag, test gekocht, zo´n dure van clear blue en ´s avonds toen mijn man thuis was met zn tweeen die test doen. Deed de test het niet! Erg balen... Maar, ik was de dag erna vrij dus zou wel even testen kopen, dit keer gewoon bij KV. Wederom toen mijn man thuis was samen die test gedaan en al heel snel verscheen er een tweede streep!

Bij deze zwangerschap wist ik het, ik heb altijd een week voor ik ongesteld moet worden migraine, dat bleef dit keer uit. Ik wist het zo ontzettend zeker en heb toen 4 dagen voor mijn NOD, op een donderdag, een test gedaan, negatief! Mijn man zei steeds al tegen mij dat ik mezelf gek maakte, dat ik het me inbeelde en daardoor zeker wist. Die zondag vroeg mijn schoonvader of ik zwanger was ofzo, dus ik zei nee joh. Ben toevallig net ongesteld, was niet zo maar wilde niet dat ze de indruk kregen dat het zo zou zijn! ´s avonds toch maar weer een test gedaan en ja hoor, een dikke vette streep! Inmiddels zijn we 26 weken onderweg....

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Snoes zo 26 mei 2013 - 22:52

Nee, ik had nergens last van.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  ShallY zo 26 mei 2013 - 23:00

Ik kan niet echt uitgaan van mn vorige menstruatie omdat die dmv provera is opgewekt.
Mn eisprong heb ik waarschijnlijk pas gehad rond dag 17 dus ik ga nu pas testen 2 weken erna.( of een dag ervoor,en dat is op vrijdag).

Er zijn er nog wel veel die toch wel iets voelde of merkte dat ze zwanger waren.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499

Bericht  *Lookie* zo 26 mei 2013 - 23:36

Nee. Ik had juist het gevoel dat het die ronde echt níet gelukt was..
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  vlinder-2011 ma 27 mei 2013 - 3:42

Nee, mijn ongesteldheid zette niet door en dacht voor de zekerheid.. En ja hoor.. Nog geen 2 dagen later hing ik al boven de wc pot..
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Bericht  Teddyaapje ma 27 mei 2013 - 3:46

Jep, mijn borsten deden enorm pijn tijdens het volleyen 2 avonden voordat ik wilde testen. Toen wist ik eigenlijk al voldoende. Ik heb de volgende ochtend getest en die was idd positief.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Shopaholic ma 27 mei 2013 - 3:49

Ik voelde gewoon beiden keren dat ik zwanger was. Hadden jullie al symptomen voordat je positief testte? - Pagina 2 394967
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  Suus ma 27 mei 2013 - 4:01

Ik had niet echt symptomen voor ik testte en had ook nog niet verwacht dat ik zo snel zwanger zou zijn. Ik had wel wat gevoelige borsten, maar we waren dan ook op vakantie en met de tuktuk over die wegen vol gaten, vond ik het geen wonder Wink Omdat het onze eerste 'serieuze' ronde was, had ik wel twee goedkope testen meegenomen op vakantie, maar ik had niet verwacht dat ik ze nodig zou hebben. Ik was 1 dag overtijd en normaal altijd heel stipt. Maar twee dagen ervoor had mijn man een ernstig ongeluk gehad, dus ik dacht dat het door de stress kwam. Mijn man vond dat ik toch moest testen en toen kwam er een hele vage streep tevoorschijn! Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Aggi ma 27 mei 2013 - 10:15

Zere borsten en ontzettend moeeeee Very Happy
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  ShallY ma 27 mei 2013 - 20:06

Kunnen jullie me misschien advies geven?! Vrijdag 17 mei ben ik voor de laatste meting geweest en torn stond er 1 op springen. Dinsdag 21 mei mocht ik nog een keer langs komen voor een echo omdat ik zo'n buikpijn bleef houden. Toen was er niks meer en was het eitje gesprongen. Wanneer ksn ik nou het beste testen? Ik heb vanmorgen getest maar die was negatief. Waarschijnlijk te vroeg zeker? Ik word helemaal gek van dr spanning en het wachten.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499

Bericht  Razz ma 27 mei 2013 - 20:33

14 dagen na 21 Mei. Dus nu is echt veel te vroeg. Ik zou wachten tot 4 Juni hoe moeilijk dat ook is Wink

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: